Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت حماسه ۱۵ خرداد، آورده است: انقلاب اسلامی با گذر از دره‌ها و فراز و نشیب‌های بهت انگیز و دشوار، به اذن پروردگار با سکانداری رهبری دلسوز، وارسته، اهل علم، با تقوا و محبوب، به سمت قله‌های درخشان پیشرفت و عظمت در حرکتی دائم و زاینده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ۲۸ خرداد، آمده است: شورای ائتلاف با هدف تحقق عدالت اجتماعی، کاهش فاصله طبقاتی، مبارزه بی امان با فساد و قاچاق و واردات بی رویه و نیز تقویت تولید داخلی، حجت‌الاسلام و المسلمین  سید ابراهیم رئیسی را منطبق‌ترین گزینه و شایسته‌ترین فرد، تشخیص داده و با افتخار، تمام ظرفیت تشکیلاتی و امکانات ملی خود را برای توفیق ایشان به میدان آورده است.

متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب اسلامی مولود تفکر عمیق دینی در ساحت اجتماعی ست که تکیه به مردم را مبنای شکل دهی نظام حکمرانی می‌داند. به فرموده رهبر معظم انقلاب، ابتکار عظیم امام خمینی ره، از قیام پاک و خونین ۱۵ خرداد ۴۲ تا امروز، ابداع و تحقق نظریه جمهوری اسلامی است. میراث گرانقدر امام خمینی عزیز به تعبیر قرآن، چون درختِ پاکی ست که بر اصل ثابت اسلام و مکتب نورانی امام صادق علیه السلام و فقه جعفری، استوار شده و به برکت پیوند حقیقی با مردم، شاخ و برگ پرشکوه و شوق انگیزش بر آسمان برافراشته است و علی رغم تمام پیش بینی‌های تاریک، با گذر از دره‌ها و فراز و نشیب‌های بهت انگیز و دشوار، به اذن پروردگار با سکانداری رهبری دلسوز، وارسته، اهل علم، با تقوا و محبوب، به سمت قله‌های درخشان پیشرفت و عظمت در حرکتی دائم و زاینده است.

در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب مبتنی بر بیانیه گام دوم و چارچوب تبیین شده توسط رهبری و با توجه به نظام مسائل کشور و مطالبات اجتماعی، به بررسی کارنامه و قابلیت نامزد‌های ریاست جمهوری پرداخته و از شبکه گسترده ملی خود نظرسنجی بعمل آورده است. در نهایت، با هدف تحقق عدالت اجتماعی، کاهش فاصله طبقاتی، مبارزه بی امان با فساد و قاچاق و واردات بی رویه و نیز تقویت تولید داخلی،حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی را منطبق‌ترین گزینه و شایسته‌ترین فرد، تشخیص داده و با افتخار، تمام ظرفیت تشکیلاتی و امکانات ملی خود را برای توفیق ایشان به میدان آورده است.

مرور نابسامانی‌ها و سوء مدیریتِ سال‌های گذشته و خسارات ناشی از تکیه به بیگانگان و تعطیلی کشور، اهمیت تصمیم و انتخاب مردم را بیش از پیش برجسته می‌کند. در این راستا شورای ائتلاف، با هدف تحقق دولت جوان انقلابی و محافظت از میراث ارزشمند امام عزیز و خون آورد شهیدان سرافراز، از ملت شریف ایران برای مشارکت حداکثری دعوت بعمل می‌آورد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری شورای ائتلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۴۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل بازدید کرد

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز سه شنبه همزمان با روز کارگر با حضور در کارخانه ایران خودرو دیزل ضمن بازدید از بخش‌هایی از کارخانه از جمله سالن خط تولید، با تعدادی از کارگران نیز گفت‌وگویی صمیمانه و چهره به چهره داشت و وضعیت شغلی و معیشتی آنها را جویا شد.

این کارخانه در مساحتی بالغ بر ۷۶۰ هزار متر مربع با ۵ هزار و ۵۰۰ نفر پرسنل سالانه ۲۲ هزار دستگاه محصولات باری کشنده شامل کامیون، کشنده و کامیونت و ۱۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه محصولات مسافری شامل ون، اتوبوس و مینی بوس تولید می‌کند.

کارخانه ایران خودرو دیزل با اهتمام ویژه دولت مردمی به امر تولید، در سال گذشته رشد تولید بیش از ۶۰۰ درصدی را محقق کرده و برای افزایش آن تا سال ۱۴۰۴ نیز هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228990 برچسب‌ها سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • بیانیه‌های تکراری، هیچ حقی برای دولت کویت در مورد «آرش» ایجاد نخواهد کرد
  • واکنش ایران به بیانیه امیر کویت در سفر به مصر درباره میدان آرش
  • شوخی دور از ذهن ابراهیم رئیسی با محافظان خود در مناطق سیل زده (فیلم)
  • ببینید | بی اعتنایی وزیر ابراهیم رئیسی به سخنان استاندار تبریز در جلسه رسمی
  • شوخی دور از ذهن ابراهیم رئیسی با محافظان خود + ویدئو
  • ادعای وزیر رئیسی درباره تحقق وعده مهم دولت سیزدهم! | فیلم
  • رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل بازدید کرد
  • محدودیت؛ یکی از عوامل ایجاد انگیزه برای تولید و پیشرفت
  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند