Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه‌های عبادی – سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان ضمن تسلیت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با بیان اینکه با بیان اینکه همه پیروزهای امام راحل (ره) به دلیل خداپرستی و خداشناسی بوده است، اظهار داشت: خلوص در نیت و خلوص در اعمال از ویژگی‌های بارز رهبر کبیر انقلاب بود و به همین دلیل شیطان نمی‌تواند بر چنین فردی غالب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اعمال خالص و نیت‌های خاص همیشه نزد خداوند و مردم ماندگار است، ابراز داشت: هر نیتی که برای غیرخدا باشد ناخالص است و مورد قبول خدا نیست، کسی که برای شهرت کاری را انجام می‌دهد مریض است.

ریاکاری عملی پنهان است

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه انسان از ریا، بری نیست، ادامه داد: ریاکاری عملی پنهان است و مانند رد پای مورچه روی سنگ سخت در شب تاریک است و از این رو همه ما باید نسبت به آلوده نشدن به این گناه توجه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امام برای حرکت دادن و فهم مردم از هیچ کاری دریغ نکرد، گفت: امام همیشه می‌گفتند از هیچ چیز جز خدا نترسیدم و زیربار هیچ سلطه‌ای نمی‌روم و همیشه اعتقاد داشت مرگ بهتر از زیربار سلطه ظلم بوده است.

انقلاب دین نیمه جان ما را جان داد

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه انقلاب دین نیمه جان ما را جان داد و زنده کرد، افزود: تا قبل از انقلاب دین برای ما تنها نماز و روزه بود اما امام به ما یاد داد که دین فراتر از این عبادات است.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر مربوط به یک گروه نیست، اضافه کرد: باید همه مردم جامعه به این امر توجه داشته باشند و در انتخابات پیش رو به امر به معروف ونهی از منکر توجه داشته باشند.

حضور در انتخابات تکلیف شرعی است

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه حضور در انتخابات تکلیف شرعی است، تصریح کرد: باید همه خط و خطوط‌ها را کنار بزنیم و در انتخابات شرکت کنیم.

وی با بیان اینکه اصل چپ و راست بودن احزاب در کشور غلط است، ادامه داد: در جایی که انقلاب لطمه می‌خورد همه باید باشیم همانطور که در جنگ تحمیلی همه در جبهه بودند و چنانچه اینگونه نباشد از جبهه حق عقب می‌مانیم.

آیت الله طباطبایی نژاد گفت: تفکر چپ و راست خلگی است و نباید به آن توجه داشته باشیم.

کد خبر 5227709

منبع: مهر

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه امام جمعه اصفهان انتخابات 1400 انتخابات 1400 ویروس کرونا بوشهر گرگان کرمانشاه سالروز ارتحال امام خمینی آمار کرونا اردبیل امام خمینی ره چالش شایستگی قیام 15 خرداد عکس استانها مشارکت مردم در انتخابات اراک توجه داشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۸۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار تیم والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب

تیم والیبال دانش‌آموزش صبح امروز با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است، صبح امروز  با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

 این تیم که با نام سردار شهید حاج محمدرضا زاهدی در این مسابقات شرکت کرده بود، موفق شد با هفت پیروزی متوالی، بر سکوی نخست دنیا بایستد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خطوط مقدم جبهه مقاومت به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا گسترش یافته است
  • آینده برای لرستان روشن است/ لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات
  • نباید از اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات غافل شد
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه در حرم بانوی کرامت
  • دور دوم انتخابات بسیار تعیین‌کننده است/ لزوم اصلاح ساختار بودجه
  • همه سلایق سیاسی در مجلس دوازدهم حضور دارند
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • شهید مطهری برای نخبگان فکری جبهه انقلاب یک اسوه تمام عیار است
  • دیدار تیم والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب
  • چالش‌ها و راهکار‌های مشارکت سیاسی آگاهانه