Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-30@22:08:50 GMT

دولت اقدام و تحول دولت شایستگان است

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۴۰۹۷۳

‍‍‍‍‍‍

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: هر انسان شایسته‌ای که بتواند کاری انجام دهد، در دولت اقدام وتحول در خدمتش هستیم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، آقای محسن رضایی در حاشیه ضبط برنامه «با نخبگان» شبکه ۴ سیما افزود: دولت اقدام و تحول دولت شایستگان است، چه زن و چه مرد، چه ایرانیان داخل کشور و چه ایرانیان خارج از کشور.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چه اقوام مختلف و اقلیت ها، چه اصلاح طلبان و اصولاگرا. هر انسان شایسته‌ای که بتواند کاری انجام دهد، در دولت اقدام وتحول در خدمتش هستیم.

وی در ادامه افزود: مواد اولیه که الان در ایران تولید می‌شود ابتدا باید وارد بازار‌های داخلی شود تا بتوانیم محصول نهایی را به فروش برسانیم.

رضایی با اشاره به اینکه از مواد اولیه از داخل کشور صادر می‌شود، ادامه داد: فولاد و مواد پتروشیمی که کارخانجات خودمان به آن‌ها نیاز دارند بدون ارتباط با صنعت داخلی به خارج صادر می‌شود.

نامنزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: با ایجاد زنجیره ارزش، ابتدا صنعت داخلی از مواد اولیه تغذیه می‌کند و سپس مازاد آن خارج می‌شود.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برنامه «بانخبگان» آقای محسن رضایی، ۲۶ خرداد روانه آنتن شبکه ۴ می‌شود.

برچسب ها: محسن رضایی ، ریاست جمهوری ، انتخابات ریاست جمهوری ، سیزدهمین دوره انتخابات ، برنامه های تبلیغاتی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: محسن رضایی ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات برنامه های تبلیغاتی ریاست جمهوری دولت اقدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۰۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس

این برنامه ها‌ی تلویزیونی شامل برنامه‌های ۲۰ دقیقه‌ای تبلیغی و پاسخ به ۱۶ سوال از برنامه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، سیاسی و حمایتی است.

روز یک شنبه هم برنامه مناظره این دو نامزد انتخابات در قالب پاسخ به ۸ رویکرد مختلف در قالب ۳ برنامه یک ساعتی تهیه می‌شود.

این برنامه‌های تولید شده قرار است از روز پانزدهم تا بیست و یکم اردیبهشت از شبکه استانی هر روز چند نوبت پخش شود.

انتخابات میان دوره‌ای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

در حوزه انتخابیه استان همدان و در شهرستان ملایر «حسین احمدی» و «احمد آریائی‌نژاد» با هم به رقابت خواهند پرداخت.

در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان ملایر، حجت الاسلام احد آزادیخواه به عنوان منتخب اول حوزه انتخابیه معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به ایلام در حوزه راه
  • درخواست محسن رضایی از جبهه انقلاب | در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن برخی ارزش‌ها بوده‌ایم
  • محسن رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • پرواز بودجه نهاد ریاست‌جمهوری در دولت رئیسی؛ افزایش ۸۶ درصدی کجا صرف می‌شود؟
  • افزایش ۸۶ درصدی بودجه در دولت سیزدهم!
  • ادعای اقدام علیه املاک دولت ایران؛ باکو قصد مصادره اموال کرده است؟
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس