Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، ساعتی قبل حادثه آتش‌سوزی همراه با صدای انفجار تقریبا شدیدی در کارخانه فولاد زرند ایرانیان رخ داد.

علی صادق‌زاده فرماندار زرند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زرند اظهار کرد: در حادثه این کارخانه سر ریز شدن مواد مذاب باعث آتش‌سوزی شده است، خوشبختانه حادثه این واحد تولیدی خسارت جانی در بر نداشته و هم‌اکنون اتش مهار شده و خساراتی به کابل‌های اطراف محوطه کوره وارد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: سرریز یکباره حجم مواد مذاب در کوره بلند فولادسازی باعث به‌وجود آمدن آتش و دود شده و انفجاری در محل کوره و یا قسمت‌های دیگر این کارخانه رخ نداده است.

صادق‌زاده گفت: برای جلوگیری از حوادث احتمالی، گروه‌های نیروهای آتش‌نشانی و اورژانس در محل حادثه حاضر هستند و اطلاعات دقیق‌تر در خصوص این حادثه متعاقبا اعلام می‌شود.

انتهای پیام/3388/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: زرند انفجار آتش سوزی حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۸۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار زنجیره‌ای در آزاد راه خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: این حادثه ساعت ۱:۵۶ دقیقه بامداد امروز در آزاد راه خلیج فارس ۱۵ کیلومتر مانده به بندر امام خمینی به وقوع پیوست.

عارف اصل شرهانی افزود: در این سانحه رانندگی به دنبال تصادف زنجیره‌ای یک دستگاه کامیون و ۲ دستگاه پژو پارس دچار حریق شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه رانندگی  ۲ نفر جان خود را از دست داده اند.

 

دیگر خبرها

  • ترکیدن مخزن در کارخانه نوشابه‌سازی + فیلم
  • توضیحات فولاد ازنا در مورد یک خبر
  • تصادف مرگبار زنجیره‌ای در آزاد راه خلیج فارس
  • بوی نامطبوع شهرستان بندرترکمن را فراگرفت/ فرماندار: علت حادثه در حال بررسی است
  • 3 کارخانه تولید سیم مفتول بزرگ ایران (به همراه راهنمای استعلام قیمت)
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • از کوره‌های آتشین تا نوک تیز؛ مدادها چگونه ساخته می‌شوند؟
  • از دجله تا راین!/کدام کشور اروپایی رکورددار تجهیز صدام به تسلیحات شیمیایی بود؟
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم