Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عادل تبریزی، کارگردان «گیج‌گاه» بر این باور است که سعی کرده فیلمی بسازد تا در تار و پود آن ادای دین به سینما وجود داشته باشد و با وجود تشابه در رویکرد این فیلم با «روزی روزگاری در هالیوود» با کارگردانی تارانتینو، هیچ تقلیدی در میان نبوده است.

تبریزی در این باره توضیح داد: «قبل از آن‌که تارانتینو فیلم را بسازد، فیلم سینمایی«گیج‌گاه» پروانه نمایش گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلمنامه این فیلم هم حدود شش سال پیش در خانه سینما به ثبت رسیده است. به همین دلیل کار من اصلا تقلیدی از کار آقای تارانتینو نبود.»

او افزود: «علاوه بر این‌که فیلمنامه «گیج‌گاه»، زودتر از «روزی روزگاری در هالیوود» نوشته شده است، از لحاظ مفهومی هم بسیار با فیلم تارانتینو فاصله دارد.»

این کارگردان در ادامه گفت: «اگر نگاه کنید، قصه اصلی «گیج‌گاه» به سینما ارتباطی ندارد، اما این ارتباط و اثرپذیری در تار و پود قصه دیده می‌شود و عاشقانِ سینمای دهه هفتاد بارها به من گفته‌اند که «گیج‌گاه» از دل همان سینما است.»

متن کامل گفت‌وگو با عادل تبریزی را در خبرآنلاین بخوانید.

۵۷۲۴۵

کد خبر 1522440

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سینمای ایران کوئنتین تارانتینو کارگردانان سینمای ایران گیج گاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۹۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر می‌خواهید وزن کم کنید، شام را زودتر بخورید (فیلم)



منبع:پیج dr.neurosafari

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تست پله برای تعیین میزان سلامت قلب: ۶۰ پله را در چند ثانیه بالا می روی؟ (فیلم) چه زمانی باید از کاهش وزن‌ تان بترسید؟ (فیلم) ۳۴ مورد از خواص نارگیل برای سلامت بدن (فیلم)

دیگر خبرها

  • عکس| استوری غم انگیز حامد بهداد برای یک دختر
  • از رکوردها تا یک تفاهم‌نامه تئاتری و...
  • استوری بسیار غم‌انگیز حامد بهداد برای مریم + عکس
  • جدیدترین شماره فیلم‌نگار با خلاصه فیلمنامه «آپاراتچی» و «آسمان غرب» منتشر شد
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • سیناپس «آپاراتچی» و «آسمان غرب» و فیلمنامه «یادآوری» کریستوفر نولان در شماره جدید فیلم نگار
  • سیناپس «آپاراتچی» و «آسمان غرب» و فیلمنامه «یادآوری» در فیلم‌نگار
  • اگر می‌خواهید وزن کم کنید، شام را زودتر بخورید (فیلم)
  • نگاه به سینما جدی نیست/ بررسی پیدایش هالیوود در مستند «پشت صحنه»
  • ببینید | کَل‌کَل خنده‌دار عادل فردوسی ‌پور با فریدون زندی؛ لبات رو غنچه کن!