Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، فصل گرم سال که می‌شود شاهد حضور مسافران و گردشگران در دریای مازندران هستیم در این راستا برای ارائه خدمات به گردشگران طرح‌های ساماندهی دریا در دستور کار قرار می‌‌گرفت.

با شیوع کرونا شاهد بروز مشکلاتی در جامعه بودیم که این مشکلات به طرح‌های دریا نیز رسید درست است طرح‌های دریا اجرا نمی‌شود ولی گردشگران فصل گرم سال که نی‌شود ساحل را فراموش نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از مشکلات بحث شناگاه‌های آلوده است که متاسفانه مردم و مسافران از خطرات آن آگاه نیستند و برای یک لحظه  شنا کردن با مشکلات و مسائل بسیاری مواجه می‌شوند.

حسینعلی ابراهیمی کارنامی مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: مردم و مسافران بدانند بخاطر محدودیت‌های کرونایی نباید وارد دریا شدند؛ چراکه تجمع باعث شیوع بیماری می‌شود.

 

وی افزود: ازسویی دیگر درست است شناگاه‌ها با شیوع ویروس کرونا تعطیل اعلام شده ولی تغییری در وضعیت شناگاه‌ها از لحاظ آلودگی‌ها ایجاد نشده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران تصریح کرد: موضوع نخست پرهیز از ورود گردشگر در دریا است و درصورتی‌که گردشگران وارد دریا می‌شوند براساس رنگ شناگاه‌ها باشد.

این مسوول خاطرنشان کرد: موضوع مهم این است باید تابع دستورالعمل ستاد ملی کرونا باشند؛ چراکه دریا متاثر آلودگی‌ها است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران آلودگی شناگاه های مازندران شناگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۸۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور توپکا و شاهان میاندورود در دور برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور

تیم‌های توپکا مازندران و شاهان میاندورود در دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور شرکت کردند.

توپکا مازندران و شاهان میاندورود با تیم‌های عادلی گیلان، خانه بسکتبال ملکی گیلان، دوک گیلان همگروه هستند.

توپکا در بازی‌های دور رفت که مانند رقابت‌های دور برگشت در شهر رشت برگزار می‌شود، با کسب ۲ پیروزی و ۲ شکست در جایگاه سوم قرار گرفت و تیم شاهان میاندورود هم با یک کسب ۱ برد و ۳ باخت، رتبه سوم را به دست آورد.

بازی‌های دور برگشت از دهم تا چهاردهم اردیبهشت‌ماه به میزبانی خانه بسکتبال ملکی در سالن ورزشی ۶ هزار نفره رشت برگزار خواهد شد.

توپکا در نخستین بازی دور برگشت موفق به شکست شاهان میاندورود، دیگر نماینده استان مازندران شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • حضور توپکا و شاهان میاندورود در دور برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور
  • آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • در حوزه تئاتر رضوی باید از کلیشه پرهیز کرد/ اهمیت اجرای عمومی
  • زندگی لک‌لک‌ها در کنار مردم روستا +عکس
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • یک نشانه مهم زوال عقل
  • توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود