Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از واشنگتن پست، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در نظر دارد تا سفیر سابق آمریکا در سرزمین‌های اشغالی را به سمتی جدید در خاورمیانه منصوب کند.

منابع آگاه به روزنامه واشنگتن پست اعلام کردند دولت بایدن به شدت در حال بررسی انتخاب توماس نایدز، سفیر سابق آمریکا در فلسطین اشغالی به عنوان فرستاده امور خاورمیانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این گزارش، این سمت احتمالا شامل فعالیت‌هایی از جمله ایجاد توافق‌های دیپلماتیک میان رژیم صهیونیستی و برخی کشور‌های مسلمان خواهد بود که در دوران ترامپ پیگیری می‌شد.

این در حالی است که «دنیل شاپیرو» متخصص خاورمیانه و سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی در دوران باراک اوباما پیش از این به عنوان گزینه فرستاده آمریکا در امور خاورمیانه اعلام شده بود.

بر اساس این گزارش، برخی منابع آگاه اعلام کردند با در نظر گرفته شدن توماس نایدز، نقش شاپیرو نا مشخص خواهد ماند؛ اما او موافقت کرده تا به دولت بایدن ملحق شود. نه منبع آگاه اعلام کردند انتظار می‌رود شاپیرو سمتی را در خاورمیانه بر عهده بگیرد؛ هرچند بسیاری سمت سفیری را اعلام کرده بودند که هم اکنون این احتمال بعید به نظر می‌رسد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی سرزمین های اشغالی دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۶۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حزب‌الله با انتشار بیانیه‌های کوتاهی اعلام کرد: در این حمله ترکیبی، مقر فرماندهی نظامی اشغالگران در گردان ۵۱ تیپ گولانی در شهرک صهیونیست نشین المناره را با راکت‌های هدایت‌شونده و پهپادهای انتحاری هدف قرار دادیم.

شامگاه جمعه نیز حزب‌الله لبنان در یک کمین ترکیبی، کاروان نظامی اسرائیلی در نزدیکی پایگاه رویسات العلم در شمال فلسطین اشغالی را هدف حمله قرار داد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد ۱۰ موشک از لبنان به سمت شهرک‌های شمال اسراییل شلیک شده است.

منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند جولان اشغالی و الجلیل علیا در شمال فلسطین اشغالی برای سومین بار مورد حمله موشکی گسترده قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شلیک ۴۰ موشک به سرزمین های اشغالی طی یک روز
  • سناتور آمریکایی ارزیابی دولت از جنگ غزه را زیر سئوال برد
  • حمله راکتی سنگین حزب‌الله لبنان به شمال اسرائیل
  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی
  • حمله حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • تحلیلگران سیاسی درباره «وعده صادق» چه گفتند؟
  • به شدت به آمریکا درباره ارتکاب هر حماقتی و تبعات آن هشدار می دهیم
  • بلینکن بار دیگر به سرزمین‌های اشغالی سفر می‌کند
  • عملیات شهادت‌طلبانه جدید در سرزمین‌های اشغالی