Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@16:06:40 GMT

اسپانیا 0-0 پرتغال؛ دست رونالدو خالی ماند (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۳۱۱۱۳

اسپانیا در دیداری که برتر از پرتغال نشان داد، در خانه با تساوی بدون گل متوقف شد. کریستیانو رونالدو علی رغم تلاش هایی که داشت، در این بازی موفق به گلزنی نشد.

به گزارش "ورزش سه"، یک هفته به شروع یورو 2020 تیم های ملی اسپانیا و پرتغال در ورزشگاه وندامتروپولیتانو که پس از مدت ها چند هزار تماشاگر را در خود جای داده بود،  به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیداری دوستانه برای آماده سازی هر چه بهتر دو تیم. 

 

 

 

 

در ترکیب پرتغال کریستیانو رونالدو به عنوان کاپیتان از ابتدا حضور داشت و اسپانیا هم ار بهترین ترکیب خود استفاده می کرد.

 

 

 

 

دقیقه 10 بازی نخستین خطر بازی را اسپانیا خلق کرد. روی پاس فابیان روئیز این مارکوس یورنته بود که می توانست اسپانیا را به گل برساند ولی دخالت به موقع په په در دهانه دروازه یک گل را برای پرتغال خرید.

 

 

 

 

پرتغال دقیقه 22 روی سر ژوزه فونته به گل رسید ولی داور خطای او روی مدافع اسپانیا را اعلام کرد تا گل مردود شود. رونالدو به خصوص نسبت به تصمیم داور معترض بود.

 

 

 

 

دقیقه 32 اسپانیا روی ضربه سر فران تورس خطرساز شد ولی توپ با اختلافی اندک از کنار دروازه به بیرون رفت. نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

 

 

 

 

 

در ده دقیقه ابتدایی نیمه دوم، اسپانیا روی دو ضربه موراتا و سارابیا می توانست به گل برسد ولی هر دو بار توپ به بیرون رفت.

 

 

 

 

 

پرتغال هم روی یک ضربه کرنر و با ضربه سر رونالدو در دقیقه 64 می توانست از میزبانش پیش بیفتد ولی توپ با اختلافی اندک از کنار دروازه به اوت رفت.

روی پاتریسیو گلر پرتغال در دقیقه 88 ضربه سر فران تورس را از روی خط برگشت داد. موراتا هم دقیقه 91 در مصاف تک به تک توپ را به تیر افقی کوبید تا در نهایت بازی با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

 

 

 

 

تیم ملی پرتغال تیم ملی اسپانیا کریستیانو رونالدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی پرتغال تیم ملی اسپانیا کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۱۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال نافرجام «شروین بزرگ» به پرسپولیس، سرخ ها را نقره داغ کرد!

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک در شرایطی نقش پررنگی در پیروزی این تیم مقابل پرسپولیس داشت که ۲ فصل پیش در آستانه پیوستن به جمع سرخ‌ها بود.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال آلومینیوم اراک شنبه هفته جاری موفق شد با عبور از پرسپولیس تهران به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برسد. این تیم در بازی با قرمزها ۲ بار آن هم با اختلاف ۲ گل از حریف خود عقب افتاد و در ١٠ دقیقه پایانی بازی موفق شد نتیجه را جبران کند و با پیروزی در ضربات پنالتی حریف نامدار خود و مدافع عنوان قهرمانی را شکست دهد.

نقطه عطف این بازی حساس در دقیقه ۷۸ رخ داد؛ زمانی که آلومینیوم با نتیجه ۲ بر صفر عقب بود و شروین بزرگ با نظر مجتبی حسین، سرمربی این تیم به جای بهروز نوروزی‌فرد وارد میدان شد. بزرگ ۷ دقیقه پس از ورود به زمین، بعد از نفوذ بازیکنان خودی توپ را با ضربه سر برای مهدی لیموچی کاشت و این بازیکن با یک ضربه استثنایی موفق شد گل نخست آلومینیوم را وارد دروازه امیررضا رفیعی کند.

بزرگ در ادامه در حالی که تنها ٢ دقیقه به پایان بازی زمان باقی مانده بود، بعد از دفع ناقص محمدحسین کنعانی‌زادگان در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و با یک ضربه والی تماشایی موفق شد گل دوم آلومینیوم را وارد دروازه حریف کند تا با کامبک این تیم، بازی به وقت‌های اضافی کشیده شود.

انتقام مهاجم مدنظر یحیی؛ «شروین» برای حذف پرسپولیس همه‌کار کرد!

در وقت‌ اضافه زمانی که پرسپولیس با نتیجه ۴ بر ٢ پیش بود، در دقیقه ١١٢ ایرالکو صاحب ضربه کرنر شد که محمد لطفی با ارسال تماشایی توپ را به محوطه جریمه قرمزها فرستاد و بار دیگر بزرگ با ضربه سر موفق شد گل سوم را وارد دروازه پرسپولیس کند تا امید به اردوی شاگردان حسینی بازگردد و با زدن گل چهارم بازی به ضربات پنالتی کشیده شود و در نهایت آلومینیوم با شکست و حذف پرسپولیس راهی یک‌چهارم شود.

بدون شک شروین بزرگ با تاثیرگذاری مستقیم روی سه گل آلومینیوم نقش پررنگی در صعود این تیم داشت اما نکته جالب توجه در خصوص او این است که که این بازیکن بعد از درخشش در لباس صنعت نفت آبادان در لیگ بیست و یکم مورد توجه یحیی گل‌محمدی، سرمربی سابق پرسپولیس قرار گرفت و همه چیز برای حضور او در این تیم فراهم شده بود اما در آستانه این انتقال، باشگاه آبادانی با حضور او در پرسپولیس مخالفت کرد؛ انتقالی نافرجام که تاوان تلخی برای پرسپولیس داشت و این بازیکن اینگونه سرخ‌ها را نقره‌داغ کرد!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خلاصه‌بازی بارسلونا و والنسیا + فیلم
  • انتقال نافرجام «شروین بزرگ» به پرسپولیس، سرخ ها را نقره داغ کرد!
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • تیم ملی فوتسال ایران برای سیزدهمین بار قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو
  • استون ویلا ۲-۲ چلسی: لغزش دیگر در راه سهمیه اروپا
  • برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو
  • سعید عزت‌اللهی فینالیست آسیا را شکست داد!
  • لورکوزن 2-2 اشتوتگارت: تیم آلونسو بباز نیست!