Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@23:00:25 GMT

تیم ملی فوتبال ناشنوایان عراق سه بر صفر مالزی را برد

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۳۰۴۵۴

تیم ملی فوتبال ناشنوایان عراق سه بر صفر مالزی را برد

به گزارش ایرنا، مسابقه تیم ملی فوتبال ناشنوایان عراق و مالزی از سری رقابت های رویداد انتخابی المپیک ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه ساعت ۱۸ روز جمعه در زمین شماره ۱ المپیک جزیره کیش پیگیری شد.

در این رویداد ملی پوشان عراق توانستند ۲ گل در نیمه اول و یک گل در نیمه دوم به رقیب خود بزنند و سه امتیاز این بازی را از آن خود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تایلند و ازبکستان نیز به صورت همزمان در زمین شماره ۲ المپیک جزیره کیش به مصاف هم رفته بودند که در این مسابقه ازبک‌ها پنج بر سه بازی را به نفع خود تمام کردند.

عصر چهار شنبه نیز سه بازی در قالب این مسابقات برگزار شد که ایران با مالزی به تساوی یک بر رسیدند و ازبکستان چهار هیچ کره جنوبی را برد و تایلند نیز چهار بر صفر مقابل افغانستان به پیروزی رسید.

هم اکنون ازبکستان با ۲ برد و ۶ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و عراق و تایلند هر کدام با یک برد سه امتیازی و ایران و مالزی نیز هر کدام با یک تساوی یک امتیازی هستند و افغانستان و کره نیز با صفر امتیاز در قعر جدول قرار دارند.

رقابت های انتخابی فوتبال ناشنوایان آسیا و آقیانوسیه امروز چهارشنبه ۱۸ عصر با حضور هفت تیم برتر این مناطق در جزیره کیش آغاز شد.

هفت تیم حاضر در این رقابت ها در قالب ۲ گروه به صورت ضربدری برای کسب جواز حضور در مسابقات المپیک ۲۰۲۲ به مصاف هم می روند که در گروه A این مسابقات ایران، عراق و مالزی و در گروه B نیز تیم های ملی کره جنوبی، تایلند، ازبکستان و افغانستان همگروه هستند.

تیم های اول تا چهار به صورت همزمان در ۲۲ خرداد برای کسب مقام قهرمانی و رده بندی با هم رقابت خواهند کرد و چهار تیم برتر این مسابقات در نهایت جواز حضور در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ ناشنوایان جهان را دریافت می کنند.

کیش دارای  ۴۳۹ هزار متر مربع فضای ورزشی دارد که سرانه ورزشی آن ۱۱ متر برای هر نفر بوده که ۱۱ برابر کل کشور و ۴ برابر میزان جهانی است‌.

هم اکنون ۳۸ هیات ورزشی در جزیره کیش فعال بوده که موسسه ورزش و تفریحات سالم این جزیره امسال برنامه‌های آموزشی، ارتقاء، اعزام، اردو و مسابقه مختلف را تدارک دیده است؛ در جزیره کیش حدود هفت هزار ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده و ۶۷ مربی فعالیت دارند.

جزیره کیش هم اکنون ۴۳ هزار نفر جمعیت دارد و در ۱۸ کیلومتری کرانه باختری ایران واقع شده است.
این جزیره از دیرباز تاکنون به دلیل موقعیت استراتژیک، زیبایی های بی نظیر و توسعه همه‌جانبه اقتصادی و گردشگری مقصد گردشگران و فعالان حوزه تجارت و اقتصاد بوده و همواره یکی از مطرح ترین مناطق آزاد کشور محسوب می‌شود.

برچسب‌ها جزیره کیش مالزی اقیانوسیه عراق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جزیره کیش مالزی اقیانوسیه جزیره کیش مالزی اقیانوسیه عراق اخبار کنکور جزیره کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۰۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورموسوی: تعویض ۴ بازیکن یعنی مشکل داریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: وقتی تیم ما در نیمه اول چهار تعویض انجام می‌دهد یعنی مشکلاتی داریم که باید بررسی شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اهواز، سیدسیروس پورموسوی پس از تساوی یک - یک تیم فوتبال استقلال خوزستان برابر ملوان بندر انزلی در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر اظهار داشت: متأسفانه امروز آنطوری که برنامه‌ریزی کرده بودیم، بازی خوب پیش نرفت و ناچار شدیم چهار تعویض در نیمه اول داشته باشیم. در نیمه دوم با تغییر سیستم به بازی برگشتیم و کار را به تساوی کشاندیم. با توجه به نتایج تیم‌های دیگر، شاید تساوی برای ما خوب نباشد، اما همین که به بازی برگشتیم و امیدمان به آینده باشد، خدا را شکر می‌کنیم.

توقف خارج از خانه ملوان و فولاد/نساجی از سد ذوب‌آهن گذشت

وی در ادامه افزود: قبول کنید تیمی که چهار تغییر می‌دهد دچار مشکل است. باید در این هفته مشکلات را بررسی کنیم و آماده بازی با سپاهان شویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد تقابل تیمش با سپاهان و نساجی قائمشهر در دیدارهای آینده تصریح کرد: هر پنج بازی باقیمانده برای ما سخت خواهند بود. اگر امروز برنده می‌شدیم شاید هفته بیست‌وهشتم و یا بیست‌ونهم تکلیف تیم‌های سقوط کننده مشخص می‌شد، اما با برد نساجی تکلیف در هفته پایانی مشخص شود. باید روحیه‌مان را حفظ کنیم. درست است بازی با سپاهان، نساجی و پرسپولیس در آینده سخت است، ولی مطمئن باشید تیم ما به جدول برمی‌گردد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ناشنوایان با آموزش صحیح و شناخت صحنه در فعالیت‌های جهادی مشارکت کنند
  • تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)
  • عکس| ستاره استقلالی مسافر پاریس شد!
  • بازیکن استقلال مسافر پاریس شد!
  • ششمین دوره مسابقات حافظان قرآن استان بوشهر در جزیره شیف برگزار شد
  • تیم فوتبال امیدهای عراق راهی المپیک شد/ اندونزی در یک قدمی المپیک
  • چهار تیم «فوتبال» را ناامید کردند/«توهین» میلیاردرها به تماشاگران
  • چهار تیم «فوتبال» را ناامید کردند/ «توهین» میلیاردها به تماشاگران
  • پورموسوی: تعویض ۴ بازیکن یعنی مشکل داریم
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران