Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر امروز، سید ابراهیم رئیسی نامزد تصدی سمت ریاست جمهوری در نخستین مناظره سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درباره موضوعات اقتصادی، با اشاره به کیفیت اینترنت گیمرها گفت: من از جوان های در خانه سوال میکنم، از بچه ها سوال میکنم، شما دارید گیم بازی میکنید، دارید در واقع، بازی کودکانه، نوجوانانه بازی میکنید، چقدر وسط بازی حالتان گرفته میشود؟ معلومه زیرساخت ها درست نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایستنا، رئیسی در بخش جمع بندی نهایی مناظره امشب گفت: در مسئله فضای مجازی که آقایان مطرح میکنند، ما معتقدیم ما در فضای مجازی عقب هستیم، آنچنان کار بایسته نشده، زیرساخت ها مشکل دارد، از جوان ها در خانه ها سوال میکنم، از بچه ها سوال میکنم، شما دارید گیم بازی میکنید، دارید در واقع، بازی کودکانه، نوجوانانه بازی میکنید، چقدر وسط بازی حالتان گرفته میشود؟ معلومه زیرساخت ها درست نیست.

رئیسی ادامه داد: پژوهشگر عزیز وقتی دارید پژوهش میکنید، میبینید کار پژوهشتان با مشکل مواجه شد، ارتباطات با یک کتابخانه در آن طرف دنیا قطع شد، این معلوم میکند زیرساخت ها کامل نیست، زیرساخت ها باید کامل بشود.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در آخرین مرحله از صحبت هایش در مناظره اقتصادی سیما گفت: در تولید محتوای فضای مجازی مشکل داریم، حق بسیاری از خانم ها دارد ضایع میشود در این قضیه، حتی خانم خانه دار که تولید محتوا میکند، حقش ضایع میشود.

سید ابراهیم رئیسی گفت: در ارتباط با مسئله فضای مجازی باید کار بسیار بشود. من خودم در این فضا هستم، دو میلیون فالور دارم، ارتباط دارم، خیلی از مسائل از این طریق دارد به من منتقل میشود، منتها، آقایون دارند خلط مبحث میکنند، بسیاری از این مسائل را، کارهایی که وظیفه شان هست انجام ندادند، (در ومقابل) یک سری مسائل را که فرعی هست به آنها توجه میکنند.

 

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: زیرساخت ها فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۷۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ جهت عضویت در کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در پیام رسان بله کافیست عدد ۱۷۱ را به شماره ۱۰۰۰۵۸۸۲ پیامک کنید.

نشانی کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در سایر پیام رسان‌های داخلی به شرح زیر است:

splus.ir/Tv_Golestan
eitaa.com/Tv_Golestan
https://rubika.ir/Tv_Golestan
https://ble.ir/Tv_Golestan
http://Golestan.irib.ir
@Tv_Golestan

دیگر خبرها

  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • تصویری از پلاکارد روحانیون علیه ابراهیم رئیسی در تجمع قم
  • ببینید | اولین واکنش معاون ابراهیم رئیسی به خبر فشار دولت بر شرکت‌های اقتصاد دیجیتال
  • تحریم‌ها در ایران هرگز به نتیجه نخواهد رسید
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • ادعای جالب دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش
  • (ویدیو) ادعای دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • ببینید | ادعای جدید ابراهیم رئیسی در حضور مردم درباره ساخت مسکن