Web Analytics Made Easy - Statcounter

بالوغلانوف در حاشیه مراسم گرامیداشت شهدای قیام ۱۵ خرداد و ارتحال امام خمینی (ره) در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه امام خمینی (ره) مرزهای جهان اسلام را در نوردید و بسیاری از پیروان ادیان و مذاهب دیگر هم عاشق او هستند. تصریح کرد: در عصر حاضر یاد و نام امام خمینی (ره) در دل صدها میلیون ها نفر ماندگار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این شخصیت شیعی روس گفت: امام خمینی (ره) یک مصلح و رهبر خیراندیش بود که به بهروزی، کمال و بویژه تعالی بشریت توجه خاص داشت.

بالوغلانوف در ادامه به تشریح ابعاد شخصیت حضرت امام خمینی (ره) پرداخت و گفت: «امام خمینی امام همه ما بود. امام خمینی با عظمت زندگی کرد و دنیای فانی را با عظمت و ابدیت ترک کرد. وی بارزترین نمونه ایمان، زهد و تقوا در دنیای مدرن بود و با تمام وجود از ارزشهای اسلامی دفاع کرد.»

وی  تصریح کرد: امام (ره) یک فیلسوف عالیقدر و رهبر سیاسی مقتدر بود و تحت هیچ شرایطی حاضر به سازش با زورگویان و قدرتهای بزرگ نبود.

 باغلاروف با بیان اینکه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران همواره الهی و مردمی بود،  تصریح کرد: ایشان  یک الگوی عالی برای یک رهبر متقی و صالح در جهان شد.

 رئیس جمعیت اهل بیت شیعیان مسکو با بیان اینکه امام خمینی(ره)   با ویژگی های بارز خود، آزادی خواهی و نهضت اسلامی را به ارمغان آورد، تصریح کرد: با رحلت ایشان جهان اسلام رهبر و راهنمای بزرگی را از دست داده است رهبری که به مسلمانان احساس بزرگی و آزادمنشی بخشید.

در  مراسم گرامیداشت سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و شهدای قیام ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ در مرکز اسلامی شهر مسکو جمع کثیری از شیعیان پایتخت روسیه، حضور داشتند.

برچسب‌ها قیام ۱۵ خرداد مسکو روسیه رحلت امام خمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قیام ۱۵ خرداد مسکو روسیه قیام ۱۵ خرداد مسکو روسیه رحلت امام خمینی اخبار کنکور امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۴۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان انرژی اتمی: ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم

آفتاب‌‌نیوز :

 اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، گفت: بازرسی‌های آژانس مستمرا در چارچوب پادمان از سایت‌های هسته‌ای ایران در حال انجام است. ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم.

وی افزود: همواره در خصوص مسائل پادمانی با آژانس در حال گفتگو و تعامل هستیم. از ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود ۲ مکان باقیمانده که امیدواریم به زودی حل شود.

اسلامی تاکید کرد: از نظر ما بیانیه اسفند ۱۴۰۱ همچنان پابرجاست. گروسی دیدار‌هایی در ایران دیدار‌هایی خواهد داشت و با بنده هم مذاکراتی انجام خواهد شد

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: مطمئنیم این گفتگو کمک می‌کند ابهامات بیشتر و بیشتر برطرف شودو بتوانیم در چارچوب پادمان و ان پی تی روابط مان را با آژانس تقویت بکنیم.

اسلامی درباره همکاری با آژانس در خصوص بازرسان آژانس تصریح کرد: ما ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز به حضور در ایران هستند. بازدید آن‌ها در حال انجام است. استفاده از حقوق مسلم هر عضو آژانس طبیعی است و این مساله سیاسی نیست و ما در فرایند‌های همکاری با آژانس این موصوع را مکرر اثبات کرده و آن‌ها هم به آن اذعان دارند.

وی درباره اظهارات گروسی درباره برنامه تسلیحاتی ایران نیز تصریح کرد: این‌ها موضعگیری نیست و سوال خبرنگار است و جریان مخرب و صهیونیستی در حال القای این است که برنامه ایران صلح آمیز نیست. گروسی گفته نشانه‌ای از برنامه تسلیحاتی ایران وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک
  • تعلیق عضو شورای شهر به علت ربودن شهردار
  • تعلیق عضو شورای شهر بندر امام خمینی(ره) به علت ربودن شهردار
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • تاکید بر شناسایی عاملان حمله به شیعیان افغانستان + فیلم
  • دیدار ۳هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب
  • کتیبه متفاوت با الهام از تخته‌ کلاس درس در حسینیه امام خمینی(ره) | عکس
  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از حضور رهبر انقلاب
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • مطهری امام