Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور سیاسی و رسانه‌ای بشار اسد گفت: آزادی اراضی اشغالی سوریه و تقویت روابط با هم پیمانان اولویت رییس جمهوری این کشور در آینده است.

به گزارش برنا، شعبان روز جمعه به شبکه خبری المیادین گفت: صحنه انتخابات ریاست جمهوری سوریه نشان دهنده اراده مردم و شکست سیاست‌های آمریکا است.

شعبان افزود: این صحنه به معنای تحقق پیروزی سیاسی غیر از پیروزی نظامی است که در سوریه حاصل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: سوریه به همگان روی باز نشان می‌دهد اما اظهارات برخی کشورها که انتخابات سوریه را به رسمیت نمی‌شناسند مسئله‌ای است که ما به آن اهمیت نمی‌دهیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری سوریه انتخابات بشار اسد بثینه شعبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۸۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه فتح استان

سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح استان در این مراسم با اشاره به اهمیت تقویت بنیه فرهنگی و عقیدتی در جامعه گفت: باید ماموریت فرهنگی و عقیدتی سپاه در چارچوب برنامه‌های تدوین شده به نحو شایسته ایی انجام شود.

وی افزود: راه اندازی سازمان‌ها و تشکل‌های عقیدتی سیاسی و فرهنگی و تقویت آنها برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت
  • پایداری نظام به تقویت و در صحنه‌ بودن نیروی انسانی است
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه استان
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه فتح استان
  •  تماس تصویری نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل با مشاور ارشد امیرعبداللهیان
  • جنایات رژیم اسرائیل تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است
  • گفت‌وگوی نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه با «خاجی»
  • مخالفان سوریه: موضع ترکیه در قبال ما ثابت است
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد