Web Analytics Made Easy - Statcounter

طریقی سرپرست اداره آبفا بندر امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با بیان اینکه مصرف آب از روز‌های نخست امسال، نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش نشان می‌دهد، گفت: زنگ خطر کمبود آب در استان خوزستان به صدا در آمده است و اگر مصرف آب شرب بطور صحیح مدیریت نشود، در روز‌های آینده با مشکل جدی مواجه خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به کاهش بارندگی، وقوع خشکسالی و افزایش مصرف با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت مسائل بهداشتی در مناطق مختلف اشاره کرد و افزود: همین عوامل سبب شده شاهد تنش آبی جدی در نقاط مختلف استان باشیم.

طریقی با اشاره به پیش بینی‌های لازم برای تقویت زیرساخت‌های آبرسانی اظهار کرد: تامین آب شهر بندر امام خمینی (ره) از کانال کوت امیر اهواز انجام می‌شود و با توجه به کاهش نزولات آسمانی، سفره‌های زیرزمینی هم ظرفیت تامین آب را نخواهند داشت و اصلاح فرهنگ مصرف، تنها راه برون رفت از شرایط فعلی خواهد بود و وقت آن فرا رسیده است تا مردم مصارف غیرضروری شامل؛ شست و شوی خودرو، حیاط و آبیاری باغچه‌ها در ساعات نامناسب و. را متوقف کنند.

سرپرست اداره آب و فاضلاب بندر امام خمینی (ره) بیان داشت: از شهروندان خواهمشندیم با رعایت صرفه جویی در مصرف برق و آب غیرضروری این اداره را در ارائه خدمات مناسب یاری کنند تا ان شاءالله بتوانیم از فصول گرم سال را با کمترین مشکل در بخش تامین و توزیع آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی عبور کنیم.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمبود آب مصرف آب آب شرب بندر امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۶۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟

دریافت 8 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در ادامه ویدئویی از گفتگوی تلویزیونی صادق آهنگران با کامران نجف‌زاده را مشاهده می‌کنید.

کد خبر 849307 برچسب‌ها امام خمینی خبر ویژه صادق آهنگران

دیگر خبرها

  • توقیف ۴۴ هزار تُن روغن غیرقابل مصرف‌ در بندر شهید رجایی
  • نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • فیلم/ نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • امحای ۲۰۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • باز بودن محور بندر امام خمینی به آبادان
  • سقوط دکل‌های برق در شادگان بر اثر طوفان
  • بارش باران سیل آسا و آبگرفتگی معابر در بندر امام خمینی(ره) + فیلم
  • امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب