Web Analytics Made Easy - Statcounter

میثم معافی گفت: دخالت دین درسرنوشت و دخالت مردم در سرنوشت خویش موضوع فراموش شده در سال های قبل از انقلاب بود و در حال حاضر ایران از لحاظ دموکراسی در رتبه ۶ دنیا قرار گرفته و دخالت مردم در سرنوشت خویش هدیه ای بوده است که امام به مردم کشور بخشید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میثم معافی مدرس حوزه و دانشگاه در گفتگو با خبرنگار مرآت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای 15 خرداد گفت: نیاز امروز کشور استمرار راه و خط امام است و به مدد امام خمینی انقلاب شکوهمند اسلامی به منصه ظهور رسید و در حال حاضر در مرحله صدور انقلاب قرارداریم و ایدئولوژی انقلاب ایران در بسیاری از کشور ها انتشار یافته است و این مسیر باید ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: هرکشوری که در دنیا مدعی جهانی سازی است باید دارای قدرت انتشار و انتقال خود باشد و امروز بحران غرب بحران ایدئولوژی است و آنها برای گسترش قدرت خود مجبور به استفاده از تسلیحات نظامی هستند در حالیکه کشور ما ایدئولوژی انقلاب و فرهنگ اسلامی وانقلابی خود را با رهبری مقتدرانه امام و امروز با نائب به حقشان براحتی در دنیا گسترش داده است .

معافی بابیان اینکه حتی خود غربی ها نیز برقدرت انتشار جمهوری اسلامی ایران اعتراف می کنند، افزود:  حتی تئوریسینی مانند برژینسکی براین موضوع صحه گذاشته است که ایدئولوژی ایرانی به  30کشور صادر شده است و نباید بگذاریم تکنولوژی جمهوری اسلامی ایران صارد شود و به همین دلیل است امروز جنگ تکنولوژی و ترور شهدای هسته ایی جایگزین جنگ ایدئولوژی شده است.

وی دخالت دین درسرنوشت و دخالت مردم در سرنوشت خویش را یک  موضوع فراموش شده تا 200سال قبل از انقلاب دانست و خاطر نشان کرد: در حال حاضر ایران از لحاظ دموکراسی در رتبه 6 دنیا قرار گرفته و دخالت مردم در سرنوشت خویش هدیه ای بوده است که امام به مردم کشور بخشید.

این مدرس حوزه و دانشگاه با  اشاره به اینکه در حال حاضر از انتخاب دهیار تا رئیس جمهور و حتی رهبری هم بارای و نظر مردم انجام می گیرد، تصریح کرد:  و به طور متوسط  پس از انقلاب اسلامی در کشور سالی یک بار انتخابات انجام می گیرد و تاکنون 980میلیون رای به صندوق ها ریخته شده که این حجم مشارکت بسیار بالایی است  در حالیکه قبل از انقلاب کشور در حالت منفعلی از نظر مشارکت مردم در سرنوشت خویش قرار داشت.

وی حتی کشور آمریکا با ان همه ادعای دموکراسی در دنیا را از لحاظ برگزاری انتخابات بسیار ناتوان دانست و اضافه کرد: در انتخابات این کشور همیشه دو حزب با یکدیگر رقابت دارند درحالی که  احزاب دیگری هم وجود دارد ولی اجازه شرکت در انتخابات را ندارند.

این مدرس حوزه و دانشگاه متذکرشد: عده ایی که می گویند رئیس جمهور اختیارات زیادی در کشور ندارد باید بدانند رئیس جمهور بالاترین مقام اجرایی کشور است و داری 92در صد اختیار عمل است و 93 درصد اعتبارات در دست رئیس جمهور است .

معافی معتقد است: متاسفانه عده ایی در این چند سال بنام مذاکرات و برجام کشور را معطل و عقب نگه داشته و قدرت تکنولوژی و توان ایرانی را سرکوب کرده و مارا در حد پختن یک آبگوشت بزپاش پایین اورده اند و جوانان را مایوس و ناامید کرده اند.

وی کلید حل مشکلات امروز را در انتخابات و روی کارامدن فرد اصلح دانست و گفت: عده ایی در حالی به دنبال مذاکرات و حل مشکلات معیشتی از این طریق هستند که 85 درصد معاملات جهانی در منطقه خاورمیانه رخ می دهد و متاسفانه این موضوع نادیده گرفته شد.

معافی در پایان خاطر نشان کرد: براساس حدیثی از پیامبر هرکجا به جای مبارزه و جهاد مذاکره انجام گیرد 3 اتفاق رخ می دهد اول عزتت را ازدست می دهی و سپس دینت را ازدست می دهی و درنهایت معیشتت را ازدست می دهی و ماشاهد بودیم پس از مذاکرات نافرجام برجام در کشور 70درصد کارخانه ها تعطیل و معیشت مردم این چنین نابود شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: حال حاضر رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۲۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حمایت اسرائیل از طرف آمریکا نشان از خباثت و شیطنت این کشور در منطقه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سردار علی فدوی، امروز_ پنجشنبه، سیزدهم اردیبهشت_ در اجلاسیه شهدای شهرستان باشت، اظهار کرد: آنچه در عاشورا گذشت باعث شد تا هر مصیبتی قابل تحمل باشد و برای همین است که والدین شهدا بر مصیبت فرزندان خود تحمل کردند و می‌دانند که شهدا به اعلا علیین پیوسته‌اند و به بالاترین مقام رسیده‌اند.

وی افزود: خدا را شاکریم به برکت امام راحل به برکت انقلاب و به برکت این مردم از سال ۱۳۴۲ تاکنون هر لحظه تحقق وعده الهی را می‌بینیم، چرا که این مردم به تکالیف خود عمل کرده‌اند.

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه هر روز عظمت این کشور و انقلاب از روز گذشته بیشتر می‌شود گفت: علت این است که مردم به تکلیف خود عمل کرده‌اند و این حرکت هر روز گسترش پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: پس از هفت ماه جنگ غزه ۹۲ درصد کشورهای دنیا حرف‌هایی را می‌زنند که امام راحل این حرف‌ها را در سال ۱۳۴۲ زده بود چرا که از سال ۱۳۴۲ آمریکا و صهیونیست‌ها در نوک پیکان حمله امام راحل قرار داشتند.

فدوی خاطرنشان کرد: امروز ۹۲ درصد مردم دنیا حرفی را می‌زنند که امام و مردم ایران از سال ۱۳۴۲ زدند، این برکت بزرگی است و باید از آن مواظبت کنیم و به تکالیف خود همچنان عمل کنیم تا وعده الهی با سرعت بیشتری تحقق پیدا کند باید امیدوار باشیم که حرکت نهایی را ببینیم و پرچم انقلاب را به دست صاحب اصلی بسپاریم.

وی گفت: چه افتخاری بالاتر از اینکه طبق دستور اسلام و قرآن ملتی به پا خیزد و به مقابله با مستکبران عالم و دفاع از مظلومان برود که در قرآن به آن اشاره شده‌است و در قانون اساسی ما هم آمده و این ماهیت حق طلبی نظام ما را نشان می‌دهد.

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افزود: هر روز ذلیل شدن آمریکا و ایادی او را می‌بینیم چیزی که امام فرمود محقق شده است همچنان که امام فرمود؛ آمریکا را در خلیج فارس به ذلت می‌کشانیم.

وی تصریح کرد: دنباله‌روی شیاطین منتهی به جهنم می‌شود او می‌خواهد همراهان خود را در جهنم زیاد کند در حال وسوسه است و پیشنهاد می‌دهد همانگونه که بعضی‌ها در سال ۱۴۰۱ خباثت به خرج دادند و جاهلانه دنبال شیطان رفتند و برای کشور هزینه درست کردند اما در نهایت شکست خوردند.

فدوی خاطرنشان کرد: در طول ۴۵ سال هر اقدامی کردند شکست خوردند که این هم از وعده‌های قرآن و وعده‌های الهی است.

وی با بیان اینکه در قرآن آمده دو حزب بیشتر نداریم یکی حزب خدا و دیگری حزب شیطان، افزود: هر آنکه در حزب خدا باشد همیشه پیروز است و هیچ‌گاه حزب شیطان پیروز نمی‌شود همچنان که وزیر خزانه‌داری آمریکا اعتراف می‌کند در طول ۴۵ سال یک پیروزی هم مقابل ایران نداشته‌ایم و همیشه شکست خورده‌ایم و این به خاطر پایداری و استقامت مردم و رهبری امامین انقلاب است و با ادامه این روند مشکلات برطرف می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: امروز به جایی رسیده‌ایم که می‌توانیم در موقع لازم خبیثان عالم را تنبیه کنیم و معتقدیم خبیثان عالم فقط صهیونیست‌ها نیستند از روز اول آمریکایی‌ها فرماندهی را بر عهده گرفتند و هنوز هم هستند اگر آمریکا و انگلیس و دیگران حمایت نمی‌کردند تا امروز صهیونیست‌ها نبودند لذا شیطان بزرگ در رأس است و بقیه هم در ذیل آن قرار دارند و تبلور شیطنت آنها قرار دادن رژیم کودک‌کش در قلب کشورهای اسلامی است.

وی با اشاره به هدف قرار دادن کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق، تصریح کرد: کنسولگری ما را زدند عزیزترین افراد ما را شهید کردند و امام ما سه بار به صورت علنی دستور دادند و ما هم پرقدرت تنبیه کردیم و همه عالم آن را دیدند.

سردار فدوی خاطرنشان کرد: تعداد زیادی موشک و پهپاد را به بزرگ‌ترین پایگاه آنها فرستادیم اما علی‌رغم سانسور غربی‌ها تصاویر زیادی بیرون آمد و حتماً اطلاعات کامل‌تری هم بیرون خواهد آمد و فقط قدرت حق می‌تواند چنین کاری را انجام دهد.

وی گفت: با قدرت، محکم و با اطمینان عمل کردیم و این تبدیل به یک رویه شد که اگر از این نوع جنایت‌ها انجام دهند اقدامی بسیار بزرگ‌تر انجام می‌دهیم.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افزود: نباید از هیچ چیز نگران باشیم، آمریکا و همه شیاطین امکانات را به میدان آوردند، اما در طول ۴۵ سال شکست خوردند چرا که وعده خداوند محقق شده و ما به تکلیف خود عمل کرده‌ایم.

کد خبر 750063

دیگر خبرها

  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • خیزش دنیا علیه اسرائیل نتیجه افشاگری های جبهه حق است
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • رسانه، سلاح اصلی در جنگ فرهنگ‌ها، ایدئولوژی‌ها و جهان‌بینی‌هاست
  • گسترش بازار صادراتی دانش بنیان‌های ایرانی در ۱۶ کشور دنیا
  • وعده صادق نقطه عطف و روزنه امید در دنیا ایجاد کرد
  • دنیا از توان نظامی ایران متحیر شده است
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • همکاری‌های هنری ایران و روسیه گسترش می‌یابد
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد