Web Analytics Made Easy - Statcounter

دختر علیرضا زاکانی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مهمان ویژه برنامه گفتگوی صمیمی با نماینده نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری شبکه دو سیما بود.

خبرگزاری میزان - زینب زاکانی دختر علیرضا زاکانی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ویژه برنامه گفتگوی صمیمی با نماینده نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری، درباره خانواده خود گفت: دکتر زاکانی سه دختر دارند که خواهر بزرگم کارشناسی رشته تاریخ و فرهنگ تمدن ملل اسلامی دانشگاه تهران خواندند و الان مشغول به تحصیل در مقطع ارشد در رشته تاریخ تشیع و معلم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خواهر دومم کارشناسی رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه شریف خواندند و در مقطع ارشد هم رشته علوم انسانی دیجیتال خواندند و بنده هم کارشناسی رشته روانشناسی بالینی در دانشگاه تهران خواندم و الان هم مشغول به تحصیل در رشته روان شناسی شناختی دانشگاه تهران هستم.

دختر آقای زاکانی همچنین در پاسخ به اینکه آیا در جایی مشغول به کار هستید گفت: خواهر دومم از ترم دوم کارشناسی کار را شروع کردند و کار نرم افزاری می‌کنند.

وی همچنین درباره اینکه مادر در چه حوزه‌ای فعالیت می‌کنند اظهار داشت: ایشان تحصیلات سطح سه حوزه را دارند و چندین سال است که کار فرهنگی به صورت جدی پیگیری می‌کنند و بیشتر هم در حوزه مهدویت کار کردند.

زاکانی درباره این سوال که آیا تا به حال اجاره نشین بودید و این حس را تجربه کردید گفت: در حدود ۳۰ سالی که ایشان متاهل هستند، ۲۰ سال را مستاجر بودند و ده سالی است که خانه دار شدند.

دختر آقای زاکانی در مورد بهترین اخلاق پدر هم اظهار داشت: خیلی مهربان، دلسوز و شوخ طبع هستند.

وی در خصوص بدترین اخلاق ایشان هم بیان کرد: ایشان خیلی دغدغه کار دارند و به شدت در فضای کار تلاش می‌کنند که باعث شده وقت برای خود و خانواده کم اختصاص بدهند و این از گذشته وجود داشته که سبب شده تا مانند بقیه دختران با پدر وقت نگذرانم.

دختر آقای زاکانی در خصوص سوال دیگری مبنی بر اینکه دلسوزی پدر را برای مردم در کجا دیدید گفت: ایشان به چشم خانواده خود به مردم نگاه می‌کنند.

وی افزود: بارزترین و کلی‌ترین این ویژگی این است که ایشان از دوران جنگ، انقلاب و بعد از آنکه وارد مسئولیت شدند، در دوران نمایندگی شان با فساد که مبارزه کردند واقعا جان و آبروی شان را کف دست شان گذاشتند و به خاطر مردم از جان و مال و آبرو یشان گذشتند که به نظر بنده این بارزترین مصداق دلسوزی ایشان است.

دختر آقای زاکانی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آخرین موضوعی که باعث عصبانیت پدر شده چه بوده گفت: من بیشتر عصبانیت شان و روحیه تحکم و جدی صحبت کردن ایشان را در مبارزه با کسانی که حق مردم را می‌خورند دیدم، و واقعا وقتی جایی بوده که حق مردم خورده شده ایشان جدی ایستادند و با لحن خیلی قاطع و مستحکم جواب کسی که این کار را می‌کنند دادند.

وی درباره بزرگترین نقطه قوت آقای زاکانی هم بیان کرد: ایشان خیلی خیلی شجاع هستند و با هیچ کسی از هر جناحی رودربایستی ندارند و این ویژگی باعث شده که ایشان هرجا که دیدند حق مردم در حال ضایع شدن است و فسادی صورت می‌گیرد به واسطه این شجاعت و عدم رودربایستی بتوانند صحبت کنند.

دختر آقای زاکانی افزود: نکته خیلی مهمتر این است که با توجه به سابقه خودشان مبنی بر اینکه که درجایی دست به بیت المال نبردند و در هیچ جا سوءاستفاده و از رانتی استفاده نکردند باعث می‌شود که بتوانند صحبت کنند و مجبور نباشند که ظلمی را ببینند و سکوت کنند.

بیشتر بخوانید: زاکانی: تصمیمات دولت غیر کارشناسی و سیاست‌زده بود

در حال تکمیل...

برچسب ها: علیرضا زاکانی انتخابات 1400

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: علیرضا زاکانی انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری علیرضا زاکانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۱۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگوی تلفنی بایدن با امیر قطر و السیسی درباره آتش‌بس در غزه

رئیس جمهور آمریکا با امیر قطر و رئیس جمهور مصر درباره آتش‌بس غزه تلفنی گفت‌وگو کرد.

به گزارش مشرق، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا با تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر و عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر درباره تحولات نوار غزه گفت‌وگوی تلفنی کرد.

طبق گزارش رأی الیوم، امیر قطر و جو بایدن درباره تلاش‌های ۲ کشور برای رسیدن به یک توافق آتش‌بس فوری در نوار غزه گفت‌وگو کردند.

السیسی و بایدن نیز درباره آخرین تحولات مذاکرات کنونی و تلاش‌های مصر برای رسیدن به یک آتش‌بس در نوار غزه و معامله تبادل اسرا رایزنی کردند.

السیسی و بایدن بر خطر عملیات نظامی در شهر رفح و تأثیر آن بر بحران فاجعه بار انسانی در نوار غزه و امنیت و ثبات منطقه تاکید کردند.

السیسی بر لزوم ورود کافی کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه تاکید کرد.

۲ طرف بر لزوم تلاش برای ممانعت از گسترش دایره جنگ و اهمیت راه حل ۲ دولت به عنوان تنها راه برای تحقق امنیت و ثبات در منطقه تاکید کردند.

در این تماس تلفنی درباره شراکت استراتژیک بین مصر و آمریکا و ادامه فعالیت مشترک برای تقویت روابط دوجانبه گفت‌وگو شد.

به رغم هشدارهای بین‌المللی نسبت به پیامدهای فاجعه بار حمله به رفح به خاطر وجود ۱.۴ میلیون آواره فلسطینی در آنجا، رژیم صهیونیستی همچنان بر حمله به رفح پافشاری می‌کند. مصر نگران این است که عملیات نظامی رژیم صهیونیستی منجر به ورود آوارگان فلسطینی به خاک این کشور شود.

از چند ماه پیش مصر، قطر و آمریکا رهبری مذاکرات غیرمستقیم بین رژیم صهیونیستی و جنبش حماس برای آتش‌بس در غزه و تبادل اسرا را بر عهده دارند اما به دلیل مخالفت تل‌آویو با خواسته حماس برای پایان جنگ و خارج کردن نیروهای خود از نوار غزه و بازگشت آوارگان فلسطینی به شمال غزه نتیجه نداشته است.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • توضیحات زاکانی درباره نحوه کمک شهرداری تهران در طرح نور
  • پس لرزه قرارداد پنهانی و ۲ میلیارد یورویی زاکانی با چین /علیرضا بیگی: هیچ ترسی وجود ندارد و هرکسی هرجا ایستاده فکر می‌کند باید چپاول کند
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • زاکانی: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس تا چند روز آینده وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می شود
  • سومین نشست صمیمی؛ مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی برگزار شد
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • جزئیات گفت‌وگوی هیئت‌های حماس و فتح در چین
  • گفت‌وگوی تلفنی بایدن با امیر قطر و السیسی درباره آتش‌بس در غزه
  • فیلم/ گفت‌وگوی محیط‌بان مازندرانی با خرس قهوه‌ای در ارتفاعات چالوس