Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ وزیر اطلاعات ‌با بیان اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی با اقتدار مقابل هر زورگویی خواهد ایستاد، گفت: توطئه‌های دشمنان را ‌پاسخ دندان‌شکن می‌دهیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، سیدمحمود علوی ‌ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه ایلام‌ به شخصیت ممتاز حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و اظهار داشت: امام خمینی(ره) شخصیتی ممتاز و بی‌نظیر بود که انقلاب اسلامی با محوریت و تدبیر و رهبری‌ایشان به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر اطلاعات فهم دقیق شرایط زمانی و مکانی، دوراندیشی و آینده‌نگری را از شاخص‌های حضرت امام(ره) عنوان کرد و گفت: حضرت امام فقیهی وارسته در علم و فیلسوفی بی‌نظیر و خودساخته‌ای وارسته و به معنای دیگر انسان کاملی در تاریخ بشریت بود.

درس‌آموزی از تمام جنبه‌های شخصیتی حضرت امام(ره)  در مسئولیت‌های سیاسی و اجتماعی مورد تاکید وزیر اطلاعات بود که گفت: هر یک از جنبه‌های شخصیتی امام راحل برای ما درس است، در بسیاری از مسائل امروز، عقیده و افکار امام خمینی در زمینه ایفای مسئولیت های اجتماعی کارساز است.

وزیر اطلاعات: جامعه‌ای که برای برپایی عدالت تلاش کند سرنوشت خوبی دارد/ واگذاری مسئولیت به اهل، تکلیف جمعی است‌‌وزیر اطلاعات: رهگیری کالای قاچاق را الکترونیکی کردیم / کالا در بدو ورود به ایران کدگذاری می‌شوددیدار وزیر اطلاعات با رئیس شورای عالی جامعه مدرسین/تمجید آیت‌الله حسینی‌بوشهری ‌از تلاش‌های ‌ایثارگرانه‌ سربازان گمنام امام زمان (عج)

علوی به تاثیر انقلاب اسلامی به جهان اشاره کرد و تداوم انقلاب اسلامی را با الگو از خط و مش آن حضرت را یادآور شد و افزود:  تداوم انقلاب اسلامی و استمرار این حرکت نورانی در گرو ادامه راه امام خمینی(ره) است.

وزیر اطلاعات مبارزه امام خمینی(ره) را برای غلبه بر طاغوت مورد اشاره قرار داد و گفت: در شرایطی که شرایط داخلی و خارجی حامی شاه معلون بودند امام خمینی(ره) با توکل به خدا و رهبری پیامبرگونه خود شاه را از ایران بیرون کرد و انقلاب اسلامی  را به پیروزی رساند.

وی هوشیاری و هوشمندی حضرت امام (ره) را عامل شکست شاه عنوان کرد و افزود:  امام راحل با تیزهوشی خود مبارزات را مدیریت کرد، لذا شورایی ایجاد کردند بنام شورای مرجع، متشکل از مراجع که بر اساس آن اطلاعیه‌ها و اعلامیه‌ها رسمیت پیدا کرد.

علوی با بیان اینکه امام خمینی (ره) عقبه خارجی شاه و استوانه داخلی رژیم شاه را هدف قرار داد و با درهم شکستن هیمنه شاه به مبارزین روحیه داد گفت: رهبری امام خمینی(ره) در دوران مبارزه  توکل به خدا و اتکا به اراده مردم بود.

وی به اراده حضرت امام در دوران پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: با پیروزی و استقرار انقلاب اسلامی نیز همون سبک و شیوه مبارزه ادامه داشت و حضرت امام مبارزه با آمریکا را با اقتدار پی گرفت و فرمان داد تا جمهوری اسلامی ایران در مقابل هرگونه زورگویی بایستد و خود نیز فریاد برآورد که؛ آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

علوی بیان کرد: انقلاب اسلامی نه فقط بر شاه بلکه بر آمریکا هم پیروز شد، بعد از ارتحال امام همه نگران ادامه راه انقلاب بودند اما انتخاب مقام معظم رهبری همه نگرانی‌ها را برطرف کرد و همان مسیر، با صلابت در حال طی کردن است.

وزیر اطلاعات اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس نیز با فرماندهی امام خمینی (ره)، ارتش و سپاه و بسیج در مقابل دشمن ایستادند، امروز هیچ کشوری جرات حمله نظامی به کشورمان را ندارد.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران، افغانستان و عراق نیست، امروز نظام جمهوری اسلامی با اقتدار مقابل هر زورگویی خواهد ایستاد و به توطئه‌ها پاسخ دندان شکن خواهد داد.

انتهای پیام/180/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی امام خمینی ره وزیر اطلاعات حضرت امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۸۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، طی روزهای گذشته برخی کانال های تلگرامی با انتشار تصویری از یک کتاب مدعی شدند که در کتاب‌های درسی آموزش و پرورش هند به امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب توهین کرده‌اند.

در این کتاب تصویر بنیانگذار انقلاب اسلامی در کنار برخی جنایتکاران منتشر شده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که این کتاب به هیچ وجه کتاب درسی نظام آموزشی هندوستان نیست و یک موسسه خصوصی است.

همچنین مدیر این موسسه با انتشار نامه‌ای ضمن عذرخواهی از این اشتباه و قول اصلاح فوری این اقدام نوشت: «صمیمانه‌ترین پوزش خود را از این اشتباه اعلام می‌داریم و در حال انجام اقدامات فوری برای اصلاح این اشتباه هستیم.»

برخی معتقدند منتشرکنندگان این شایعه در فضای رسانه‌ای، تلاش دارند تا روابط بین دو کشور هند و ایران را تضعیف کنند.

کد خبر 848144 برچسب‌ها امام خمینی هند خبر ویژه

دیگر خبرها

  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • آیا می شناسیدش؟
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی عاقلانه و مدبرانه بود
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟