Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - بسته شدن برخی حساب‌های ارز مجازی رسانه اجتماعی ویبوی چین باعث شد ارزش بیت کوین 5.3 درصد طی 24 ساعت کاهش یافته و به حدود 35220 دلار برسد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، روند کاهش ارزش بیت کوین در روز شنبه به دنبال عدم موفقیت السالوادور و شرکت اسکوئر در کاهش نگرانی سرمایه‌گذاران در مورد مخاطرات نظارتی چین بر ارزهای مجازی، ادامه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بزرگترین ارز مجازی دنیا حدود 35220 دلار در نیویورک معامله می‌شود یعنی 5.3 درصد کاهش در 24 ساعت گذشته. روند کاهش ارزش بیت کوین برای دومین روز پیاپی به دنبال توییت الون ماسک مبنی بر جدایی از ارز مجازی ادامه پیدا کرده است.
ویبو، شبکه اجتماعی محبوب چین، برخی از حساب‌های ارز مجازی خود را در روز شنبه به خاطر تخلف از قوانین و دستورالعمل‌های اجتماعی ویبو مسدود کرده است. وبیو طی سال‌های گذشته هم چندین حساب مرتبط با ارزهای مجازی را مسدود کرده بود ولی این خبر به دنبال موضع‌گیری سخت چین در روزهای اخیر علیه ارزهای مجازی باعث کاهش ارزش بسیاری از آنها شده است.
در این بین، رئیس جمهور السالوادور اعلام کرد قصد دارد بیت کوین را به عنوان پول قانونی اعلام کند. این اتفاق برای اولین بار در جهان می‌افتد.
شرکت اسکوئر هم در روز شنبه اعلام کرد 5 میلیون دلار برای ساخت تأسیسات خورشیدی استخراج بیت کوین در آمریکا هزینه می‌کند.
آخر هفته‌ها در ماه‌های اخیر بسیار برای ارزهای مجازی تعیین کننده بوده است. متوسط نوسان ارزش بیت کوین در روزهای شنبه و یکشنبه در سال جدید میلادی حدود 5.35 درصد گزارش شده است.
الون ماسک با پست‌های خود در رسانه های اجتماعی، آشفتگی زیادی در بازار بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال به وجود آورده است. وی در توئیت خود در روز شنبه اعلام کرد:«کالاها و خدمات، اقتصاد واقعی هستند و هر شکلی از پول وابسته به آنهاست».
درست است که بیت کوین در محدوده بسیار پایینی نوسان دارد ولی ظهور عوامل مثبت بیشتر مثل اقدام السالوادور و شرکت اسکوئر می‌تواند دوباره آن را بالا ببرد.
بسیاری عقیده دارند فضای ارزهای مجازی همواره بی ثبات بوده و نوسان قیمت آنها ویژگی بازار ارز مجازی است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ارزش بیت کوین ارزهای مجازی روز شنبه بیت کوین ارز مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۰۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه سقوط فرد در کانال آب در اصفهان اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۱ و ۲۱ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

وی با اشاره به اعزام نیروهای امداد و نجات غواصی از ۲ ایستگاه ۵ و ۲۳ برای این حادثه ابراز کرد: اکیپ‌های غواصی فاصله ۲ کیلومتری بین ۲ دریچه آب بند را بررسی و در نهایت جوان حدوداً ۲۰ ساله را به صورت کاملاً بیهوش از آب خارج کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه بر اساس اعلام نیروهای اورژانس متأسفانه این جوان جان باخته است، تصریح کرد: از آنجایی که این فرد با لباس در آب بوده به احتمال زیاد سقوط کرده و علت سقوط از سوی نیروی انتظامی در حال بررسی است.

کد خبر 6092012

دیگر خبرها

  • قیمت روز ارزهای مبادله‌ای / دلار کاهشی شد
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  • بزرگ‌نمایی کانال‌های مجازی از تعداد مجروحان واژگونی مینی‌بوس
  • چه فاکتورهایی بر تعیین قیمت بیت کوین تأثیرگذار هستند؟
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • چرا غرب دنبال ترویج بی‌بند‌وباری در ایران است؟
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • سقوط سودآوری بیت‌کوین