Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه من صدای جوانان، زنان، بانوان و دختران سرزمینم هستم گفت: برای یک تحول عظیم در نظام مدیریت کشور، پا به میدان گذاشتم. این چند سالی که در کشور کار کردم، این هدف را دنبال می‌کنم. خبرگزاری میزان - سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی اولین نامزد انتخابات ریاست جمهوری بود که وارد رسانه ملی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در بدو ورود خود در جمع خبرنگاران گفت: علت حضور بنده در انتخابات، همانطور که قبلاً هم گفتم این بود که من مشکل را در جابه‌جا شدن اشخاص یا افراد نمی‌دانم. مسئله این نیست که فلان حزب سیاسی بیاید یا فلان حزب سیاسی برود. فلان اشخاص بیایند از فلان تفکر اقتصادی و جایگزین کسان دیگر بشوند. مشکلات پایدارتر از اینهاست.

این کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: ما ساختار‌های معیوب اداره کننده کشور داریم. نوع کشورداری ما، نوع حکمرانی ما مشکل دارد و این باقی‌مانده قبل از انقلاب است. انقلاب اسلامی علی‌رغم توفیقات زیادی که داشته، نتوانسته است نهاد اداره کننده کشور و نظام اداری کشور را متناسب با نیاز مردم، با آرمان‌های انقلاب تغییر دهد.

قاضی‌زاده هاشمی ادامه داد: من به عبارت بهتر الان برای یک تحول عظیم در نظام مدیریت کشور، پا به میدان گذاشتم. این چند سالی که در کشور کار کردم، این هدف را دنبال می‌کنم.

وی تصریح کرد: من صدای جوانان. من صدای زنان، بانوان و دخترانم. همچنین صدای سربازان، آسیب‌دیدگان از بورس و عزیزانی که بخاطر عملکرد بد مدیریتی در کرونا جان باختند و مدافعین سلامتی که جانانه در این مسیر جنگیدند، هستم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به این سوال که چه کسی را در مناظرات رقیب خود می‌دانید، اظهار داشت: من رقیب خودم را شخص نمی‌دانم؛ قبلاً هم گفتم من آمده‌ام زیر میز بزنم. نه این میز برخورد با اشخاص؛ بلکه این روش کشورداری.   بیشتر بخوانید:  اظهارات ۷ نامزد انتخابات ریاست جمهوری در بدو ورود به رسانه ملی + تصاویر و فیلم   انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار انتخابات انتخابات 1400

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار انتخابات انتخابات 1400 قاضی زاده هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۵۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی صبح پنجشنبه در یادواره شهدای خاندان و ۹ شهید استانداری مازندران به تظاهرات دانشجویان انشگاه‌های آمریکا در حمایت از مردم غزه قهرمان اشاره و اضافه کرد: امروز رژیم صهیونیستی سرگردان و منافع آمریکا در منطقه متزلزل شده است.

وی با عنوان اینکه رژیم صهیونیست جهانی به نتیجه رسیده که هیچ گونه بحرانی نمی‌تواند نظام جمهوری اسلامی را از پای درآورد، ادامه داد: با تدابیر امامین انقلاب امروز رژیم صهیونیست سرگردان و آمریکا متزلزل شده است.

معاون ریاست جمهوری اقتدار عزت کنونی ایران جمهوری اسلامی را به برکت خون شهیدان ذکر کرد و گفت امروز ایران به سطحی از قدرت رسیده است که دشمنان قادر به برخورد مستقیم با آن نیستند و این توانمندی مرهون خون شهیدان است.

وی با بیانی که انقلاب اسلامی در طول تاریخ اولین حکومت برخاسته است در پیاده سازی احکام اهل بیت است گفت: مردم ایران اسلامی در پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ آن اراده به خرج دادند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان اینکه مردم در حفظ نظام اسلامی جامعه جانفشانی‌های گسترده‌ای به خرج داده‌اند، گفت: شهدای مازندرانی حماسه خان طومان نیز نمونه بارز حماسه آفرینی مازندرانی‌ها در تاریخ است.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه از رشادت‌های لشکر ۲۵ کربلا زیاد شنیدیم ادامه داد: بچه‌های مازندران در ابتدای جنگ نقش فرماندهان جنگ را ایفا می‌کردند و مؤسس بسیاری از لشکرهای ایجاد شده در سایر استان‌ها بودند.

کد خبر 6094912

دیگر خبرها

  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • اعتبارات درمان ایثارگران ۱۰۰ درصد افزایش یافت
  • آزمون استخدامی جامعه ایثارگران را برگزار می‌کنیم
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • سردار سلامی: رهبر انقلاب فرمودند سپاه در بحث آموزش مجاهدت کند
  • جدول پخش برنامه های صدای آبادان
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد