Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراد مالمیر روز یکشنبه درگفت و گو با ایرنا اظهارداشت: حضور گسترده و آگاهانه مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا زمینه ای برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: توجه به جوانان، رسیدگی به مسایل فرهنگی و پیگیری برای پیشرفت متوازن کشور در ابعاد مختلف با مشارکت مردم و تلاش مسوولان جزو موارد مهمی است که در این ارتباط باید به آن توجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مالمیر با بیان اینکه انتخابات و مشارکت در آن موجب تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است،عنوان کرد:  هرچه حضور مردم در این رخداد سیاسی و اجتماعی بیشتر باشد،  نظام و انقلاب اسلامی قوی‌تر به راه عزت‌بخش خود ادامه می‌دهد.

وی تصریح کرد: هر برگ رأی و حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در پای صندوق‌های رأی علاوه بر خنثی‌کردن توطئه‌های اقتصادی و فرهنگی دشمنان، تقویت پایه‌های نظام را به همراه دارد.

مالمیر اضافه کرد: از مدت‌ها قبل دشمنان داخلی و خارجی که چشم دیدن اقتدار ایران را درجهان و منطقه نداشته و ندارند با فعالیت‌های سوء فرهنگی به دنبال دلسرد کردن همگان برای حضور در انتخابات هستند.

وی بیان داشت: مردم قهرمان و شهید داده ما در ۴۲ سال گذشته بارها در انتخابات و سایر مسایل نشان دادند که ملت ایران بیدار و با بصیرت است و برای تقویت نظام الهی خود تسلیم توطئه های استکبارجهانی نمی‌شود.

وی یادآورشد: همه باید روز ۲۸ خرداد ماه را به روز شکست اهداف دشمنان تبدیل کنند که این اموضوع با توجه به هوشیاری ملت محقق می‌شود.

مدیرآموزش و پرورش ناحیه چهارکرج ادامه داد: دشمنان به دنبال کاهش مشارکت مردم در پای صندوق های رأی درانتخابات ۲۸ خرداد ماه هستند لذا جوانان و رأی اولی ها برای حضورگسترده مردم در پای صندوق ها نقش مشوقی داشته باشند.

وی گفت: اساسی‌ترین نکته در انتخابات، مشارکت حداکثری و حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های اخذ رای است.

وی با اشاره به اینکه حضور در انتخابات وظیفه بزرگ ملی، دینی و انقلابی برای همه مردم  محسوب می‌شود،افزود: باید همه ما پیام‌رسان‌هایی برای حضور مردم در انتخابات پیش رو باشیم.

مالمیر عنوان کرد: مقام معظم رهبری بارها به خصوص روزهای اخیر در فرمایشات خود ابتدا بحث حضور حداکثری مردم را مورد توجه قرار دادند و پس از آن به انتخاب نامزد اصلح می‌پردازند و همه باید همانند گذشته گوش به فرمان معظم‌له در این عرصه مهم باشیم و وارد صحنه شویم.

وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات دارای فواید ارزشمندی برای کشور است،یادآورشد: ایران اسلامی در منطقه و جهان در شرایط خاصی قرار دارد و در این شرایط حضور در انتخابات یکی از مهمترین شاخصه‌ها به حساب می‌آید.

وی تاکید کرد: مشارکت بالای مردم در انتخابات، اقتدار و امنیت ملی کشور را افزایش می‌دهد و پشتوانه محکمی در عرصه منطقه ای و بین‌المللی رقم می زند که بتوانیم اهداف کشورمان را دنبال و برتری قدرتی که جمهوری اسلامی در منطقه دارد، حفظ کنیم.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ البرز مشارکت انتخاباتی گام دوم انقلاب پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ البرز مشارکت انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ البرز مشارکت انتخاباتی گام دوم انقلاب اخبار کنکور مردم در پای صندوق ها گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۹۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامی: داوطلبانی وارد مجلس می‌شوند که بالاترین رأی را کسب کنند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، محسن اسلامی در برنامه سلام صبح‌به‌خیر شبکه سه، گفت: به دلایل مختلف وقتی انتخابات به دور دوم کشیده می‌شود مشارکت کاهش پیدا می‌کند.

به گفته وی، یکی از دلایل کاهش مشارکت در مرحله دوم انتخابات، اجازه ندادن قانون‌گذار به افراد برای رأی دادن در شعبه‌ای غیر از شعبه اخذ رأی در مرحله اول است.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور ادامه داد: اگر فردی در تهران رأی داده باشد نمی‌تواند در شهرستان دیگری رأی دهد، اما اگر فردی در مرحله اول در هیچ یک از شعب ۲۲ گانه رأی نداده باشد در مرحله دوم می‌تواند در هر شعبه و شهری رأی خود را به صندوق رأی بیندازد.

اسلامی ادامه داد: ستاد‌های انتخابات استانی و صداوسیما اطلاع‌رسانی مناسبی برای مشارکت مردم در مرحله دوم انتخابات انجام داده‌اند. وضعیت تایید صلاحیت‌ها در حوزه‌های ۲۲ گانه اخذ رأی به گونه‌ای است که نامزد‌ها به رقابت با یکدیگر می‌پردازند و مردم می‌توانند با توجه به این مسئله با نامزد‌های منتخب خود رأی دهند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور متذکر شد: هرکس در مرحله دوم انتخابات بالاترین رأی را کسب کند، وارد مجلس می‌شود و هیچ محدودیتی وجود ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ملایر چشم انتظار دور دوم انتخابات مجلس/ مشارکت چشمگیری در راه است
  • دو عامل کاهش مشارکت در دور دوم انتخابات
  • دور دوم انتخابات مجلس، به روایت رادیو گفت وگو
  • اسلامی: داوطلبانی وارد مجلس می‌شوند که بالاترین رأی را کسب کنند
  • شمال استان اردبیل در تب و تاب انتخابات
  • مشارکت حداکثری در انتخابات مورد تاکید امامین انقلاب است
  • مردم حضور حداکثری در مرحله دوم انتخابات مجلس داشته باشند
  • مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است
  • جذب حداکثری از اهداف مهم برگزاری جشنواره امامت و مهدویت است
  • مردم با مشارکت حداکثری نمایندگان را پرقدرت راهی مجلس کنند