Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس بازرگانی جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: تمام وقت آشنایی کامل با برنامه های کاربردی کامپیوتر آشنایی با امور گمرکی و بازرگانی و سایتهای مربوطه از قیبل ای پی ال و سامانه جامع تجارت و امور بانکی از گشایش تا رفع تعهد حقوق ثابت بیمه تامین اجتماعی از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل یا تلگرام یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطفا از تماس تلفنی خودداری نمایید. اطلاعات تماس تلگرام 09123109914 واتساپ 09123109914 ایمیل pouya@pouyasarvad.com پربیننده ترین استخدام تکنسین برق در شرکت شکوفا صنعت پویا در سیرجان استخدام مهندس مکانیک در شرکت ایمن تکسا خوزستان در اهواز استخدام کارمند اداری در شرکت امداد آفتاب شهر طلایی در تهران استخدام کارشناس IT با حقوق و مزایا در مرکز تصویربرداری تابش در شیراز استخدام حسابدار در یک شرکت تولیدی و صنعتی در تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۸۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مدیرعامل شرکت گاز مازندران از پاسخگویی به ۸۴ هزار و ۱۷۴ تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی با مرکز امداد و حوادث ۱۹۴ شرکت گاز استان، طی سال گذشته خبر داد.

دکتر مایلی رستمی با اعلام این خبر گفت: از این تعداد تماس ۷۹ هزار و ۶۷۶ مورد منجر به اعزام عملیاتی و ۹۸۹ مورد نیز منجر به اعزام فوری گروه‌های امداد و حوادث شده است.

وی رفع نشتی از کنتور و رگولاتور، بررسی صدای ناهنجار از رگولاتور، وصل کردن مجدد انشعاب، بازدید از حفاری، کنترل آتش‌سوزی و رفع شکستگی علمک در اثر برخورد خودرو را از جمله اقداماتی عنوان کرد که اعزام گروه‌های امداد و حوادث در پی داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به ضرورت آمادگی و انجام واکنش سریع نیرو‌های امدادی برای مقابله با حوادث احتمالی، گفت: برگزاری مانور مقابله با زلزله، انفجار، آتش‌سوزی، گازگرفتی و شکستگی علمک، نقشه‌خوانی و تعیین موقعیت مکانی از جمله اقداماتی است که در این راستا طی سال ۱۴۰۲ انجام شده است.

دیگر خبرها

  • سرور ابری و آشنایی با ویژگی های آن
  • پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 
  •  تماس تصویری نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل با مشاور ارشد امیرعبداللهیان
  • افزایش حقوق و متناسب سازی آن، بیشترین سوال بازنشستگان در تماس با سامانه ۲۵۰۰
  • توضیحات صحرایی درباره کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان
  • پیرمغان را با صدای علیرضا عصار و با شعر حافظ بشنوید
  • افزایش حقوق سربازان اجرایی می‌شود؟
  • بانک دی استخدام می کند (+جزئیات)
  • جدول هفتم بودجه ۱۴۰۳ مربوط به حقوق و مزایا رد شد
  • منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد