Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا زاکانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما در پاسخ به این سوال که از بار سنگین مسئولیت ریاست جمهوری چقدر مطلع هستید؟ اظهار کرد: همه چیز نسبی است، اما با عنایت بر اینکه بیش از دو دهه در عرصه حضور دارم و از نزدیک با کارکرد‌های دولت آشنا هستم و می‌دانم کار سختی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ فردی نمی‌تواند برای همه مشکلات کشور  برنامه داشته باشد، اما ادعا می‌کنم که جامع‌ترین برنامه را دارم.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر از اوضاع سخت زندگی مردم خبر دارید؟ گفت: بسیار زیاد، هر هفته به دیدن مردم می‌روم.

زاکانی در پاسخ به این سوال که شما جای مردم بودید به شعار‌ها و وعده‌ها اعتماد می‌کردید؟، بیان کرد: خیر. بس که عده‌ای وعده دادند و عمل نکردند مردم باور نمی‌کنند و حق دارند. برای اینکه وعده‌های بنده را بپذیرند به کارنامه ام توجه کنند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه قدر برای انتخابات آماده هستید؟، تصریح کرد: ۱۰۰ و چند ده درصد. آن‌هایی که می‌گویند نشد، خودشان کاهل هستند و به خاطر اینکه احساس می‌کردند یا آرزو و وعده کشور را اداره کنند و برنامه نداشتند و شعار می‌دادند، مردم به سوی کارنامه بروند.

زاکانی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چند درصد از مشکلات کشور را مربوط به تحریم‌ها می‌دانید؟ تاکید کرد: ۱۵ تا ۲۰ درصد. مابقی بی عرضگی.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا حاضر هستید تیم و کابینه خود را معرفی کنید؟، گفت: بنده چند صد نفر را معرفی می‌کنم که به عنوان ستون فقرات کابینه ما هستند، ظرفیت نیروی انسانی در کشور ما زیاد است، اما قدرشان را نمی‌دانند.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سوالی مبنی براینکه درصورت رای نیاوردن به قانون تمکین می‌کنید؟، اظهار کرد: ما تسلیم قانون هستیم، مملکت با قانون اداره می‌شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه این جمله شما «اگر روی کار بیایم راحتتان نمی‌گذارم» خطاب به چه کسانی است؟ بیان کرد: منظور بنده درختان تنومند فساد در کشور است که سایه انداخته‌اند و حقوق طبیعی مردم را می‌بلعند و دو دهه است که با این افراد درگیر هستم، ۱۵ بار دادگاهی شدم و از من شکایت شده است. چراکه پیگیر فساد آن‌ها بودم، تهدید به مرگ شدم، خانه ام را به آتش کشیدند و من را مقابل همسر و فرزندانم کتک زدند.

زاکانی درباره شایعه تابعیت سوئیس یکی از فرزندان خود، بیان کرد: یکی از دخترانم یکسال و نیم با همسر خود برای ادامه تحصیل به سوئیس رفت و بازگشتند. فرزندانم از یک همسرم هستند. اقامت سوئیس ندارند اگر بخواهند از ایران بروند نامشان را از شناسنامه ام پاک می‌کنم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در انتها به عنوان یک جمله بدون تعارف خطاب به مردم، گفت: ان شاءالله بنده به عنوان یک بسیجی انقلابی که ۴۰ سال است که می‌جنگم و جانم را فدای ملت می‌کنم. با توکل بر خدا و تکیه بر عقلانیت، دانش و توجه به محرومان با تمام وجود اعتقاد دارم. امیدوارم این مرام که در مکتب شهداست باقی و ماندگار باشد تا ایران را سربلند کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علیرضا زاکانی انتخابات ریاست جمهوری پاسخ به سوالی مبنی ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۰۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ خط قرمز در صدا وسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست پرسش و پاسخ با عوامل سریال تلویزیونی «نون خ۵» با حضور مسعود کریمی خضرا مدیرگروه طنز سیما فیلم، مهدی فرجی، تهیه‌کننده و صهبا شرافتی، کاظم نوربخش و ماشاءالله وروایی بازیگران سریال ظهر امروز (سه شنبه ۱۱ اردیبهشت» در سالن  مشاهیر اداره کل روابط عمومی سازمان صداوسیما برگزار شد. این جلسه پس از حضور یک ساعته این افراد در واحد پاسخگویی به مخاطبان سازمان (سامانه ۱۶۲)  رقم خورد. 

در ابتدای این نشست، حسین قرایی مدیرروابط عموی سازمان صداوسیما عنوان کرد تهیه کننده و بازیگران این سریال در طول یک ساعت حضور در سامانه ۱۶، پاسخگوی ۲۲۷ تماس مخاطبان سریال شده‌اند.

در ادامه، مهدی فرجی تهیه‌کننده مجموعه تلویزیون «نون خ» با اشاره به این که فصل پنجم این مجموعه نسبت به فصل‌های قبلی با افزایش مخاطب روبه رو بوده است افزود: یکی از دلایل این افزایش و گستره وسیع مخاطبان این بود که ما در فصل پنجم سراغ یکی دیگر از قومیت‌های کشورمان یعنی قوم بلوچ در استان سیستان و بلوچستان رفتیم.

وی افزود: در حوزه تولید برنامه و سریال‌سازی، پرداخت به مذهب و قومیت‌ها، ۲ خط قرمز سازمان صداوسیما است.خوشبختانه با جلساتی که با مدیران سازمان صداوسیما داشتیم والبته با درکی که نویسنده و کارگردان و عوامل سریال «نون خ» از این موارد داشتند، این مجموعه توانست به این دو خط قرمز نزدیک شود آن هم بدون این که به دنبال شکستن آنها باشد.

فرجی درباره  احتمال ساخت فصل ششم تاکید کرد: صحبت کردن درباره  فصل  ششم  زود است. آقای آقاخانی  قبلاً پستی گذاشت و گفت این فصل پایانی بر مجموعه «نون.خ» است اما باید ببینیم در ادامه چه شرایطی پیش خواهد آمد.

فرجی همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگار آنا، توضیحاتی را درباره ادعای شکایت حسین صفامنش خواننده کردزبان از سعید آقاخانی به خاطر استفاده بی اجازه از یکی از آهنگ‌هایش نیز پاسخ داد.

این خبر در حال تکمیل است....

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «تهران ۲۰» به مطالبات مردم نزدیک‌تر می‌شود
  • مورایس از سوال درباره ستاره های سپاهان عصبانی شد و نشست را ترک کرد
  • سوالی که گم شد؛ قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟
  • توضیحات زاکانی به خبرنگار قدس‌آنلاین درباره همکاری شهرداری با طرح نور / هرجا و هر طور پلیس بخواهد
  • هرجا و هر طور پلیس بخواهد
  • زاکانی: برخی علاقه دارند یک عده خاصی در کشور سود کنند و عموم مردم ضرر
  • زاکانی: عده‌ای علاقه دارند یک عده خاصی در کشور سود کنند و عموم مردم ضرر کنند
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • ۲ خط قرمز در صداوسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • ۲ خط قرمز در صدا وسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است