Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک روزنامه بحرینی اعلام کرد تیم ملی فوتبال این کشور در دیدار با ایران به دنبال پیروزی است چرا که حتی تساوی هم بحرین را در «مارپیچ اعداد» قرار می‌دهد!

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، روزنامه «الوطن» بحرین در گزارشی به بررسی شرایط صعود تیم ملی این کشور به جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا و صعود به دور نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ پرداخت و تاکید کرد حتی کسب تساوی برای بحرین مقابل ایران می‌تواند دردسرساز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه نوشت: تیم ملی فوتبال ما کار مهمی در پیش دارد، پیروزی در دو مسابقه مقابل ایران و هنگ کنگ به منظور کسب بلیت صعود مستقیم به جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا در چین و بلیت صعود به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر.

پیروزی ۸ بر صفر مقابل هنگ کنگ انگیزه روحی برای بحرین است تا مهمترین دیدار خود را در این مرحله برابر ایران انجام بدهد. بحرین ملزم به شکست ایران و کسب سه امتیاز است که در این صورت ۹۰ درصد صعودش به مرحله بعد بدون احتساب دیگر نتایج این گروه قطعی است. البته بحرین باید ۱۰ درصد باقیمانده را با شکست دادن هنگ کنگ در آخرین بازی این مرحله تکمیل کند.

در صورت تساوی بحرین مقابل ایران، تیم ما باید با اختلاف زیاد هنگ کنگ را شکست بدهد و از سوی دیگر منتظر هدیه تیم عراق باشد تا تیم ملی ایران را متوقف کند. در صورت باخت عراق، بحرین از مسابقات انتخابی جام جهانی خداحافظی می‌کند و برای صعود به جام ملت‌های آسیا وارد مرحله مقدماتی خواهد شد.»

الوطن همچنین شرایط گروه‌های دیگر را برای نحوه صعود بهترین تیم‌های دوم هر گروه بررسی کرده است. در بخشی از مطلب الوطن آمده است: اگر در گروه E تیم ملی قطر صدرنشین شود، پنج تیم برتر رده دوم (به جای چهار تیم) راهی مرحله نهایی خواهند شد (چون قطر خودش میزبان جام جهانی است) که این برترین‌ها با اختلاف امتیاز و تفاضل گل محاسبه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال بحرین جام جهانی مقابل ایران جام جهانی هنگ کنگ تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۹۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف تلخ عربستان از صعود به المپیک پاریس

به گزارش ورزش سه، تیم المپیک عربستان سعودی پس از باخت 2 بر صفر مقابل ازبکستان با ده بازیکن در یک چهارم نهایی، در این مرحله از این تورنمنت حذف شد و رویای رسیدن به المپیک آنها هم از بین رفت.

ازبکستان گل اول را قبل از نیمه دوم توسط حسین نورچایف، وارد دروازه عربستان کرد و پس از آن ده نفره شدن عربستانی‌ها، آنها را تحت فشار قرار داد و در نهایت با گل دوم ازبک‌ها همراه شد تا بدین ترتیب جوانان ازبکستانی یک پیروزی شیرین را مقابل عربستان کسب کنند.

قابل ذکر است که تیم المپیک عربستان در گروه سوم صدرنشین شد و شروعی بی نقص داشت اما در مرحله گروهی با شکست مقابل عراق، از مسیر خوب خود خارج شد و دومین شکست آنها هم مقابل ازبکستان از راه رسید.

دیگر خبرها

  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • حذف تلخ عربستان از صعود به المپیک پاریس
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • صعود راحت گل گهر با پیروزی مقابل فجر سپاسی
  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند
  • آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)