Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، در آیینی با حضور مسئولان تربیت بدنی بویراحمد ، پیشکسوتان و اعضای باشگاه‌های هیئت کوهنوردی، دفتر هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی بویر احمد در مجتمع ورزشی کوثر در بلوار رجای یاسوج راه اندازی شد.

 رئیس هیئت کوهنوردی وصعودهای ورزشی بویراحمد در این آیین گفت: هم اکنون ۱۴ باشگاه کوهنوردی با هزار۷۰۰عضو و۱۵ مربی ملی در بویراحمد فعالیت می‌کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زریر حسین زاده ضمن تقدیر از همکاری صمیمانه علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان و روایی رییس ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد  گفت: برگزاری ۱۰ همایش کوهپیمایی، درختکاری حاشیه شهر، پیگیری تخریب جنگل‌های یاسوج ،توزیع بیش از ۱۰ هزار پرس غذا بین زلزله زدگان سی سخت و نشست های هم اندیشی با سازمان‌های امداد و نجات از مهمترین فعالیت‌های هیئت کوهنوردی بویراحمد در 5 ماهه گذشته است.

 رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد هم گفت:
از جمله مهم‌ترین رسالت کوهنوردان  فتح قله های انسانیت و ترویج فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست است.

 مهدی روایی گفت :  ۲ سهمیه در مسابقات جهانی پاراالمپیک ریو در رشته‌های پرتاب وزنه و پرتاب نیزه توسط ورزشکاران شهرستان بویراحمد اختصاص یافته است.

 هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی بویراحمد روزهای زوج از ۱۷ تا ۱۹ عصر آماده ارائه خدمت به ورزشکاران این رشته مفرح است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش ورزشکار ورزشی بویراحمد هیئت کوهنوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۶۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد شکنی ورزشکار کردستانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان حسین کریمیان مددجوی ندامتگاه سنندج موفق شد در مدت ۶ ساعت و ۸ دقیقه و ۳۴ ثانیه تعداد ۳ هزار و ۳۰۰ حرکت صحیح را انجام دهد.

بهمنی رئیس زندان مرکزی سنندج گفت: با شناسایی علایق و استعداد ایشان در زمینه ورزش زورخانه‌ای بخصوص شنوی پهلوانی و میل گیری امکاناتی برای تمرین روزانه برای ایشان فراهم نمودیم.

مجتبی محمدی افزود: با دعوت از اداره ورزش وجوانان، هیئت‌های ورزشی وادارات مجموعه ثبت رکورد‌های ورزشی استان وتمامی شرایط را برای حضور اقای کریمیان در ثبت این رکورد فراهم کردیم.

حسین کریمیان در مدت حبس با شرکت در کلاس‌ها ودوره‌های آموزشی توانست ۲۳ بار قرآن کریم را ختم کند.

دیگر خبرها

  • رکورد شکنی ورزشکار کردستانی
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!