Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@16:37:17 GMT

تصادف در جاده کمربندی گچساران سه کشته برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۲۸۳۸۵

تصادف در جاده کمربندی گچساران سه کشته برجا گذاشت

فرج الله استلاحی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:  در این حادثه رانندگی که در جاده کمربندی دوگنبدان در محور گچساران به بهبهان  روی داد،  ۲ دستگاه سواری پژو و پراید با هم برخورد کردند.

وی بیان کرد: این تصادف در ساعت۱۲ و ۱۷  دقیقه روز جمعه به وقوع پیوست.

استلاحی اظهار داشت:  امدادگران فوریت های پزشکی گچساران با حضور به موقع و انجام کمک های اولیه درمان مصدومان را به بیمارستان 'شهید رجایی ' شهر دوگنبدان انتقال دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی  با بیان اینکه حال سه نفر از مصدومین نیز وخیم گزارش شده گفت:علت این تصادف رانندگی هم اکنون در دست بررسی است.

هفته گذشته نیز شدت برخورد یک دستگاه خودروی پراید (به دلیل انحراف) با پل روستای سعادت آباد گچساران،  چهار کشته و دو زخمی برجای گذاشته بود.

این درحالی است که کارشناسان حوزه اجتماعی، دست اندرکاران حوزه حمل و نقل و پلیس راه استان معتقد هستند که خطای انسانی(۹۵درصد تصادفات) رتبه نخست در بروز سوانح جاده‌ای در کهگیلویه و بویراحمد را دارد.

شهر ۱۰۰ هزار نفری دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران در ۱۵۰ کیلومتری جنوب یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.

برچسب‌ها تصادفات جاده ای گچساران علت تصادف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تصادفات جاده ای گچساران علت تصادف تصادفات جاده ای گچساران علت تصادف اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۸۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت

رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام گفت: تجاوز به چپ راننده کامیون در محور دره شهر حدفاصل روستای عباس آباد به زرانگوش چهار کشته بر جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از خبرگزاری پلیس‌، سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار کرد: به دنبال اعلام فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حادثه تصادف یک دستگاه کامیون بنز و یک‌دستگاه سواری پژو در محور دره شهر در منطقه زرانگوش، بلافاصله کارشناسان پلیس راه و عوامل امدادی جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در بررسی به عمل آمده از سوی کارشناسان پلیس راه، راننده کامیون به علت انحراف به چپ با خودروی سواری پژو برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام گفت: به علت شدت بالای برخورد خودروها با یکدیگر هر دو دو خودرو دچار آتش‌سوزی شدند که متأسفانه ۴ نفر سرنشین سواری پژو به علت شدت جراحات در دم فوت شدند.

کهزادی اضافه کرد: برابر اعلام کارشناسان پلیس راه علت تصادف تجاوز به چپ کامیون اعلام شده است.

حمزه محمدی مقدم، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: به دنبال اعلام خبر تصادف
تصادف یک دستگاه کمپرسی و یک دستگاه پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۲۰ جاده دره شهر به بدره به جمعیت هلال احمر در ساعت ۱۷:۵۸ روز پنج‌شنبه ششم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ بلافاصله نجات گران پایگاه امداد و نجات شهرک ولیعصر با خودروی آمبولانس و ست نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این تصادف پژو ۴۰۵ که از تاکسی‌های بین شهری بوده دچار حریق و متأسفانه هر چهار سرنشین به علت سوختگی شدید فوت شدند.

کد خبر 747996

دیگر خبرها

  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • اجلاسیه ۲٠۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران آغاز شد
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش
  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • ورود فرمانده کل ارتش ایران به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد