Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی پخش تصویر معصومه ابتکار در فیلم تبلیغاتی ابراهیم رییسی نامرد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: تصویرم را در فیلم تبلیغاتی آقای رئیسی دیدم. جلسه در ۱ تیر ۹۸ و ۳ ماه و نیم بعد از انتصاب ایشان با جمعی از زنان فعال است که به عنوان معاون رییس جمهور دعوت شده بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درباره تلاش‌ها از سال ۹۶ برای نهایی سازی لایحه حمایت از زنان برابر خشونت و ظرفیت‌سازی خوب قوه توضیح دادم و خواستار تایید نهایی آن شدم.

 انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خردادماه برگزار می شود. محسن رضایی، محسن مهرعلیزاده، سید ابراهیم رییسی، علیرضا زاکانی، سعید جلیلی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و عبدالناصر همتی نامزدهایی هستند که در این انتخابات رقابت می کنند.

۴۷۲۳۷

کد خبر 1522211

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: معصومه ابتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۳۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار

۱۹ سال پیش ایرنا به نقل از یک منبع آگاه از بحث و گفتگو در شورای شهر تهران بر سر استعفای محمود احمدی نژاد پس از نامزدی او در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد. برخی از اعضا معتقد بودند وی پس از نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری باید از سمت خود استعفا بدهد.

منبع: ایرنا

tags # محمود احمدی‌نژاد سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • نشان ویژه امپراطور ژاپن به یک زن کابینه روحانی رسید
  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار
  • آغاز تبلیغات انتخاباتی دور دوم در آبادان
  • تمام رفتارهای تبلیغاتی کاندیداها در فضای حقیقی و مجازی رصد می‌شود
  • انسیه خزعلی توضیح داد؛ طرح زیست عفیفانه در حوزه حجاب و عفاف چیست؟
  • مناظره های انتخاباتی مجلس در مازندران از فردا پخش می شود
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مازندران از فردا
  • خزعلی ابعاد «طرح زیست عفیفانه» را تشریح کرد
  • آغاز پخش مناظره نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس از فردا
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات