Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن مهرعلیزاده کاندیدای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب درباره ظلم و جفای به برخی کاندیداهای احراز صلاحیت نشده و لزوم جبران دستگاه‌های مسئول در این زمینه نوشت:
 
«‏بیانات ‎آیت‌الله خامنه‌ای در جریان عدم احراز صلاحیت برخی از چهره‌های با سابقه نظام، تاکید برجفا و ظلم بر آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‎جبران یعنی حضور همه سلایق در صحنه ‎حق‌الناس.»
 
رهبر انقلاب امروز در سخنان خود گفتند: در جریان عدم احراز صلاحیت به برخی کسانی که صلاحیتشان احراز نشد جفا شد. به خودشان و خانواده‌هایشان نسبت‌هایی داده شد که معلوم شد خلاف است. فضای مجازی بدون هیچ قید و بندی این مسایل را منتشر کردند. مطالبه من این است که دستگاه‌های مسئول جبران کنند. گزارش‌ها خلاف واقع بود.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۹۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سرزده دبیرکل ناتو در کی‌یف با وعده افزایش جریان تسلیحات

دبیرکل ناتو ینس استولتنبرگ امروز دوشنبه در سفری از پیش اعلام نشده وارد کی‌یف شد و با رئیس‌جمهور اوکراین ولودیمیر زلنسکی دیدار کرد. استولتنبرگ همچنین قرار است در پارلمان اوکراین سخنرانی کند.

به گزارش فارس، دبیرکل ناتو روز دوشنبه سوار بر قطار به سوی کی‌یف گفت که اعضای این ائتلاف نظامی در ماه‌های اخیر به وعده‌های خود عمل نکرده‌اند، اما گفت که جریان تسلیحات و مهمات اکنون افزایش خواهد یافت.

اشاره او به بسته کمکی بیش از ۶۰ میلیارد دلاری بود که کنگره آمریکا سرانجام بعد از کشمکش‌های فراوان تصویب کرد و همچنین «تعهد بی‌سابقه» که نخست‌وزیر انگلیس ریشی سوناک هفته گذشته اعلام کرد.

این سفر سومین حضور دبیرکل ناتو در اوکراین از فوریه ۲۰۲۲ و آغاز درگیری‌های این کشور با روسیه است.

بعد از ضدحمله ناموفق کی‌یف در سال گذشته، نیرو‌های روسیه ابتکار عمل را در دست گرفته‌اند که کمبود تسلیحات در ماه‌های اخیر وضعیت را برای اوکراین سخت‌تر کرده است.

استولتنبرگ گفت که آلمان با ارائه سامانه جدید دفاع هوایی پاتریوت به اوکراین موافقت کرده و هلند کمک‌های خود به اوکراین را افزایش داده و افزود انتظار دارد تعهدات جدید دیگری در راه باشد.

او با اشاره به عقب‌نشینی‌های اوکراین در میدان نبرد، گفت «این تفاوت ایجاد می‌کند، همانطور که عدم حمایت باعث تفاوت شد».

استولتنبرگ مدعی شد روس‌ها بهای گزافی برای آنچه وی «دستاورد‌های ارضی حاشیه‌ای» خواند، پرداخته‌اند و اوکراین همچنان می‌تواند اوضاع را تغییر دهد.

دیگر خبرها

  • مخالفت صهیونیست‌ها با تسهیل شرایط حبس مروان البرغوثی
  • عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت
  • طنز امروز باید به استاندارد طنز گل‌آقا برسد/ما در جریان کاستی‌های حوزه طنز هستیم و برای جبران آن تلاش می‌کنیم
  • شایعه‌ای جذاب در مورد یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ
  • شناسایی صفحات جعلی توسط احراز هویت + فیلم
  • توصیه محسن رضایی به جبهه انقلاب: اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار بگذارید
  • حضور سرزده دبیرکل ناتو در کی‌یف با وعده افزایش جریان تسلیحات
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش