Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر اصولگراها با سه لیست موازی شورای ائتلاف، شورای وحدت و جهادگران در تهران رقابت می کنند.

وهاب عزیزی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا از مراحل بررسی نهایی لیست جهادگران خبر داد و گفت: از لیست ۲۱۰ نفری جهادگران تعداد ۸۰ کاندیدا را انتخاب کریدم و با آنها مصاحبه حضوری انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مرحله پس از مصاحبه به عدد ۴۲ رسیدیم. برنامه ریزی کرده ایم در سه روز آینده از میان ۴۲ کاندیدای برگزیده لیست نهایی ۲۱ نفری را انتخاب کرده و از طریق خبرگزاری های رسمی و شبکه های اجتماعی به مردم شریف تهران معرفی کنیم.

دبیرکل جهادگران ایران اسلامی از فعالیت شبکه انتخابات جهادگران نیوز برای پخش زنده سخنرانی های نامزدهای جهادگران در ایام تبلیغات مجاز خبر داد و افزود: این شبکه به همت کمیته رسانه ای جهادگران راه اندازی شده است و به عنوان رسانه اصلی و منحصر بفرد این جریان روشنگری خواهد کرد.

وی معتقد است که اگر با مردم صادقانه و با زبان خود مردم حرف زده شود، نتیجه انتخابات قابل تغییر است. حتی از این طریق می‌توان بر روند سنتی پدرسالاری و پدرخواندگی در روند انتخابات پایان داد.

وهاب عزیزی از وجود تفرقه در جریان اصولگرایی ابراز نگرانی کرد و گفت: خودخواهی و منافع طلبی بی حد و حصر بعضی افراد موجب شده است که جریان اصولگرایی یه چند صدایی بی سابقه ای را تجربه کند. اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، احتمال شکست اصولگراها در انتخابات اخیر دور از ذهن نیست. البته وضعیت جهادگران نسبت به گروه های دیگر اصولگرایی بهتر است. چون جهادگران فراجناحی عمل می کند و در بین قشر خاکستری و بخشی از اصلاح طلبان میانه رو نیز طرفدارانی دارد که امیدوار هستیم با افزایش مشارکت و حضور این عزیزان بتوانیم از گروه های دیگر اصولگرایی پیشی بگیریم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا مصاحبه شبکه های اجتماعی ایران اسلامی انتخابات تبلیغات رسانه ذهن اصلاح طلبان وهاب عزیزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۰۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس

کهکشانی‌ها محروم و مصدومان خود را هم به مونیخ می‌برند

طرفداری | در دیداری حساس از دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید از ساعت ۲۲:۳۰ روز سه‌شنبه در ورزشگاه آلیانتس آرنا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

کادرفنی رئال مادرید، اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی این تیم برای سفر به مونیخ را اعلام کرد. دنی کارواخال که به دلیل محرومیت قادر به حضور در جدال سه‌شنبه نیست، به همراه سایر بازیکنان رئال مادرید به آلمان سفر می‌کند تا در کنار هم‌تیمی‌هایش باشد. تیبو کورتوا که به تازگی مصدومیت رباط صلیبی خود را پشت سر گذاشته و به تمرینات گروهی بازگشته نیز در لیست کهکشانی‌ها حضور دارد اما قرار نیست برابر بایرن مونیخ به میدان برود. همین موضوع در مورد داوید آلابا نیز صادق است، با این تفاوت که مدافع اتریشی هنوز در تمرینات گروهی حضور پیدا نکرده.

لیست رئال مادرید برای دیدار سه‌شنبه لیست رئال مادرید برای بازی با بایرن مونیخ

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • لیست مشترک جبهه پایداری با شانا برای دور دوم انتخابات+ جزئیات
  • پیشنهاد پایداری به شانا برای تکمیل لیست در دور دوم انتخابات
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد
  • لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس
  • لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟/ترکیب‌ احتمالی فراکسیون‌های مجلس آینده
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس