Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@02:35:11 GMT

حقوق بیکاری ۳.۷ میلیون آمریکایی قطع خواهد شد

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۳۴۴۳۸

حقوق بیکاری ۳.۷ میلیون آمریکایی با خروج ۲۵ ایالت این کشور از برنامه‌های حمایتی مربوط به دوره کرونا قطع خواهد شد.

به گزارش مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، حقوق بیکاری ۳.۷ میلیون آمریکایی با خروج ۲۵ ایالت این کشور از برنامه‌های حمایتی مربوط به دوره کرونا قطع خواهد شد.

با واکسیناسیون گسترده کرونا و تحت کنترل درآمدن این بیماری در آمریکا اقتصاد این کشور در حال قدرت گرفتن است و کارشناسان معتقدند حقوق بیکاری مربوط به بسته‌های حمایتی دوره کرونا از انگیزه افراد برای بازگشت به کار می‌کاهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویرایش شده

طبق این اعلامیه جدید ۲۵ ایالت آمریکا خیلی زودتر از زمان مقرر برای پایان برنامه‌های حمایت از بیکاران در دوره پاندمی (۶ سپتامبر)، از این برنامه‌ها خارج خواهند شد.

۳.۷ میلیون نفری که برنامه‌های حمایتی آنها قطع خواهد شد حقوق بیکاری دوره کرونا و ۳۰۰ دلار کمک هزینه اضافی هفتگی مربوط به دوره پاندمی را از دست خواهند داد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 محسن رضایی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رحلت امام خمینی قیام 15 خرداد حقوق بیکاری آمریکایی بیکاری انتخابات 1400 محسن رضایی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رحلت امام خمینی قیام 15 خرداد قطع خواهد شد حقوق بیکاری ۳ ۷ میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۴۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان و دختران در آمریکا

دبیر ستاد حقوق بشر به شیوه آمریکایی حقوق بشر و برخوردهای تهاجمی با زنان و دختران معترض در آمریکا واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر، با انتشار تصاویری از برخوردهای خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با زنان و دختران معترض در دانشگاه‌های آمریکا در شبکه اجتماعی ایکس، به اظهارات متزوّرانه رئیس‌جمهور این کشور درباره زنان و دختران ایرانی پرداخت.

متن این پیام به شرح زیر است:

حقوق بشر آمریکایی: پیام نوروزی بایدن: آمریکا همچنان در کنار زنان شجاع ایرانی خواهد ایستاد، زنانی که برای آزادی‌های خود مبارزه می‌کنند و ما به همراه شرکایمان، مقام‌های ایرانی را در قبال نادیده گرفتن حقوق بنیادین بشر پاسخگو خواهیم کرد! 

چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد...

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • غریب‌آبادی: چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان در آمریکا
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان و دختران در آمریکا
  • کدکاپ ۸ رویدادی برای ترویج برنامه‌نویسی در سراسر ایران
  • حقوق بشر آمریکایی به روایت تصویر
  • دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است/ ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان دوره‌ای با شکوه باشیم
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • ببینید | سرابی به نام حقوق بشر آمریکایی
  • جدیدترین خبر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۱۵ اردیبهشت
  • سرابی به نام حقوق بشر آمریکایی + فیلم