Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – تیم ملی والیبال زنان صربستان در چارچوب لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ به مصاف تایلند رفت و با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید. در این بازی اتفاق عجیبی افتاد که شبکه‌های اجتماعی را به ویژه در شرق آسیا تحت تاثیر خود قرار داد.

در این مسابقه‌ سانیا جورجویچ و آنا یاکشیچ چشمان خود را کشیده و ریز کردند که از آن به عنوان مصداقی از نژادپرستی یاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون والیبال صربستان ضمن پذیرش اشتباه دو ملی‌پوش تیم زنان این کشور اعلام کرد:‌ بازیکنان تیم ملی صربستان، حرکتی نژادپرستانه انجام داده‌اند و ما قبول داریم که این کار اصلا قابل قبول نیست اما دختران ما به هیچ وجه نژادپرست نیستند. صمیمانه از همه کسانی که آزرده‌خاطر شدند عذرخواهی می‌کنیم.

مسئولان فدراسیون والیبال صربستان همچنین اعلام کردند سانیا به اشتباه خودش پی برده و بلافاصله از تمام اعضای تیم تایلند عذرخواهی کرده است. او تنها می‌خواسته به هم‌تیمی‌هایش تذکر دهد که باید مثل بازیکنان تایلند، دفاع کنند!

بازیکنان تیم ملی زنان صربستان در سال ۲۰۱۷ نیز پس از راهیابی به مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۸ به همین شکل، چشمان خود را کشیده و ریز کرده بودند.

عیسی آل‌کثیر مهاجم پرسپولیس سال گذشته در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در شادی پس از گلزنی‌ چنین حرکتی را انجام داد و به همین دلیل با محرومیت ۶ ماهه از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مواجه شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: خبر ویژه عیسی آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۸۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تیم ملی هاکی روی یخ ایران در قهرمانی جوانان آسیا

تیم ملی هاکی روی یخ جوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا مقابل تایلند شکست خورد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی هاکی روی یخ زیر ۱۸ سال ایران در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا به مصاف تایلند رفت و با نتیجه ۲۳ بر صفر شکست خورد.

تیم ایران در سومین دیدار خود فردا (جمعه) از ساعت ۱۸ به مصاف کویت می‌رود.

تیم ملی هاکی روی یخ ایران در این دوره از مسابقات در گروه A با تیم‌های ازبکستان، تایلند، مالزی و کویت هم‌گروه‌ است.

در گروه B نیز امارات، مغولستان، هند، اندونزی و ماکائو حضور دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ساعت دیدار ایران تایلند چند است؟
  • ایران - تایلند در فینال فوتسال آسیا
  • ایران در فینال بهترین نمایش را خواهد داشت
  • مسیر دشوار والیبال ایران برای المپیکی شدن
  • وحید شمسایی: حق نداریم اشتباهات دو سال پیش را تکرار کنیم
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود ؟
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود؟
  • واکنش خیره‌کننده گلر تیم ملی در تایلند (عکس)
  • شکست تیم ملی هاکی روی یخ ایران در قهرمانی جوانان آسیا
  • اولین واکنش رئیس فدراسیون والیبال به انصراف محمد موسوی از تیم ملی +فیلم