Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@10:24:03 GMT

مردم در انتخابات حضور پرشوری داشته باشند

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۳۱۱۸۸

مردم در انتخابات حضور پرشوری داشته باشند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان، آیین بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) قیام خونین ۱۵ خرداد و شهادت امام صادق علیه السلام با حضور مردم، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی  دیروز در مصلای نماز جمعه ی آبادان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان  با تسلیت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و شهادت امام صادق(ع) گفت: ماه گذشته رمضان بود ماهی برای بهره‌برداری از سفره ی انعام الهی وحال ماه شوال است؛ ماهی برای استفاده از آنچه در ماه رمضان آموختیم،آری شوال ماه آوردگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شوال ماهی است که در آن گناهان انسان مرتفع میشود.

او بااشاره به نزدیک بودن انتخابات افزود: اگر امروز حضرت امام خمینی (ره) در میان ما بود بلاشک از مهم ترین تقاضاهای ایشان شرکت پرشور در انتخابات و رقم زدن سرنوشت ما بود.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان همچنین ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها در میان سخنان خود از انتخابات گفتند موضوعی که به شدت در وصیت حضرت امام خمینی وسخنانشان نیز مشهود بود.

موسوی فرد خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) نسبت به انقلاب و اهمیت آن بسیار حساس بودند این را در این گفته ایشان به وضوح میبینیم که فرمودند: جمهوری اسلامی ایران نه یک کلمه کم ونه یک کلمه بیشتر.

او همچنین بیان کرد: اگر ما با کمبود برق،آب و رفاه خود مواجهه هستیم، نتیجه انتخاب اشتباه است، عده ای می گویند ما رای نمیدهیم این نیز رای دادن است اما به بدترین شکل اگر ما مشکلی در سطح کشور داریم نتیجه انتخاب ماست.

حجت الاسلام والمسلمین افزود: اولین مطالبه امامین انقلاب این است که بر سر صندوق های رای حضور پیدا کنیم، که بتوانیم مشکلات خود را حل کنیم وسرنوشتمان را رقم بزنیم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: مقام معظم رهبری امروز فرمودند: سخنان زیبا وشعارهای نامزدها را مبنی بر انتخاب خود قرار ندهید، باید ببینید در سالیان گذشته چقدردرصحنه  کارامد بوده اند، به تعبیر مقام معظم رهبری کاندیدی اصلاح است که وضعیت معیشت را اصلاح واشتغال زایی کند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد خاطرنشان کرد: زنان ومردان ، انقلابیون، امروز وظیفه همه ما تلاش درتمام صحنه ها است برای حضور حداکثری، در این دوهفته باقی مانده تمام افراد با آبرو ومعروف تلاش کنند برای حضورحداکثری برسر صندوق های رای.

او تاکید کرد: باصحبت چهره به چهره مردم را قانع کنیم نتیجه رای ندادن می شود شاد شدن دشمنان داخلی وخارجی، رای ندادن می شود انتقام از دولت آینده ونه دولت های نا کارآمد فعلی.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور امام جمعه شهرستان آبادان نیز در این مراسم گفت: از دید امام خمینی(ره) اسلام ناب محمدی پس از قیام خونین ۱۵ خرداد در ایران به اوج رسید.

او افزود: انقلاب اسامی ایران نشانه حضور پرشور و حمایت مردم از امامین انقلاب یعنی حضرت امام خمینی وخامنه ای مدظله العالی است واین وظیفه ماست که حالا در آستانه انتخابات نیز با حضورپر شور خود این مسیر را ادامه دهیم.

نظیر چنین مراسمی امروز در مسجد جامع خرمشهر و مینوشهر هم برگزار شد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان امام خمینی ره حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۱۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند

دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب اسلامی، فردا (چهارشنبه) در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی اسلامی دیدار می‌کنند.

این دیدار صبح چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برخی به دنبال فراموش شدن امام خمینی(ره) هستند
  • فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام خمینی
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب
  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از دیدار رهبر انقلاب با کارگران
  • کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند