Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@00:13:20 GMT

غرق شدن یک فروند لنج تجاری در سیریک

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۳۰۴۵۵

غرق شدن یک فروند لنج تجاری در سیریک

احمد جمالدینی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اذعان به اینکه، ظهر امروز یک فروند لنج تجاری متعلق به لنج داران سیریکی در ۱۰ مایلی آب های ساحلی شهر سیریک غرق شد، اظهار کرد: این لنج که از مقصد دبی روانه شهرستان سیریک بود در ۱۰ مایلی آبهای شهرستان سیریک غرق شد.

جمالدینی اضافه کرد: این لنج باری از مقصد دبی در کشور امارات متحده عربی عازم به شهرستان سیریک بود که در ادامه مسیر دچار طوفان و در نهایت منجر به غرق شدن آن در ۱۰ مایلی آبهای شهرستان سیریک نیز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمالدینی بار این لنج تجاری، را کالای خانگی مواد غذایی به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده عنوان کرد و افزود: ین لنج تجاری حامل کالاهای ملوانی شامل برنج، روغن و دیگر مواد غذایی و کالاهای برقی مثل کولر، یخچال و.. بود.

فرماندار شهرستان سیریک با بیان اینکه ارزش این لنج تجاری غرق شده را بالغ بر ۳میلیارد تومان است، اضافه کرد: خوشبختانه هر ۱۰ سرنشین این لنج با کمک یک فروند لنج تجاری و قایق های صیادی و مردمی نیز نجات پیدا کردند.

کد خبر 5227824

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری سیریک غرق شدگی انتخابات 1400 ویروس کرونا بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی امام خمینی ره کرمانشاه گرگان آمار کرونا اردبیل خطبه های نماز جمعه مشارکت مردم در انتخابات چالش شایستگی قیام 15 خرداد عکس استانها شهرستان سیریک لنج تجاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۰۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پهلوگیری بارج ۲ هزارتنی در بندر دیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ رضا نیکو اظهار داشت: بارج پهلوگیری شده در بندر دیلم به طول ۵۶، عرض ۱۵ و عمق ۳.۷۰ متر است که اسقرار آن از دیرباز مورد مطالبه بندرنشینان دیلمی بوده است.

وی بیان کرد: با هدف افزایش ایمنی و کاهش مدت انتظار شناور‌ها نسبت به بکارگیری این فروند بارج در بندر دیلم اقدام شده است.

رئیس اداره بندر و دریانوردی دیلم گفت: ظرفیت تخلیه و بارگیری بندر دیلم با افزوده شدن یک فروند بارج ۲ هزار تنی اکنون به هزار چهار تن افزایش پیدا کرده است.

نیکو اظهار داشت: با بکارگیری یک فروند بارج جدید اکنون امکان پهلوگیری همزمان هشت موتورلنج فراهم شده است.

فرماندار دیلم نیز گفت: در سفر ریاست جمهور به استان بوشهر استقرار یک فروند بارج به عنوان یکی از درخواست‌های مردمی مطرح شده بود که این مهم با تلاش اداره کل بنادر و دریانوردی استان و تعاونی لنج داران بندر دیلم محقق شد.

محمد اسدی افزود: ترافیک موتورلنج‌ها در آب‌های بندر دیلم همواره خطری برای وقوع آتش سوزی بود که با ۲ برابر شدن ظرفیت اسکله اکنون امکان وقوع چنین حوادثی به حداقل رسیده است.

دیگر خبرها

  • فراهم شدن مقدمات احداث چهارمین هنرستان انرژی اتمی کشور در هرمزگان
  • ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد
  • تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد
  • کشف ماهي قاچاق در سيريک 
  • کشف ماهی قاچاق در سیریک
  • ظرفیت تخلیه و بارگیری در بندر دیلم ۲ برابر شد
  • پهلوگیری بارج ۲ هزارتنی در بندر دیلم
  • توقیف ۲ فروند شناور متخلف صید ترال در آب‌های قشم