Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@04:30:07 GMT

واتس‌اپ صاحب امکانات جدیدی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۳۱۴۹۹

واتس‌اپ صاحب امکانات جدیدی می‌شود

واتس‌اپ به زودی امکان دسترسی همزمان به این پیام رسان از چند دستگاه و گزینه های بیشتر برای قابلیت پیامهای محو شونده را عرضه می کند.

به گزارش ایسنا، مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیس بوک – شرکت مادر واتس‌اپ – در گفت و گو با پایگاه خبری WaBetaInfo تایید کرد که پشتیبانی از دسترسی همزمان به واتس‌اپ در چند دستگاه بزودی افزوده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویل کت کارت، مدیر واتس‌اپ گفت: کاربران می توانند حداکثر چهار دستگاه را به یک حساب کاربری متصل کنند. این شرکت پیام رسان همچنین سرگرم کار برای معرفی یک اپلیکیشن واتس‌اپ اختصاصی برای آی پد است.

زاکربرگ گفت: همگام کردن صحیح پیامها و محتوا در چندین دستگاه حتی وقتی شارژ گوشی شما رو به پایان است چالش فنی بزرگی است اما ما این مسئله را حل کردیم و به دنبال عرضه این امکان در آینده نزدیک هستیم.

این سرویس پیام رسان سال گذشته قابلیتی را برای تعیین مدت زمان هفت روزه برای حذف شدن خودکار پیامها معرفی کرد و اکنون به دنبال توسعه این قابلیت است تا به کاربران اجازه دهد تصاویر و ویدیوهایی را به اشتراک بگذارند که تنها می توانند یک بار مشاهده شوند.

زاکربرگ گفت: ما همچنین به دنبال عرضه قابلیت "یک بار مشاهده" هستیم تا کاربران بتوانند محتوایی را ارسال کنند که بمحض مشاهده شدن توسط دریافت کننده پیام، حذف شوند.

کاربران واتس‌اپ گزینه ای را برای اجرای ناپدید شدن برای همه چتهای جدید در این اپلیکیشن خواهند داشت.

بر اساس گزارش تک کرانچ، زاکربرگ و کت کارت اظهار کردند این قابلیتها در نسخه بتای عمومی این پیام رسان ظرف یک یا دو ماه آینده عرضه خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واتس اپ فيس بوك پیام رسان واتس اپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۱۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره ایرج مهدیان از همکاری با ویگن و عارف در مولن‌روژ

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 خاطرات جالب همکاری ایرج مهدیان با ویگن و عارف در مولن‌روژ، خوانندگی در جایی که زمانی صاحب آن، خانم دلکش بود را ببینید. مهدیان در این گفتگو از لباسی که در خشکشویی گیر کرده بود(به دلیل فوت پدر صاحب مغازه) و کت‌وشلواری که با آن بالاجبار، ۳شب اجرا رفت و جوانی که فکر می‌کرد او همین یک‌دست لباس را دارد، گفت.

دیگر خبرها

  • با اختراع جید سونی هرکجا که هستید خنک می‌شوید!
  • قابلیت جدید واتساپ که حتی تلگرام هم آن را ندارد!
  • خاطره ایرج مهدیان از همکاری با ویگن و عارف در مولن‌روژ
  • بسیج امکانات برای جمع آوری و انتقال گندم کشاورزان خوزستان
  • ویژگی جدیدی که به ChatGPT اضافه شد
  • راز صاحب سینما می‌شود
  • ویژگی جدیدی که به ChatGPT اضافه شد | روبات هوش مصنوعی به چه چیزی مجهز شد؟
  • درخواست نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش برای رسیدگی به امکانات و مزایا
  • ۵۰ دستگاه کامیونت فورس در بورس کالا عرضه می‌شود
  • روند خوب تولید؛ توقف فروش رسمی/خودروهای تولیدی کجا هستند؟