Web Analytics Made Easy - Statcounter

با برد ایتالیا و تساوی پرتغال برابر اسپانیا دیدارهای دوستانه تیم های ملی اروپایی ادامه یافت.

به گزارش ایسنا، در ادامه دیدارهای دوستانه تیم های ملی فوتبال اروپا قبل از یورو ۲۰۲۰ چند دیدار برگزار شد که در یکی از بازی‌ها اسپانیا به دیدار پرتغال قهرمان دوره قبل یورو رفت که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کریستیانو رونالدو برترین گلزن تیم ملی فوتبال پرتغال از ابتدا برای تیمش به میدان رفت و موفق به گلزنی نشد. 

در دیگر دیدار مهم، ایتالیا توانست با ۴ گل جمهوری چک را شکست دهد و با روحیه بالا به استقبال شروع رقابت های یورو برود. چیرو ایموبیله٫ نیکولا بارلا٫ لورنزو اینسینیه و دومنیکو براردی برای ایتالیا گلزنی کردند. 

یورو ۲۰۲۰ از هفته آینده با دیدار دو تیم ملی فوتبال ایتالیا و ترکیه در ورزشگاه المپیکو شهر رم شروع می شود. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال پرتغال تیم ملی فوتبال اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۱۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو

تیم فوتبال پورتو شب گذشته (شنبه) در هفته سی‌و دوم لیگ برتر پرتغال میزبانش چاوز را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد. مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو که در ترکیب اصلی قرار داشت آخرین گل بازی را در دقیقه ۷۳ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. او علاوه بر این، در دقیقه ۱+۴۵ پاس گل دوم تیمش را هم به اوانیلسون داد. گل نخست پورتو نیز در دقیقه ۲۷ توسی چیکو کنسیسائو به ثمر رسید. پیروزی پورتو در شرایطی رقم خورد که حریفش از دقیقه ۲۸ با اخراج جونیور پیوس در سمت چپ خط دفاعی، ۱۰ نفره به بازی ادامه داد. طارمی تا دقیقه ۸۳ در میدان حضور داشت و جای خود را به گونسالو بورگس داد.

پورتو با این نتیجه ۷۶ امتیازی شد تا جایگاهش در رده سوم جدول لیگ برتر پرتغال را تثبیت کند. طارمی و یارانش هیچ شانسی برای به پایان رساندن لیگ در جایگاهی بالاتر از این ندارند و سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را هم از دست داده‌اند. ماندن در رده سوم جدول، اما پورتو را به مرحله گروهی فصل آینده لیگ اروپا خواهد برد.

دیگر خبرها

  • برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش
  • یک تساوی دیگر از گل‌گهر؛ تیمی با ۲رنگ پیراهن!
  • گل ستاره لیورپول آنفیلد را منفجر کرد (عکس)
  • گل گهر 0-0 شمس آذر قزوین؛ بازگشت لیگ برتر به تنظیمات کارخانه!
  • گل‌گهر و شمس آذر با تساوی به رختکن رفتند
  • سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!
  • ورزشگاه‌های میزبان دیدارهای خانگی استقلال ملاثانی مشخص شد
  • درخشش و گلزنی مهدی طارمی در هفته سی و دوم لیگ برتر پرتغال
  • گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو
  • سبقت تاریخی فوتبال ایتالیا از اسپانیا