Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@20:07:14 GMT

آغاز اردوی جهادی درمانی شهید ذاکر حیدری در ورزقان

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۲۸۳۲۹

آغاز اردوی جهادی درمانی شهید ذاکر حیدری در ورزقان

ایسنا/آذربایجان شرقی اولین اردوی جهادی درمانی شهید مدافع حرم حاج ذاکر حیدری در سال ۱۴۰۰، به همت مجتمع مس سونگون و با مشارکت پایگاه مقاومت بسیج شهدای صنایع مس، گروه جهادی ثارالله، آموزش و پرورش ورزقان، اداره بهزیستی، کمیته امداد و ... شروع به فعالیت کرد.

مدیر روابط عمومی و نظارت بر خدمات مجتمع مس سونگون، در این راستا گفت: این اردو از روز پنج شنبه ١٣ خرداد ماه با حضور مسئولان شهرستانی و مدیر گروه روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران، فعالیت خود را به مدت سه روز در شهر خارونا آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اسمعیلی یادآور شد: طی این سه روز، اهالی منطقه می‌توانند در زمینه‌های چشم پزشکی، دندان پزشکی، زنان، زایمان و نازایی، کودکان، داخلی و حوزه‌های تخصصی، به صورت کاملا رایگان خدمات دریافت کنند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۸۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی آب شرب از صنایع آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خانی افزود: در نمایشگاه اکس پو۲۰۲۴ مبادله تفاهم نامه مابین شرکت آب و فاضلاب استان و شرکت مس سونگون انجام شد.

خانی گفت: بر اساس این تفاهم نامه قسمتی از پساب تصفیه خانه مرند برای مصرف صنعتی در اختیار شرکت مس سونگون قرارخواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی ادامه داد: فرصت‌های سرمایه گذاری متعددی در این نمایشگاه مطرح است که مهمترین آنها مربوط به مبادله تفاهم نامه واگذاری پساب مرند به شرکت مس سونگون است.

خانی تاکید کرد: این تفاهم نامه در راستای کمک به توسعه صنعت استان و کمک به آزاد سازی آب شرب از صنایع، به نفع مردم منطقه انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی ادامه داد: بر اساس این قرارداد، سالانه ۵٫۳ میلیون مترمکعب پساب شهر مرند، تصفیه و در اختیار مجتمع مس سونگون قرار خواهد گرفت.

وی گفت: مدت این تفاهم نامه ۲۰ ساله بوده و بر اساس آن حدود ۱۰۶ میلیون مترمکعب پساب تصفیه خواهد شد.

کد خبر 6094384

دیگر خبرها

  • فعالیت گروه جهادی منجی در امین شهر
  • ارائه خدمات توان بخشی در اردوی جهادی توان آوران در حاشیه شهر مشهد
  • محرومیت زدایی از ماموریت‌های گروه‌های جهادی برای کمک به مردم
  • «سیاوش عبدی» مشاور مدیرعامل، مدیر گروه روابط‌عمومی و حوزه مدیرعامل شد
  • توقف تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در خانه
  • بسیج سازندگی پای کار مسکن محرومین
  • آزادسازی آب شرب از صنایع آذربایجان شرقی
  • ژن درمانی به اندازه فروش نفت درآمدزایی می کند
  • ژن درمان به اندازه فروش نفت درآمدزایی می کند
  • برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار