Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار «بهمن ریحانی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با گرامیداشت سالروز رحلت حضرت امام (ره) و قیام ۱۵ خرداد، بزرگترین رزمایش پیش روی کشور را انتخابات دانست و افزود: مردم با همه سلایق سیاسی روز ۲۸ خرداد با حضور در پای صندوق‌های رای چهره زیباتری از ایران را به رخ همه دشمنان می‌کشند.همه دشمنان امروز سعی می کنند تا حضور مردم در انتخابات کمرنگ و بدون حضور حداکثری باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر لزوم هشیاری در خنثی کردن نقشه دشمنان تاکید کرد و گفت: مردم باید کسی را انتخاب کنند که حضورش بیشتر دشمن را ناراحت و عصبانی کرده است.

سردار ریحانی همچنین توجه به شاخص های مد نظر رهبر معظم انقلاب در انتخاب فرد اصلح را ضروری دانست.

وی با اشاره به سالروز رحلت امام راحل و اینکه ایشان عزت و خودباوری را برای مردم خود به ارمغان آورد ادامه داد: ملت ایران همچنان پیرو آرمان های حضرت امام (ره) و ادامه دهنده راه ایشان و شهدای انقلاب اسلامی هستند.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در استان کرمانشاه نیز برگزار خواهد شد.

در این انتخابات یک میلیون و ۵۷۷ هزار و ۶۳۹ کرمانشاهی حق رای دارند که از این تعداد ۷۸۰ هزار و ۳۲۲ نفر زن و ۷۹۷ هزار و ۳۱۷ نفر مرد هستند.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۵ شهر، ۳۲ بخش، ۸۸ دهستان و هزار و ۷۶۹ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشارکت انتخاباتی کرمانشاه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قاسم سلیمانی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشارکت انتخاباتی کرمانشاه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قاسم سلیمانی اخبار کنکور دوره انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۱۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ حماسه حضور یمنی‌ها در حمایت از غزه

به رسم هر جمعه میدان السبعین در پایتخت یمن بار دیگر شاهد سیل جمعیت در حمایت از مردم غزه است.

دیگر خبرها

  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • عکس/ حماسه حضور یمنی‌ها در حمایت از غزه
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟