Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمانی گفت: شب شهادت رئیس مذهب شیعه امام جعفر صادق (ع) با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به همت کانون فرهنگی هنری «کوثر ولایت» در جوار مطهر شهدای گمنام دهستان شوراب صغیر برگزار شد.

«سعادت زمانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: شب شهادت رئیس مذهب شیعه امام جعفر صادق (ع) با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به همت کانون فرهنگی هنری «کوثر ولایت» در جوار مطهر شهدای گمنام دهستان شوراب صغیر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «کوثر ولایت» مسجد و حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) دهستان شوراب صغیر ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت شهروندان و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی آئین‌های ویژه شهادت امام جعفر صادق (ع) این مراسم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

 

وی ابراز کرد: مردم ولایتمدار و جوانان عضو کانون فرهنگی هنری «کوثر ولایت» با ارادت قلبی خاصی که به ساحت مقدس حضرت امام صادق (ع) رئیس مکتب شیعی دارند در رثای شهادت جان سوز آن امام معصوم به سوگ نشستند.

 

زمانی گفت: روش و سیره فردی و اجتماعی امام صادق (ع) یکی از بهترین الگوهای مورد نیاز مسلمانان می‌باشد، به کارگیری این سیره در زندگی، راه حل مناسب و عملی برای بسیاری از معضلات و مشکلات امروز جوامع مسلمانان است.

 

وی به تبیین زندگانی آن امام همام پرداخت و گفت: حضرت امام صادق (ع) فردی بسیار راستگو و ساده زیست بوده و بسیار انفاق می‌کردند و به کسب روزی حلال اهمیت فراوان می‌دادند، ایشان به مردم توصیه می‌کردند با یکدیگر وحدت داشته باشند و خود نیز با دیگران مدارا می‌کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «کوثر ولایت» مسجد و حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) دهستان شوراب صغیر ادامه داد: تبلیغ عملی را مهم‌ترین روش تبلیغی ائمه عنوان کرد و اضافه کرد: مؤثرترین روش امامان در عرصه تبلیغ، تبلیغ عملی بود، یعنی خود، تجسم عالی ارزش‌های انسانی که همان ارزش‌های قرآنی است، بودند.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت امام جعفر صادق ع دهستان شوراب صغیر کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق کوثر ولایت برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۰۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صالح آبادی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشستند + فیلم و تصاویر

امام جعفر صادق (ع) نقش بسزایی در گسترش و تعلیم شیعه داشت؛ بنابراین به رییس مذهب شیعه شهرت یافت. امروز شنبه مصادف با سالروز شهادت آن حضرت است؛ به همین مناسبت شیعیان مراسم عزاداری برگزار کردند.

در همین راستا مردم دیندار و متدین شهرستان صالح آباد استان همدان در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) گرد هم آمدند و مراسم سوگواری برگزار کردند.

شهروندخبرنگار ما فیلم و تصاویری ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - همدان

بیشتر بخوانید:

مراسم سوگواری شهادت امام صادق (ع) در آران و بیدگل + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • بزرگداشت شهدای مدرسه فیضیه در قم
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیشوا برگزار شد
  • صالح آبادی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشستند + فیلم و تصاویر
  • گلستان در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) غرق ماتم و عزا شد
  • مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام برگزار شد
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در چهاربرج + فیلم و تصاویر
  • دارالعباده سراسر ماتم وعزا در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • گرامیداشت از سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در کابل
  • مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع) برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق(ع) در گلستان