Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@15:19:51 GMT

کرونای هندی در انگلیس اوج گرفت

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۳۷۶۰۳

کرونای هندی در انگلیس اوج گرفت

به گزارش ویترز،  دوبرابر شدن روند شیوع کرونا و گسترش  ویروس کرونا از نوع دلتا باعث نگرانی در مورد برنامه های دولت انگلیس در مورد لغو محدودیت ها و بازگشایی مجدد برخی مراکز شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، محدودیت های کرونا در انگلیس قرار است در ۲۱ ژوئن (۳۱ خرداد) پایان یابد، اما شیوع سریع نوع دلتا ویروس کرونا که برای اولین بار در هند شناسایی شد، اکنون جدول زمانی برای رفع محدودیت ها را تهدید می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس روز چهارشنبه گذشته گفت که در رفع محدودیت ها محتاط خواهد بود اما در داده های فعلی چیزی وجود ندارد که نشان دهنده تأخیر باشد.

تنها دو روز بعد از سخنان جانسون، اداره آمار ملی انگلیس روز جمعه اعلام کرد تخمین زده می شود از هر ۶۴۰ نفر در انگلیس ۱ نفر در هفته منتهی به ماه مه به ویروس کرونا مبتلا شده باشد، در حالیکه هفته قبل از آن از هر یک هزار و ۱۲۰ نفر، یک نفر به کرونا مبتلا میشد که بالاترین نرخ ابتلا از نیمه اول آوریل (فروردین) است.

سازمان بهداشت انگلیس روز پنجشنبه اعلام کرد که  شمار مبتلایان به بیماری کرونا در این کشور در روز پنجشنبه ۵ هزار و ۲۷۴ نفر افزایش یافت که بالاترین رقم از ۲۶ ماه مارس میلادی تاکنون است.  

این سازمان افزود: بیمارانی که به ویروس کرونا از نوع دلتا مبتلا شده‌اند با خطر بیشتری مواجه هستند. با غلبه این ویروس در انگلیس، همه باید احتیاط بیشتری بکنند.  

سازمان جهانی بهداشت در هفته جاری با هدف جلوگیری از انگ زدن به کشورهایی که انواع جهش یافته ویروس کرونا در آنجا شناسایی شده، تصمیم گرفت تا بجای اسامی پیشین از حروف الفبای یونانی برای نامگذاری ویروس‌ها استفاده کند.  

براین اساس نام ویروس B.۱.۱.۷ که برای نخستین بار در انگلیس شناسایی شد، "آلفا" و ویروس B.۱.۳۵۱ که برای اولین بار در آفریقای جنوبی دیده شد "بتا" خوانده می شود. P.۱  هم "گاما" و B.۱.۶۱۷.۲ هند هم "دلتا" نامگذاری می شود. دیگر سویه های شناسایی شده به همین ترتیب و براساس  حروف الفبای یونانی نامگذاری می شود.

پربیننده ترین ویدیو شگفت انگیز از تنفس نهنگ هوای گرم کشور را فرا می‌ گیرد کاهش سن استعمال دخانیات در کشور افزایش تکراری سفرهای مردم در ممنوعیت‌ های کرونایی ترافیک سنگین محورهای تهران به فیروزکوه، چالوس، هراز، فشم و بومهن

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا انتخابات ۱۴۰۰ ویروس کرونا محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۷۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز پخت ۵۰ کیلو چلو خورشت زبان گاومیش توسط آشپز هندی (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز پخت سنتی و جالب آبگوشت مرغ (فیلم) طرز پخت یک غذای خوشمزه با یک کیلوگرم سنگدان مرغ (فیلم) طرز پخت مرغ و اردک محلی در روستا (فیلم)

دیگر خبرها

  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • پخت ۱۰ کیلو چلو میگو توسط آشپز مشهور هندی (فیلم)
  • هندی‌ها به نمایشگاه کتاب تهران نمی‌آیند؟
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • طرز پخت ۵۰ کیلو چلو خورشت زبان گاومیش توسط آشپز هندی (فیلم)
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!