Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@13:48:39 GMT

حضور حداکثری در انتخابات باعث استحکام نظام اسلامی است

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۳۶۷۱۱

حضور حداکثری در انتخابات باعث استحکام نظام اسلامی است

سید علی فاطمی در گفتگو با خبرنگار مهر با گرامیداشت سالروز رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره) و شهدای قیام ۱۵ خرداد و تسلیت ایام شهادت امام جعفرصادق (ع) اظهار داشت: با قرار گرفتن در آستانه انتخابات سرنوشت ساز سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد، دشمنان اسلام و مسلمین به صورت ویژه به این انتخابات نظر دارند و در صدد فرصتی برای ضربه به انقلاب و نظام اسلامی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول کانون مداحان شهرستان گناوه افزود: همه ما از مشکلات معیشتی، اقتصادی، فاصله طبقاتی در جامعه و ضعف‌هایی که باعث دلسردی و سرخوردگی مردم شده و کتمان شدنی نیست آگاه هستیم ولی با همه نواقص و کاستی‌ها و مشکلات که در کشور وجود دارد امروز همه باید گوش به فرمان ولایت فقیه و رهبری باشیم.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب به عنوان یک مرجع جامع الشرایط و ولی امر جامعه اسلامی همواره بر حضور حداکثری مردم در انتخابات و پای صندوق‌های رأی تاکید فرموده‌اند و به جد باید همه در انتخابات ۲۸ خرداد حضور بهم رسانند تا انتخابات پیش رو هر چه پرشورتر برگزار شود.

فاطمی با تاکید بر انتخاب فرد اصلح در انتخابات یادآور شد: در انتخابات ۲۸ خرداد باید برای انتخاب فرد اصلح دقت کنیم و اگر از افراد شناخت کافی نداریم، از دیگران که مطلع و قابل اطمینان هستند، سوال کنیم و با تحقیق و بررسی، ملاک‌های مدنظر رهبر انقلاب و دوستداران نظام را در افراد مورد بررسی قرار دهیم و به فرد اصلح رأی دهیم.

مسئول کانون مداحان شهرستان گناوه ادامه داد: باید به فردی که دلسوز نظام و انقلاب و مردم، ساده زیست، پرتلاش، با اندیشه جوان‌گرایی و به دور از جناح بازی‌های سیاسی باشد، رأی بدهیم تا با ایجاد وحدت بین مردم و انسجام در جامعه، کشور در ریل پیشرفت و سعادت قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: در ایام سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) قرار داریم، امامی که انقلاب اسلامی ایران مرهون زحمات و تلاش‌های ایشان است، رهبری که جهان را با قیام خود تکان داد و قدرتمندانه رژیم ستم شاهی را با همه قدرتش از مسند پایین آورد اما همه این توفیقات با تکیه برایمان و اخلاص و مردمی که با تمام توان و هستی خود تحت فرمان امام (ره) جان فشانی کردند میسر شد که نمونه بارز آن قیام پانزده خرداد و هشت سال دفاع مقدس است و همین امام (ره) بزرگوار فرموده‌اند: حفظ نظام از اوجب واجبات است.

وی گفت: امروز همه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی با تبلیغات سو و توطئه‌های خود سعی در ناامید کردن مردم و عدم حضور ملت ایران در انتخابات دارند تا انتخابات را کمرنگ جلوه دهند و لذا وظیفه جبهه فرهنگی -مذهبی برای مقابله با این توطئه‌ها، امیدآفرینی، ترغیب مردم برای شرکت آگاهانه در انتخابات و ایجاد انسجام ملی و وحدت است.

وی با تبریک سالروز انتخاب شایسته و عالمانه رهبر فرزانه انقلاب به عنوان جانشین معمار کبیر انقلاب از سوی مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: همه ملت ایران بار دیگر با ولی امر خود عهد می‌بندیم و با تمام وجود گوش به فرمان ایشان در روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ حماسه‌ای دیگر خلق خواهیم کرد، چون سرنوشت مان را خودمان باید رقم بزنیم.

وی گفت: حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات باعث حفظ و استحکام نظام مقدس اسلامی و یاس و ناامیدی دشمنان اسلام و انقلاب می‌شود.

مسئول کانون مداحان شهرستان گناوه بیان کرد: اعضای کانون مداحان شهرستان گناوه در کنار سایر اقشار جامعه ضمن حضور در انتخابات ۲۸ خرداد و لبیک به فرمان امام (ره) و رهبری، همه آحاد مردم به ویژه جامعه مداحان اهل بیت (ع) و هیئت‌های مذهبی شهرستان را جهت حضور پرشور و حداکثری در این انتخابات و شادی دل رهبری و ولایت و سرور قلب امام زمان (عج) و ناکامی دشمنان شیطان صفت داخلی و خارجی دعوت می‌کند.

وی در پایان از تلاش‌ها و زحمات اصحاب رسانه که به منظور ایجاد شور انتخاباتی پرتلاش و در تکاپو هستند و رویدادها و اخبار را به مردم اطلاع رسانی می‌کنند تقدیر کرد.

کد خبر 5228143

منبع: مهر

کلیدواژه: گناوه انتخابات 1400 کانون مداحان سید علی فاطمی انتخابات 1400 ویروس کرونا سالروز ارتحال امام خمینی بوشهر امام خمینی ره گرگان کرمانشاه آمار کرونا اردبیل قیام 15 خرداد خطبه های نماز جمعه اراک سالروز رحلت امام عکس استانها ۲۸ خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۶۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت غرب از نسل‌کشی جدید اسرائیل/ حضور در انتخابات سهیم شدن در تعیین سرنوشت است

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران، در دویست و سی و چهارمین جلسه شورای ششم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهدای مدافع امنیت، شهدای مدافع حرم و شهدای فلسطینی، با یادآوری رویداد‌های مهم تقویم رسمی کشور به نامگذاری روز ۱۸ اردیبهشت بنام روز بیماری‌های خاص و صعب العلاج اشاره کرد و از اقدامات انجام شده در این مقوله از سوی دستگاه‌های دولتی و حمایت‌های دلسوزانه خیرین و حامیان این بیماریان قدردانی کرد و برای همه بیماران آرزوی سلامتی کرد.

وی در ادامه با گرامیداشت روز اسناد ملی و میراث مکتوب و بزرگداشت مقام شیخ کُلینی، این عالم بزرگ را یکی از شخصیت‌های برجسته اسلامی و مؤلف کتاب کافی، یکی از کتب چهارگانه شیعه برشمرد و گفت: این کتاب در عقاید اسلامی، مرجع مهمی برای محققین و علما به شمار می‌آید.

رئیس شورای شهر تهران، همچنین با تأکید بر اینکه کشور ما یکی از ۱۰ کشور حادثه خیز در دنیاست و مرتباً با حوادث طبیعی روبه رو می‌شویم؛ به روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر که در تقویم رسمی کشور از آن یاد شده اشاره کرد و با بیان اینکه این سازمان بین المللی که با هدف تخفیف آلام انسانی و حفظ و پیشرفت بهداشت عمومی تشکیل شد؛ اظهار داشت: هلال احمر یکی از نهاد‌های فعال، خدمتگذار و کمک رسان به مردم در کشور است از این رو ضمن ارج نهادن به فعالیت‌های بشردوستانه امدادگران و کارکنان شریف جمعیت هلال‌احمر کشور برای یکایک آنان سلامت و توفیق روزافزون آرزومندیم.

وی با اشاره به فرارسیدن روز دختر که در تقویم رسمی ایران، مصادف با ولادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه
کرامت است؛ این روز را به تمامی دختران ایران اسلامی تبریک گفت و تأکید کرد: دختران امروز مادران فردا و آینده جامعه هستند؛ بنابراین جایگاه دختران در جامعه و فرهنگ و حضور آنان در صحنه‌های علمی، اجتماعی و سیاسی حائز اهمیت است.

چمران در ادامه سخنان خود در دویست و سی و چهارمین صحن علنی شورای ششم به انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی که در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود اشاره کرد و ضمن دعوت از آحاد مردم به خصوص شهروندان تهرانی تصریح کرد: بی تردید مردم آگاهی و بصیرت دارند از این رو انتظار داریم مردم با حضور و مشارکت حداکثری و هوشمندانه در این دور از انتخابات، به عنوان ادای وظیفه و دخیل بودن در سرنوشت، به وظیفه خودشان عمل کنند.

وی با ابراز امیدواری از حرکت اخیر دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های برخی کشور‌های امریکایی، اروپایی و استرالیایی در پی حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن کشتار‌های رژیم صهیونیستی، ضمن حمایت از این جنبش جهانی، از آشکار شدن جنایات جدید اسرائیل در فلسطین اشاره کرد و بیان داشت: این رژیم خبیث در حال برنامه ریزی و بمباران مناطق جنوبی غزه از جمله منطقه رفح است و متأسفانه شاهد این هستیم که رغم مخالفت مردمان برخی کشور‌ها از جمله امریکا، انگلیس، فرانسه و... همچنان دولت‌های این کشور‌ها بر حمایت از این قتل عام‌ها پافشاری می‌کنند. مضافاً بر اینکه می‌بینیم تعدادی از دولت‌های کشور‌های اسلامی هم این چنین تجاوز‌ها و جنایت‌ها را می‌بینند و سکوت می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پایان با آرزوی پیروزی ملت بزرگ فلسطین و پایان یافتن این جنایات وحشیانه تأکید کرد: همه دولت‌های حامی رژیم اسرائیل در کشتار و نسل کشی‌ها سهیم هستند چرا که آتش بس را در مجامع بین المللی رد کرده و اصرار بر کشتار و خونریزی دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت غرب از نسل‌کشی جدید اسرائیل/ حضور در انتخابات سهیم شدن در تعیین سرنوشت است
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • مردم با مشارکت حداکثری نمایندگان را پرقدرت راهی مجلس کنند
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است