Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@11:05:24 GMT

حامی عشایر در زمینه تولید گوشت قرمز هستیم

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۲۸۲۹۷

حامی عشایر در زمینه تولید گوشت قرمز هستیم

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید هدایت الله موسوی مدیرکل امور عشایر خوزستان گفت: عشایر نقشی مهم و سازنده در تولید، تنظیم گوشت و فرآورده‌های دامی استان ایفا می‌کنند، به همین دلیل طرح حمایت از عشایر با هدف تنظیم و حمایت از تولید گوشت قرمز آغاز شد.

وی با اشاره به افزایش قیمت زنجیره‌ای تولید گوشت و خشکسالی اخیر در خوزستان بیان داشت: با اجرای این طرح، گوشت مازاد عشایر با قیمت مصوب و تضمینی و مطابق با دستورالعمل ابلاغی و با همکاری تعاونی‌های عشایری استان خریداری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی به پرداخت بهای محصول خریداری شده به عشایر در کم‌ترین زمان ممکن اشاره کرد و ادامه داد: هدف از اجرای طرح حمایت از عشایر خوزستان برای نخستین بار در استان حمایت از عشایر و تقویت تولید، تکمیل زنجیره تولید گوشت قرمز و حمایت از مصرف‌کنندگان این محصول مهم غذایی است.

مدیرکل امور عشایر خوزستان با بیان اینکه میزان خرید تضمینی گوشت مازاد از عشایر شهر‌ها و روستا‌های مختلف استان در این طرح محدودیتی ندارد و آمادگی لازم را در این زمینه داریم، اظهار داشت: با اجرای این طرح و به ازای هر کیلوگرم گوشت قرمز ۳ کیلوگرم نهاده دامی با تعرفه مصوب و یارانه‌ای، مطابق دستورالعمل ابلاغی و با هماهنگی معاونت بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی به عشایر استان ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تولید گوشت گوشت قرمز امور عشایر تولید گوشت گوشت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۸۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، قباد مبشری ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این بسته ها، به همت مرکزنیکوکاری «سمت خدا» بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد

وی بیان داشت: یکی از مهمترین اقدامات کمیته امداد، توسعه و جلب مشارکت های مردمی و تأسیس مراکز نیکوکاری در همین راستا بوده است.

مبشری افزود: مراکزنیکوکاری در سطح ملی و استانی با نگاه محله محور سعی دارند تا نیازمندی خانواده‌های بی‌بضاعت را رفع کنند.

وی اظهار داشت: مرکزنیکوکاری «سمت خدا» و ویژه برنامه سمت خدا، با هدف حمایت از خانواده‌های نیازمند، در اقدامی خداپسندانه اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های گوشت قرمز کرده است.

مبشری تصریح کرد: در مجموع با مشارکت مرکز نیکوکاری سمت خدا با اولویت زنان سرپرست خانوار، ایتام و سالمندان چهار هزار و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز، به ارزش دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شد.

کد خبر 6093271

دیگر خبرها

  • آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • تجمع دانشجویان در حمایت از آزادی‌خواهان حامی فلسطین برگزار شد
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • رشد غیرمتعارف تامین ارز برای واردات گروه کالایی گوشت مرغ و گوشت قرمز
  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • مشارکت عشایر برای افزایش تولید/ پیش بینی تولید ۷ هزار تن گوشت قرمز در خراسان شمالی
  • گوشت قرمز از مراکز معتبر و موردتایید دامپزشکی تهیه شود