Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان در آخرین رنگ‌بندی کرونایی استان زنجان وضعیت چهار شهرستان نارنجی و چهار شهرستان نیز زرد است.

بنا بر اعلام وزارت بهداشت، با کاهش روند بستری در بسیاری از نقاط کشور، تعداد شهرستان‌های قرمز در کل کشور به ۱۶ شهرستان کاهش یافته است که در شهرستان‌های قرمز با انتشار گونه‌های جهش یافته ویروس کرونا مواجه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در آخرین رنگ‌بندی اعلام شده، وضعیت ۲۰۱ شهرستان نارنجی و ۲۳۱ شهرستان نیز زرد است؛ اما علی‌رغم کاسته شدن از تعداد شهرهای قرمز، کماکان خطر ابتلا به کرونا به قوت خود باقی بوده و وضعیت‌ رنگ‌بندی‌ها شکننده و به سرعت قابل تغییر است.


در آخرین رنگ‌بندی کرونایی شهرهای استان زنجان نیز شهرستان‌های خرم‌دره، ابهر، خدابنده و زنجان در جمع شهرستان‌های نارنجی باقی مانده و وضعیت در شهرستان‌های طارم، ماهنشان، سلطانیه و ایجرود زرد است؛ وضعیتی که در سایه عادی‌انگاری و بی‌توجهی مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی به سرعت قابل تغییر است.

در بین شهرستان‌های استان، این روزها وضعیت ابهر به لحاظ افزایشی بودن بستری‌ها و پایین نیامدن تعداد مبتلایان به کرونا و آمار بالای مثبت‌ها در تست‌های پی‌سی‌آر نگران کننده‌تر از سایر نقاط استان است؛ به‌طوری که محمدرضا صائینی معاون بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان از روند افزایشی کرونا در شهرستان ابراز نگرانی کرده و از مردم خواسته توجه بیشتری نسبت به رعایت پروتکل‌ها داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان کروناویروس همه باهم علیه کرونا استان زنجان رنگ بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۲۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «ملوک طلوع‌نژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد.وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران این سریال بخصوص «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین‌فر» ایفای نقش کرد.وی سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

دلیل اصلی مرگ بازیگر سریال پایتخت

خانم ملوک طلوع نژاد بعد از مبتلا شدن به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت اما متاسفانه به علت عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم های قارچ سیاه دستگاه ایمنی بدن او به شدت پایین آمده بود و بر اثر عفونت کرونا درگذشت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث را که بازی خانم ملوک طلوع نژاد به خوبی دیده شود.

او در فیلم‌های تاکسی برگشتی که از شبکه تبرستان پخش می‌شد نیز بازی کرده بود فیلمی که توسط آقای محمد حسین صفری کارگردانی شد.

خانم طلوع نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر نقی معمولی را بر عهده داشت نقی در پایتخت ۵ در مسابقات ورزشی کشتی شرکت کرده بود و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر در سریال بازی می کرد.

روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ملوک طلوع نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد گلستان و هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال پایتخت ۵ و پایتخت ۶ به شهرت رسید بر اثر بیماری شایع قارچ سیاه و کرونا و ابتلا به بیماری از شایع ترین خبرهای امسال دارفانی را وداع گفت‌.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902553

دیگر خبرها

  • اینجا آثار تاریخی را با زباله تزئین می‌کنند!
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • توضیحات معاون فرماندار زنجان درباره نحوه تقسیم‌بندی فضای تبلیغی شهری
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • آخرین وضعیت شهرک امام زاده ابراهیم شهرستان شفت پس از آتش سوزی
  • آخرین وضعیت خسارت سیلاب در شهرستان دهلران
  • بسته شدن برخی محور‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی