Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عباس محمدیان رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: تریبون آزاد به منظور بالا بردن بصیرت افزایی در ابعاد سیاسی، فرهنگی، تقویت روحیه مطالبه‌گری و حضور حداکثری در ٧ شهرستان خراسان رضوی با محوریت بسیج رسانه و همکاری دستگاه‌های مرتبط برگزار و پس از ضبط در قالب برنامه‌های جداگانه از شبکه خراسان رضوی پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با بیان اینکه شهرستان‌های تربت‌جام، کاشمر، نیشابور، سبزوار، قوچان، تربت حیدریه و مشهد میزبان تریبون آزاد هستند، افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات اهمیت ویژه‌ای دارد و باید در سایه این حضور فردی اصلح، کاردان، متعهد و متخصص به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنند تا ضمن خنثی‌سازی توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان، آینده خوبی برای کشور رقم بزنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی به حضور اثرگذار اقشار مختلف در انتخابات و مشارکت در سرنوشت خود و آینده کشور، ادامه داد: ملت همیشه در صحنه و با بصیرت ایران اسلامی بار دیگر علاوه بر شورآفرینی در انتخابات نقش تعیین کننده‌شان در سرنوشت کشور را به رخ جهانیان می‌کشاند.

بیشتربخوانید

تکلیف اصلی ما در انتخابات پیش رو تلاش برای حضور حداکثری است


محمدیان بیان کرد: با گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و با وجود تمام فشار‌ها تحریم‌های دشمن، ملت ایران به خوبی پای کار و پشتیبانی از انقلاب، نظام و ولایت فقیه بوده‌اند و دشمن را در راه رسیدن به اهدافش ناکام گذاشته است.

او با اشاره به ضرورت و اهمیت حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی، تصریح کرد: در این سال‌ها همواره دشمن درصدد سیاه‌نمایی و ناکارآمدی نظام است و از این طریق برای ناامید کردن مردم استفاده کرده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی تاکید کرد: تاکنون سه تریبون آزاد در تربت‌جام، کاشمر و نیشابور با اسقبال مردم در این شهرستان برگزار شده است و شرکت کننده در این تریبون‌ها به بیان دغدغه‌ها، مطالبات و انتظارات‌شان از رئیس جمهور آینده پرداختند.

منبع:فارس
انتهای پیام//ز.ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 بسیج رسانه تریبون آزاد تریبون آزاد خراسان رضوی بسیج رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۳۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۳ پرونده قضایی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی

دادیار معاونت پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب در خراسان‌رضوی آخرین اخبار انتخاباتی دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی، حجت‌السلام امیرحسین قناد، امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ با حضور در استودیو انتخابات استانداری خراسان‌رضوی در خصوص آخرین اخبار برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه مشهد و کلات اظهار کرد: مجموعه‌های قضائی سراسر کشور همت کردند تبیین حقوقی مناسبی از قانون انتخابات با توجه به جدیدالتاسیس بودن آن (مصوب مرداد ۱۴۰۲) صورت بگیرد.

وی افزود: در حال حاضر تبیین حقوقی قانون انتخابات، کاربردها، چالش‌ها و مشکلات آن را در کتابی جمع‌آوری کرده‌ایم که هزار نسخه از آن و در دسترس همه عوامل اجرایی انتخابات قرار گرفت.

دادیار معاونت پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب در خراسان‌رضوی گفت: مجموعه قضائی استان باتوجه به نوآوری جدید این قانون کارگروه پیشگیری از جرایم انتخاباتی را در بیش از شش جلسه با حضور همه عوامل انتخابات برگزار کرد.

قناد با بیان اینکه یکی دیگر از نوآوری‌های این قانون استفاده نامزدها از ستادهای فضای مجازی است، گفت: کمیته فضای مجازی تشکیل شد تا دستورات مناسب نسبت به ضابطان، جهت رصد فضای مجازی صادر شود.

وی در خصوص خدمات دادگستری استان در خصوص برگزاری انتخابات گفت: انتخابات با مؤلفه‌های مدنظر رهبر معظم انقلاب شامل رقابت، امنیت، سلامت و مشارکت برگزار شد، چندین جلسه مصاحبه تلویزیونی و رادیویی با محوریت مؤلفه‌های گفته شده انجام شده است تا مردم هم نسبت به جرایم انتخاباتی مطلع شوند.

دادیار معاونت پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب در خراسان‌رضوی گفت: همچنین جلساتی با حضور همه نامزدها در خصوص ساماندهی ستاد تبلیغات برگزار شده است، در حال حاضر همه فضاهای مجازی در اختیار دو نامزد بوده و فضاهای شهرداری مشهد به این تبلیغات اختصاص داده شده است.

قناد گفت: در قانون جدید، جرایم انتخابات در حوزه فضای مجازی احصا و مصادیق آن را بیان کرده است؛ از این رو ابهامی در این خصوص وجود ندارد و رسیدگی قضائی بر همین اساس انجام می‌گیرد، حدود دو الی سه پرونده در دور اول انتخابات تشکیل شده که در خصوص تبلیغات فضای مجازی و شکایات علیه مجریان انتخابات بوده است، سیاست دستگاه قضا پیشگیرانه است و تا حد امکان با مدیریت موضوع، از تشکیل پرونده خودداری می‌شود، اما اگر شکایتی واصل شود، رسیدگی قضائی انجام و تصمیم نهایی به افراد پرونده و در وقت خود اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبر 751392

دیگر خبرها

  • توفان شدید غرب و جنوب خراسان رضوی را درنوردید
  • ۳ پرونده در دادسرای مشهد در خصوص جرایم انتخاباتی تشکیل شد
  • تشکیل ۳ پرونده جرایم انتخاباتی خراسان رضوی در دور اول
  • تشکیل ۳ پرونده قضایی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی
  • دور دوم انتخابات مجلس در خراسان رضوی الکترونیکی برگزار نمی‌شود
  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با حضور خادمان رضوی در ماهشهر
  • از بازار داغ دید و بازدید‌ تا تریبون‌های آزاد/ تبیین روشنگرانه در جنگ ترکیبی
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • اراضی ملی در شهرستان طرقبه و شاندیز رفع تصرف شد