Web Analytics Made Easy - Statcounter

هواداران چوکا از فرشاد پیوس استقبال کردند.

مسئولان تیم فوتبال چوکای تالش پس از نتایج ضعیف تیم‌شان در لیگ دسته اول فوتبال با قطع همکاری با مهدی پاشازاده، بار دیگر سراغ فرشاد پیوس رفتند و هدایت چوکا را به او سپردند.

در شرایطی که تمرین چوکا در زمین چمن شهرک چوکا در حال شروع بود، هزاران نفر از هواداران این تیم با پلاکاردهای خوش آمدگویی به استقبال پیوس رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیوس که مورد تشویق شدید هواداران چوکا قرار گرفته بود، در جمع آنها گفت:

از شما به خاطر حضورتان تشکر می‌کنم. متاسفانه به این بازیکنان انگ شرط بندی زده‌اند که اصلا درست نیست. در این مدت چند دستگی زیادی ایجاد شد و از همه می‌خواهم اگر چه کار سخت است، اما 7 بازی دیگر باقی مانده است و باید تلاش کنیم چوکا در لیگ دسته اول باقی بماند.

پیوس همچنین در گفت‌ وگوی کوتاه با اشاره به استقبال هواداران گفت:

از حضور این همه هوادار تعجب کردم و برای من خیلی جالب بود. امیدوارم همه دست به دست هم دهیم تا چوکای تالش که هواداران زیادی دارد، در لیگ حفظ کنیم.

اخبار داغ 

پرونده مرگ "علی انصاریان" تازه باز شد! / علت دقیق مرگ چه بود؟! + ناگفته ها حضور پنجعلی در ترکیب با پیروزی 4-1 بر سیدجلال! / نتایج تیم منتخب قرن (9) ایران - هنگ کنگ؛ فقط برای شروع بد نبود / تحلیل فنی گل مهدی طارمی به چلسی، بهترین گل فصل باشگاه پورتو شد پدر سرخیو آگوئرو: اشک های گواردیولا را باور نمی کنم؛ او همیشه می خواهد خودش نقش اول باشد خوان لاپورتا تایید کرد: کومان در فصل 22-2021 هم سرمربی بارسلونا خواهد بود

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۰۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله مرغ زنده در تالش

سرهنگ محمد رستمی، فرمانده انتظامی تالش گفت: مأموران انتظامی به منظور مقابله با قاچاق، حین گشت‌زنی به یک دستگاه خودروی نیسان در حال تردد در محور آستارا مشکوک شدند و برای بررسی آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودروی باری ۲۰۸ قطعه مرغ زنده به وزن تقریبی ۷۰۰ کیلوگرم بدون مجوز حمل و بهداشت کشف شد.

فرمانده انتظامی تالش از تحویل طیور کشف شده برای سیر مراحل قانونی به اداره دامپزشکی و معرفی متهم ۴۸ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا خبر داد. 

سرهنگ رستمی تصریح کرد: کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۱۳۰ میلیون ریال برآورد کردند.

او همچنین از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشابه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • بازگشت تیم ملی فوتسال به کشور
  • تیم ملی فوتسال ایران با جام قهرمانی به وطن بازگشت
  • پیوس: تعویض‌های اشتباه، پرسپولیس را خلع سلاح کرد
  • استقبال از تیم ملی فوتسال پس از بازگشت به ایران+فیلم
  • فرجی - حنانوف: اوسمار امروز نظر نهایی را می‌دهد
  • توقیف محموله مرغ زنده در تالش
  • یک سپاهانی دیگر به بازی با پرسپولیس نمی رسد
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • یک بازیکن کامل از دید فرشاد پیوس؛ تکنیک مارادونای ایران و سرزنی علی دایی!
  • سپاهانی‌ها خواهان رفتن مورایس و بازگشت سرمربی محبوب