Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: مکتب امام راحل نسخه اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک ، سردار محسن کریمی شامگاه جمعه در نشست بصیرتی "جهاد امیدآفرینی، مشارکت حداکثری" با اشاره به ویژگی‌های امام راحل اظهار داشت: امام خمینی(ره) با چهار ویژگی برجسته از جمله توکل و ایمان به نصرت خداوند، مردم باور بودن، استکبارستیزی و داشتن روحیه انقلابی توانست یکی از بزرگترین انقلاب‌های الهی و مردمی را روی کار بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حضرت امام (ره) با تشکیل انقلاب اسلامی حرف‌های جدیدی به دنیا ارائه کرد و زمینه‌ای تاثیرگذار برای خروج بشریت از کفر و تاریکی به سمت هدایت فراهم آورد و امروز آثار و برکات انقلاب اسلامی در بسیاری از کشورها به وضوح نمایان است.

کریمی تصریح کرد: یکی از مهمترین ویژگی‌های برجسته حضرت امام(ره) داشتن روحیه تحول خواهی و تحول انگیزی بود و امام با تکیه بر همین روحیه در عملیات بزرگ مقابله با استکبار و استعمار جهانی پیروز شد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: امام خمینی(ره) با فرماندهی میدان توانست روحیه خداباوری و خودباوری را به ملت ایران بیاموزد و ملتی که تسلیم قدرت‌های غرب و شرق شده بود به ملتی آرمان خواه و استکبارستیز تبدیل شد.

وی ادامه داد: حضرت امام(ره) توانست پس از سال‌ها اسلام را از غربت بیرون بیاورد و بار دیگر مکتب قرآن و اهل بیت(ع) را در جهان زنده کند بنابر این قیام الهی امام منحصر به محدوده جغرافیایی جمهوری اسلامی نشد بلکه نگاه تحول خواهانه امام(ره) کل دنیا بود.

کریمی اضافه کرد: امام خمینی(ره) افق مطالبات مردم را تغییر داد و روحیه مطالبه‌گری ملت را به سمت استقلال، آزادی و عدالت‌خواهی هدایت کرد که این موجب پیشرفت‌ها و  تعالی ملت شد.

وی ادامه داد: اعتماد به جوانان و تکیه بر توانمندی‌های درونی مهمترین شاخصه مکتب حضرت امام(ره) است و امروز برای رسیدن به قله‌های پیشرفت باید این دو شاخصه بیشتر مد نظر باشد.

امام جمعه اراک: امام خمینی(ره) بین جمهوریت و اسلامیت تلفیق ایجاد کرد نسبت جمهوریت و اسلامیت در منظومه فکری امام خمینی (ره) + فیلم امام‌جمعه رشت: برگزاری شکوهمند انتخابات تلاشی برای زنده نگه‌داشتن راه امام خمینی(ره) است

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: خوشبختانه با تکیه بر مکتب حضرت امام (ره) در طول این سال‌ها ایران اسلامی به یک کشور با ابهت در همه ابعاد رسیده و امروز برای رسیدن به یک جامعه پویا و با نشاط و جبران برخی از خلأها باید از روحیه تحول امام(ره) بیشتر استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: مشکلات امروز کشور نتیجه انحراف و دور شدن از تفکر و مکتب حضرت امام(ره) است و باید در برخی از زیرساخت‌ها نگاه تحول امام(ره) به فعلیت برسد چرا که در طول این سال ها هر کجا نگاه تحول حاکم نبوده پیشرفت‌ها متوقف شده و هر کجا نگاه تحول حاکم شده به پیشرفت خوبی دست پیدا کردیم.

کریمی عنوان کرد: مردم مهم ترین نقش را در ایجاد نگاه تحولی در کشور دارند و نقش مهم مردم در مدیریت کشور بزرگترین دستاورد است و به وضوح می‌بینیم هر کجا نقش مردم دیده نشده دچار عقب‌گرد شده‌ایم.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی برای زنده ماندن نیاز به نگاه تحولی امام(ره) دارد و اگر می‌خواهیم همواره در ابعاد مختلف به دنبال ایجاد تحول و نوآوری باشیم باید حرکت جهشی در استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها را داشته باشیم.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: انتخابات مظهر مردم سالاری دینی است و جمهوری اسلامی تنها حکومتی است که با بزرگترین همه پرسی کار خود را شروع کرده و در طول این سال‌ها همواره با انتخابات‌های مختلف مردم ادامه انقلاب اسلامی را استمرار بخشیده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب گزینه اصلح یک ضرورت است و تحول در بسیاری از حوزه‌ها و به ویژه مشکلات را ایجاد خواهد کرد بنابراین همه باید برای خلق حماسه مردم در انتخابات نقش آفرینی کنیم.

کریمی اضافه کرد: یکی از روش‌های تحقق مشارکت حداکثری ارتباط چهره به چهره با مردم و دعوت عمومی برای خلق حماسه 28 خرداد است و تجربه ثابت کرده هر کجا که مردم در مقاطع سرنوشت‌ساز با حضور خود در صحنه تهدیدات را خنثی کرده‌اند و در انتخابات 28 خرداد ملت بار دیگر حماسه‌ای ماندگار خلق خواهند کرد.

انتهای پیام/711/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی انقلاب اسلامی امام خمینی ره حضرت امام ره نگاه تحول سال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۲۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران به مناسبت هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگران و کارخانجات پیامی صادر کرد.

آنگونه که تسنیم روایت کرده، متن این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

ملت بزرگ ایران در دهه‌های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛ آفرینش گر حماسه‌هایی جاودان در صحنه دفاع از استقلال و هویت اسلامی و اعتبار و منزلت تمدنی خود بوده‌اند.

آنها در مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند. پاکترین و شریفترین بخشی از جامعه که در تمام این حوادث و رویدادهای عظیم درخشید و در مسیر ساختن ایران قوی و عبور از تحریمها نقش قاطعی آفرید، قشر نجیب و پر تلاش کارگر بود.

تقدیم ۱۴ هزار شهید یک صفحه نورانی و پرافتخار از این قشر الهی است که محبوب پیامبر اعظم (صلوات الله علیه و اله) است بازوی کارگر بوسه گاه نبی مکرم اسلام است.

در نگاه امام بزرگوار (ره) و در منطق رهبر عزیزمان، کارگران جایگاهی رفیع و منزلتی عظیم دارند.

حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) همواره حامی و پشتیبانی کارگران عزیزمان بوده‌اند و رضایت ایشان از این جامعه پاک و بی ادعا؛ بیانگر تأثیر آنان در اعتلاء حال خوب جامعه است که در بیانات نورانی اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) جلوه‌ای درخشان داشت.

۹ اردیبهشت سالروز تشییع نمادین "شهید عزیز عبدالحسین برونسی" است که نشانگر و مظهر فضائل جامعه کارگری است، به عنوان روز بسیج کارگری نامگذاری شده و ۱۲ اردیبهشت روز جهانی کارگر است تا همگان بتوانند بخش کوچکی از دین خود را با تقدیر از این عزیزان ادا نمایند.

سپاه پاسداران و بسیج مستضعفان همواره در کنار شما و مدافع حقوق و مطالبات به حق شما خواهند بود.

اینجانب، این ایام را به همۀ کارگران شریف و خانواده‌های صبور و شکیبای آنان صمیمانه تبریک عرض نموده و دست بوس شما عزیزان هستم.

همه ما اراده‌ها و قلبهای خود را به یکدیگر پیوند میزنیم و اوامر رهبر عظیم الشأنمان را که در مراسم ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در جمع کارگران ابلاغ فرمودند را به صورت جدی اجرا می‌نمائیم.

عزت و سربلندی همه شما عزیزان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901334

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم