Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حمیدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: برخی نارضایتی های معیشتی و اقتصادی در کشور اتفاق افتاده و دشمن هم می خواهد با سوء استفاده از این مسائل مردم را بی انگیزه کند و درصد مشارکت در انتخابات را پایین بیاورد.

فرماندار گرگان افزود: لذا در شرایطی که دشمن به اندازه کافی در جامعه سردی و بی انگیزگی تزریق می کند از کاندیداها این انتظار است که در ستادها و تبلیغات خود حرف های ناامید کننده نزنند و مردم را امیدوار کرده و از هرگونه بداخلاقی بپرهیزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی متذکر شد: این بداخلاقی ها به اندازه ای زیاد شده که مردم نسبت به هم چیز بی اعتماد شده اند لذا اگر کسی مستندی در مورد شخصی ندارد نباید در مورد رقیب خود اظهارنظر نکنند و حتی اگر مستندی هم داشته باشد نباید آن را در فضای عمومی مطرح کند زیرا مرجع قانونی برای پیگیری آن وجود دارد.

حمیدی بیان کرد: باید امید و نشاط را که در مشارکت حداکثری تأثیرگذار است، به مردم برگرداند.

وی با بیان اینکه شهر گرگان کار نشده زیاد دارد، اضافه کرد: کاندیداهای شوراها باید برنامه های خود را به مردم توضیح دهند.

فرماندار گرگان افزود: نامزدها برای مردم شفاف کنند که چه برنامه هایی دارند و مردم هم در انتخاب خود دقت کنند زیرا انتخاب شورای شهر خوب منجر به انتخاب شهردار خوب می شود و این امر منجر به انتخاب رویکردهای تحولی در سطح شهر می شود.

حمیدی گفت: مردم باید فردی را انتخاب کنند که برای آینده گرگان حرف برای گفتن داشته و آدم به روزی بوده و انگیزه، ایده و تجربه لازم داشته باشد و بتوانند گره ای از مشکلات شهر را باز کنند.

کد خبر 5227957

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان محمد حمیدی فرمانداری گرگان انتخابات 1400 انتخابات 1400 ویروس کرونا بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی امام خمینی ره کرمانشاه گرگان آمار کرونا اردبیل قیام 15 خرداد خطبه های نماز جمعه چالش شایستگی مشارکت مردم در انتخابات عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۳۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دغدغه مردم در حوزه اشتغال است

به گزارش خبرنگار مهر، پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در راستای کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

«امیر حسین نظری» از حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر به پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» در دور دوم انتخابات پیوست. متن گفت‌وگوی وی با خبرگزاری مهر را در ادامه می‌خوانید:

امیرحسین نظری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بعد از ادغام دو وزارت بازرگانی و وزارت صنایع و معادن، به عنوان سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان منصوب شدم و بعد از چند ماه رئیس این سازمان شدم.

وی، اشتغال را جزو مشکلات شهرهای رامهرمز و رامشیر عنوان کرد و افزود: اشتغال می‌تواند اولویت اصلی در سرلوحه کار هر شخصی که به عنوان نماینده شهرستان انتخاب می‌شود قرار بگیرد چون دغدغه مردم در حوزه اشتغال است.

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر ادامه داد: برنامه‌هایی را برای رفع بیکاری در شهرستان پیش بینی کرده‌ایم. به طور حتم در چهار شاخص که می‌تواند به نوعی اشتغالزایی بالایی داشته باشد باید توجه جدی کنیم.

نظری توضیح داد: صنعت، معدن، تجارت و کشاورزی چهار شاخصه‌ای است که برای رفع مشکل بیکاری باید به آن توجه داشته باشیم.

وی با اشاره به طرح‌های صنعتی گفت: شرکت‌های فولادی و پتروپالایشگاه حاصل دسترنج در زمان مسئولیتم در اداره کل صمت خوزستان است که نفوذها و جای گذاری غلط سبب به حاشیه رفتن این طرح‌ها شد و اکنون نیز نگران هستم این طرح‌ها به جایی نرسد و با این انگیزه برای حضور در مجلس شورای اسلامی اعلام آمادگی کردم.

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر تاکید کرد: این طرح‌ها از نظر ارزش افزوده و تولید می‌توانند کمک کنند و همچنین نقش آفرینی زیادی در زمینه اشتغالزایی دارند.

کد خبر 6096021

دیگر خبرها

  • گمشدگان تنگه دار نوشهر پیدا شدند
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • به صرف لبخند ؛ اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • نماد‌های عجیب در انتخابات هند
  • دغدغه مردم در حوزه اشتغال است
  • گزارش ناامیدکننده نشریه آلمانی درباره سردار آزمون
  • اعترافات ناامیدکننده رایان بابل: در لیورپول تنها و مضطرب بودم
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان