Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-28@20:41:52 GMT

انصراف استرالیایی‌ها AFC را گیج کرد

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۴۰۳۵۶

انصراف استرالیایی‌ها AFC را گیج کرد

به گزارش جام جم آنلاین، کمیته فرعی کووید ۱۹ تعیین شده برای رسیدگی به این موضوع لغو دیدار مرحله پلی آف را مابین تیم‌های بریسبِین رور استرالیا و کایا اف‌سی ایلیو فیلیپین را اعلام کرد؛ تیم فیلیپینی اگرچه یک قدم به مرحله گروهی نزدیک شده اما برای قطعی کردن صعود خود باید در دیگر دیدار پلی آف شانگهای پورت اف‌سی چین را شکست داده و در گروه ششم جای بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین این کمیته تصمیم گرفت تا دیدار پلی آف مابین تیم‌های دائگو چین و چیانگرای تایلند را لغو و قهرمان جام حذفی تایلند را جایگزین سیدنی اف‌ سی استرالیا در گروه هشتم کند؛ ضمن اینکه تیم دائگو نیز به طور مستقیم راهی گروه نهم می‌شود.

در این بین، دیدار پلی‌آف مابین تیم‌های ملبورن سیتی و سرزو اوساکا نیز لغو شده و تیم ژاپنی به طور مستقیم جواز حضور در گروه دهم را کسب کرده و با گوانگژو چین، کیچی هنگ کنگ و پورت اف‌سی تایلند هم گروه خواهد شد.

دیدارهای گروه‌های ششم، هفتم و دهم  (F، G، J) از ۲۲ ژوئن تا ۱۱ جولای ۲۰۲۱ (اول تا بیستم تیرماه) در بانکوک و بوریرام تایلند و دیدارهای گروه های هشتم ونهم نیز از ۲۵ ژوئن تا ۱۱ جولای (چهارم تا بیستم تیرماه) در تاشکند ازبکستان می‌شود.

منبع: ایرنا

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا پلی آف سیدنی اف سی استرالیا پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۰۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتسال ایران پس از صعود دراماتیک در برابر ازبکستان به فینال جام ملت‌های آسیا 2024 راه یافت و در نبرد پایانی با تایلند میزبان رقابت‌ها روبه‌روی خواهد شد. مردان شمسایی و شاگردان میگوئل رودریگو با برتری در ضربات پنالتی جشن صعود به فینال را گرفتند و با شرایط مشابه به یکدیگر رسیدند.

دیدار فینال جام ملت‌های آسیا، روز یک شنبه و از ساعت 14:30 در سالن بانکوک آرنا تایلند پیگیری می‌شود و قهرمان هفتمین دوره جام ملت‌های آسیا مشخص خواهد شد. ایران برای پانزدهمین بار به فینال رقابت‌ها راه پیدا کرده که از این حیث دست نیافتنی به شمار می‌رود. همچنین تایلند در حالی برای سومین بار فینال آسیا را تجربه می‌کند، که همیشه دستش از جام قهرمانی کوتاه مانده است.

به جز دیدار فینال، تیم‌های افغانستان و قرقیزستان در پلی آف آسیا به مصاف یکدیگر می‌روند و برنده این بازی به عنوان سهمیه پنجم قاره کهن در جام جهانی فوتسال شرکت می‌کند. همچنین دیدار رده‌بندی بین تیم‌های تاجیکستان و ازبکستان نیز برگزار می‌شود.

زمان دیدار فینال جام ملت‌ها، رده بندی و پلی آف به شرح ذیل است:

دیدارهای نهایی – یک‌شنبه ۹ اردی‌بهشت ۱۴۰۳

تعیین تیم پنجم: افغانستان – قرقیزستان/ ساعت ۰۸:۳۰

رده‌بندی: تاجیکستان– ازبکستان/ ساعت ۱۱:۳۰

فینال: تایلند– ایران/ ساعت ۱۴:۳۰

دیگر خبرها

  • بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد
  • ساعت دیدار ایران تایلند چند است؟
  • تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان استرالیا 
  • کری‌خوانی سرمربی تایلند برای ایران پیش از فینال
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد
  • تایلند فینالیست شد/ حذف تاجیکستان در ضربات پنالتی
  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند