Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آستانه انتخابات پیشرو و به منظور مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای به همت بچه های مسجدی تریبون های آزاد و نشست های بصیرتی در مساجد استان زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، به منظور مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای به همت بچه های مسجدی تریبون های آزاد و نشست های بصیرتی در مساجد استان زنجان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

برگزاری تریبون آزاد در مسجد چهارده معصوم ابهر

 

به منظور ارتقاء بینش سیاسی عموم مردم و دعوت برای حضور حداکثری در انتخابات، تریبون آزادی در فضای باز مسجد چهارده معصوم شهرستان ابهر برگزار شد.

 

این برنامه با موضوع انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری و شوراهای شهر وروستا و به همت بچه های مسجد چهارده معصوم ابهر و بسیج رسانه این شهرستان برگزار شد.

محوریت این برنامه پیشنهادات ، انتقادات و نظرات راهبردی مردم و جوانان در خصوص سرنوشت آینده کشور بود که با استقبال مردم برگزار شد.

 

نشست بصیرت افزایی در مسجد چهارده معصوم زنجان برپا شد

 

در راستای دعوت از اهالی محله برای حضور حداکثری در انتخابات، نشست بصیرت افزایی به بچه های مسجد در آستانه انتخابات برگزار شد.

در این نشست ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بر مشارکت حداکثری و دعوت از عموم برای حضور در پای صندوق های رای تاکید شد.

 

تریبون آزاد در مسجد خاتم الانبیای ابهر برگزار شد

به همت جوانان مسجد خاتم الانبیاء شهرستان ابهر ، تریبون آزاد در میدان مصلی ابهر برگزار شد و عموم مردم نظرات خود را در خصوص حضور در انتخابات بیان کردند.

 

این برنامه که به مدت 2ساعت به طول کشید به شبهات مردم در رابطه با حضور وعدم حضور مردم در انتخابات پاسخ داده شد.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: تریبون آزاد انتخابات مساجد زنجان نشست بصیرت افزایی مسجد چهارده معصوم بچه های مسجد تریبون آزاد برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۲۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛پژمان معتمدی سرپرست دبیر فدراسیون دو و میدانی در مورد برگزاری انتخابات کمیسیون‌های ورزشی فدراسیون گفت: ما در برگزاری کمیسیون مربیان و داوران مشکل خاصی نبود و طیق آیین نامه برگزار کردیم و در مورد انتخابات کمیسیون ورزشکاران اعتراضی از سوی آقای رسولی مبنی بر اینکه نباید رای‌ها مجازی را لحاظ می‌کردید صورت گرفت و بنده هم، چون نماینده وزارت ورزش و جوانان حضور داشت در برگزاری خیلی دخیل نبودم، اما گزارش اعتراض این ورزشکار را به وزارت ورزش و جوانان ارسال کردم و طبق بررسی‌های وزارت ورزش آقای اسبقیان معاون ورزش قهرمانی رای به تجدید و برگزاری مجدد کمیسیون ورزشکاران دادند.   وی ادامه داد: برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران خللی در انتخابات فدراسیون دو و میدانی در خرداد ماه ایجاد نخواهد کرد و در موعد مقرر انتخابات فدراسیون برگزار خواهد شد ضمن­ اینکه در زمان برگزاری انتخابات کمیسوین ورزشکاران دو سوم اعضاء حضور داشتند و این قانونی است و می‌توانستیم رای‌ها مجازی را هم دخیل نکنیم، اما به دلیل شبهات و اعتراض یک ورزشکار این انتخابات را دوباره برگزار خواهیم کرد و پس از آن یک انتخابات سالم را برگزار کینم و رئیس فدراسیون برای ۴ سال مشخص شود.   در انتخابات فدراسیون دو و میدانی که در خرداد ماه برگزار می‌شود کمیسیون‌ها رای‌های مجزا دارد و کمیسیون ورزشکاران ۶ رای در انتخابات و همچنین کمیسیون مربیان دارای ۴ رای برای انتخاب رئیس آینده فدراسیون است.

دیگر خبرها

  • تداوم راه شهیدان با فعالیت جوانان در مساجد
  • فراهم شدن همه امکانات برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در دهه کرامت آذربایجان غربی 
  • رسانه‌ها نقش خود را در انتخابات به خوبی ایفا کردند
  • زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • وزیر کشور: انتخابات در بهترین وضع برگزار شود
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • فعالیت ۱۸ هزار نفر در برگزاری مرحله دوم انتخابات کرج
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد