Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرام فاضلی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: طرح فراگیر استانی قرآنی بشارت با هدف بسط و گسترش فرهنگ انس با قرآن کریم و مفاهیم سازنده آن، حفظ و تدبر در آیات قرآن کریم، بهره مندی مخاطبان از فرصت اوقات فراغت تابستان، کشف استعدادهای نهفته حفظ قرآن کریم در استان و همگرایی نهادهای قرآنی و اجتماعی برای ایجاد پویش های معنوی با لطف و عنایت پروردگار متعال و مشارکت برخی نهادهای قرآنی برنامه ریزی و آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: سرفصل های آموزشی طرح بیان اهداف و مزایای حفظ قرآن، بیان مراحل و روش های حفظ، مرور و تثبیت، بیان ارتباط لفظی و معنایی سوره جزء ۲۹ و پرسش از محفوظات پیشین و جدید طرح در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تربیت حافظان قرآن کریم برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: براساس این طرح پس از تبلیغات، ثبت نام و سطح بندی مخاطبان، به تفکیک جنسیت، سطح تحصیلات و محدوده سنی، دوره های آموزشی به سه شیوه حضوری، نیمه حضوری یا مجازی ویژه علاقه مندان به حفظ قرآن کریم در موسسات و خانه های قرآنی دارای مجوز و بقاع متبرکه برگزار و مخاطبان، موفق به حفظ متقن و استوار جزء ۲۹ شده و خواهند توانست به صورت صحیح و روان محفوظات خود را ارایه نمایند.

فاضلی در خصوص نحوه برگزاری این طرح گفت: در شیوه حضوری و مجازی مخاطبان طرح در ۲۰ جلسه آموزشی شرکت نموده و به فراگیری دروس و انجام تمرینات مربوطه مبادرت می ورزند. در شیوه نیمه حضوری مخاطبان طرح می بایست در حداقل نیمی از جلسات آموزشی شرکت نموده و به فراگیری دروس و انجام تمرینات مربوطه مبادرت ورزند.

به گفته او مجری دوره ادارات کل اوقاف و امور خیریه استان ها به عنوان کارفرما و موسسات و خانه های قرآنی و مردمی دارای مجوز و بقاع متبرکه می باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: گروه های هدف در این طرح تمامی علاقه مندان به حفظ قرآن در دو رده سنی بالا و پایین ۱۵ سال به تفکیک جنسیت در استان هستند.

فاضلی افزود: در اجرای این طرح قرآنی، سازمانها ، تشکل ها و نهادهای قرآنی مختلف همکاری می کنن و همچنین وزارتخانه ها و سایر نهادهای کشور با فراخوانهای مختلف طرح سعی در ترغیب کارمندان و پرسنل متبوع خود برای شرکت در طرح خواهند نمود.

به گفته وی محل تشکیل دوره ها؛ موسسات و خانه های قرآنی مردمی دارای مجوز خواهد بود.

در استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت بیش از ۵۰۰ موسسه و تشکل قرآنی دارای مجوز فعال است.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه حفظ قرآن قرآن کریم کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه حفظ قرآن قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه حفظ قرآن قرآن کریم کرمانشاه اخبار کنکور دارای مجوز قرآن کریم حفظ قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۸۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد

یک فعال مسیحی به نام جِید سانبِرگ (Jade Sanberg) تحت حمایت پلیس سوئد، به قرآن هتک حرمت کرد. این اتفاق سه روز پیش در استکهلم رخ داد و تصاویر آن به‌تازگی منتشر شده است.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • زندگی با آیه ها یک فعالیت هم افزا با حضور دستگاه های مختلف بود
  • ظرفیت‌های یک نمایشگاه در احیای قرآن/ «حراج باران» برگزار می‌شود
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • اهانت مجدد به قرآن کریم در استکهلم
  • «مقرأة الحرمین» خدمتی برای تصحیح قرائت، یادگیری تجوید
  • «مقرأة الحرمین»؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود