Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@01:28:53 GMT

مراسم سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در دهدشت

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۲۹۷۲۸

مراسم سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در دهدشت

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مراسم گرامیداشت سی و دومین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام ۱۵ خرداد در مصلای امام خمینی(ره) دهدشت با حضور اقشار مختلف مردم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

مسیح محمودی در این مراسم از حضرت امام خمینی(ره) به عنوان اسطوره بی‌بدیل تاریخ نام برد و اظهار کرد: فریادهای حضرت امام راحل برای حراست از باورهای اصیل و عقاید مردم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این استاد دانشگاه خواستار روی آوردن جامعه به اندیشه‌های امام شد و گفت: سفارش شهدای ما تبعیت از حزب و جناح نبود، سفارش آنها اسلام، قرآن و ولایت بود.

وی با بیان اینکه در دفاع مقدس نفس‌ها را شکستیم و از سیم‌های خاردار عبور کردیم، افزود: اما امروز دنیاطلبی، منیت‌خواهی، ثروت اندوزی و حزب سالاری ما را از اندیشه‌های امام دور کرده است.

به گزارش ایسنا، جانباز هشت سال دوران دفاع مقدس افزود: باید به صورت خود سیلی بزنیم چرا امروزه اندیشه‌های امام در بطن جامعه وجود ندارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها كهگيلويه و بويراحمد كهگيلويه دهدشت سالگرد ارتحال امام خمینی ره امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۹۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور با حضور جمعی از قهرمانان و ملی پوشان عرصه ورزش، پیشکسوتان، مربیان و مدیران ورزش کشور با حضور در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید و با آرمان‌های شهدای تجدید پیمان کردند.

سرهنگ پاسدار روح الله حسین زاده افزود: کاروان راهیان نور ورزش کشور در سفر دو روزه خود از یادمان شهدای شلمچه، یادمان شهدای علقمه، موزه جنگ خرمشهر و یادمان شهدای اروند بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود /یک مورخ باید شجاع باشد و از پروپاگاندای رسانه‌ای نترسد
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد
  • شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد
  • (تصاویر) مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله بروجردی
  • امشب: مراسم سالگرد آیت‌الله بروجردی در مسجد اعظم قم/ 3 ویژگی مرجع فقید