Web Analytics Made Easy - Statcounter

عسگری گفت: به منظور گرامیداشت یاد و خاطر شهید مدافع حرم سردار رشید اسلام سعید مجیدی با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی مراسماتی پیش بینی شده که مردم شهید پرور استان مرکزی بتوانند از این مراسمات بهره مند شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ محمد رضا عسگری جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در اعلام جزئیات مراسم تشییع و خاکسپاری سردار شهید مدافع حرم «سعید مجیدی»  گفت: شهدای مدافع حرم ستون های محکم عزت و سربلندی انقلاب اسلامی هستند که کشور را در برابر تهدیدات و توطئه های دشمنان بیمه کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نام و یاد شهدای مدافع حرم با ایثار و ازخودگذشتگی عجین شده و شهادت سردار شهید مدافع حرم سعید مجیدی بار دیگر جلوه های ایثارو شهادت دفاع مقدس را در تاریخ تکرار و فضای جامعه را معطر به فرهنگ شهادت کرد.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار کرد: به منظور گرامیداشت یاد و خاطر شهید مدافع حرم سردار رشید اسلام سعید مجیدی با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی مراسماتی پیش بینی شده که مردم شهید پرور استان مرکزی بتوانند از این مراسمات بهره مند شوند.

وی بیان کرد: مراسم شبی با شهید یکشنبه شانردهم خرداد ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلی بیت المقدس اراک برگزار می شود که کلیه پیش بینی های لازم برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی با هماهنگی ستاد مقابله با کرونا و سایر دستگاه های مسئول انجام شده و همچنین تیم بهداشتی معاونت زیستی سپاه روح الله در آن مکان مستقر خواهد بود.

عسگری خاطر نشان کرد: همچنین مراسم تشییع و خاکسپاری شهید والامقام روز دوشنبه هفدهم خرداد ماه از ساعت ۹:۳۰ صبح از میدان شهدای اراک به سمت گلزار مطهر شهدای اراک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهید مدافع حرم استان مرکزی سعید مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۵۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری شهید رنجنوش در همدان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری شهید رنجنوش در همدان
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید ایزدیان در مسجدسلیمان+فیلم
  • تشییع و خاکسپاری شهید رنجنوش در دارالمومنین و دارالمجاهدین
  • تشییع و خاکسپاری شهدای تازه شناسایی شده در خوزستان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر شهید رنجنوش، هم اکنون در همدان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر شهید رنجنوش، دقایقی دیگر در همدان
  • مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان آغاز شد
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان
  • جزییات مراسم استقبال و تشییع پیکر شهدای گمنام در کرمان
  • اعلام جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان