Web Analytics Made Easy - Statcounter

«علیرضا کاکاوند» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه طرح انتقال آب از سد گاوشان به شهر کرمانشاه در حال حاضر توسط همکاران شرکت آب منطقه ای در دست اجرا است، افزود: با به سرانجام رسیدن این پروژه یقینا وضعیت آب شرب شهر نسبت به سالیان گذشته بهتر خواهد شد.

وی گفت اما در حال حاضر حفر و در مدار قرار دادن چاه های جدید بهترین راه ممکن برای گذر از تنش آبی موجود می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این مساله که امسال جزو کم بارش ترین سال های آبی، طی پنجاه سال اخیر بوده است، گفت: با توجه به افزایش سرانه مصرف، تنش آبی موجود در استان و گستردگی خدمات شرکت آبفا، تقاضای ما از مردم استان این است که نسبت به مدیریت بهینه آب بی تفاوت نباشند.

 مدیرعامل آبفا استان کرمانشاه با بیان اینکه فرهنگ سازی و اصلاح الگوی مصرف آب و ارزش گذاری به این مایه حیات در بین مردم و مسوولان بسیار حائز اهمیت است، تاکید کرد که با مصرف صحیح و پرهیز از مصارف غیر ضروری همکاری و همراهی موثری با شرکت آبفا در راستای خدمت رسانی بهتر داشته باشند.

کاکاوند با اشاره به اینکه با تلاش ۲۴ ساعته همکاران شرکت آبفا استان، کمبود و افت فشار آب شهر کرمانشاه  از هشت ساعت در طول روز به سه و نیم ساعت رسیده است، تصریح کرد: خواسته ما از شهرداری ها و مردم استان کرمانشاه این است که از آبیاری فضای سبز، باغ و مزارع با آب شرب خودداری کنند.

 وی در ادامه به بیان اقدامات و فعالیت های شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در گذر از تنش آبی پیشرو پرداخت و افزود: از جمله اقدامات انجام شده توسط شرکت آب و فاضلاب استان می توان به مواردی همچون تخصیص اعتبار، اجاره چاه، حفر چاه جدید و تجهیز تاسیسات آبی اشاره کرد.

۱۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز تصفیه خانه فاضلاب مصوب شد

مدیر عامل شرکت آبفا استان کرمانشاه در ادامه یکی از مشکلات عمده شهر کرمانشاه را مشکل شبکه جمع آوری فاضلاب و تصفیه خانه فاضلاب شهر عنوان کرد و تصریح کرد: به دلیل کمبود اعتبار در سال های گذشته پروژه فاضلاب شهر کرمانشاه متوقف شده بود که امسال با مساعدت استاندار پر تلاش و توانمند استان و نمایندگان شهر کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی اتفاق خوبی برای شهر کرمانشاه و شرکت آب و فاضلاب رقم خورد.

این مسوول افزود: ۱۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز تصفیه خانه فاضلاب شهر کرمانشاه مصوب شده که امید است با تخصیص این اعتبارات، طی سه یا چهار ماه آینده اقدامات اجرایی آن انجام خواهد شد.

جهش در رشد اعتبارات

وی با تاکید بر حمایت های استاندار کرمانشاه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت دریافت اعتبارات شرکت آبفا استان کرمانشاه گفت: برای اولین بار در استان و شرکت آبفا شاهد جهش در رشد اعتبارات هستیم، که امیدواریم بتوان از این اعتبار به نحوه درست و در جهت خدمت رسانی بهتر و بیشتر به مردم  استان استفاده نماییم.

کاکاوند به مواردی دیگر همچون بروز رسانی و مرمت ۸۰ درصد ایستگاههای پمپاژ آب و اخذ تعدادی چاه از شهرداری و سایر ادارات اشاره کرد و اظهار داشت: با این اقدامات در تلاش هستیم افت فشار و قطعی آب برخی از محلات را به حداقل برسانیم.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

این استان ۵۴۰ هزار مشترک آب دارد که از این تعداد بیش از ۳۰۰ هزار مشترک مربوط به کلانشهر یک میلیون نفری کرمانشاه است.

برچسب‌ها صرفه جویی در مصرف آب خشکسالی شركت آب و فاضلاب كرمانشاه بهینه سازی مصرف انرژی کرمانشاه آب آشامیدنی سرانه مصرف آب پروندهٔ خبری کارنامه دولت تدبیر در سینه ستبر ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صرفه جویی در مصرف آب خشکسالی شركت آب و فاضلاب كرمانشاه صرفه جویی در مصرف آب خشکسالی شركت آب و فاضلاب كرمانشاه بهینه سازی مصرف انرژی کرمانشاه آب آشامیدنی سرانه مصرف آب اخبار کنکور استان کرمانشاه شهر کرمانشاه آب و فاضلاب آبفا استان شرکت آبفا شرکت آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۳۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مردمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  محمداشرفی در این دیدار با استماع مسائل و موارد مطرح شده از سوی مردم در حوزه های آب و فاضلاب دستورات لازم در هر بخش را صادر کرد.

دیدار مردمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی  روزهای پنج شنبه هرهفته در محل دفتر مدیر عامل بر گزار می شود.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم‌مصرف قزوین
  • مشکل سرایت بنزین به آب‌های سطحی اهواز در حال رفع است
  • ترمیم ترکیدگی لوله آب در خیابان حضرت مهدی (عج) در یزد
  • دیدار مردمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان 
  • آبرسانی به روستای محروم و صعب العبور دره دول
  • کاهش ۶۰ درصدی مصرف ازن با بهره‌گیری از سامانه نانو حباب در فرایند تصفیه آب
  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان یزد
  • مشکل طولانی شدن ترخیص مواد اولیه دارو برطرف می‌شود